• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Kortere gast-rassen

Omdat dat juist niet de bedoeling is van dit hoofdstuk… Als je kijkt naar alle handige dingen die je tot voor kort o.a. in events kon winnen en/of verdienen (tijdboosters, wensputjes, zwarte lotussen etc.) waar veel spelers graag gebruik van maakten en die nu nog maar zeer beperkt (of niet meer) beschikbaar zijn en je begrijpt dat Inno een hele andere koers aan het varen is.

Tijdboosters geven ze met bakken weg, mits je samen met de broeders en zusters de toren speelt, to maximaal 180-240 uur per week.
Dat zijn meer uurtjes dan er in een week passen.
 
Tijdboosters geven ze met bakken weg, mits je samen met de broeders en zusters de toren speelt
…. maar dus niet als je de toren niet collectief speelt. Onderdeel van die nieuwe koers die Inno aan het varen is, waar ik op doelde. De toren haalt vooral je voorraden leeg, terwijl de beloning die je gaat winnen niet vast staat, maar afhangt van geluk. Compleet met ingebouwde verleidingsfactor om dia's uit te geven als je het antwoord bijna goed had... waar zijn toch al die spelers gebleven die kwaad waren over een gokkast in events? Over de toren hoor ik ze helemaal niet! :( :rolleyes:
 
…. maar dus niet als je de toren niet collectief speelt. Onderdeel van die nieuwe koers die Inno aan het varen is, waar ik op doelde. De toren haalt vooral je voorraden leeg, terwijl de beloning die je gaat winnen niet vast staat, maar afhangt van geluk. Compleet met ingebouwde verleidingsfactor om dia's uit te geven als je het antwoord bijna goed had... waar zijn toch al die spelers gebleven die kwaad waren over een gokkast in events? Over de toren hoor ik ze helemaal niet! :( :rolleyes:

De beloning staat toch echt grotendeels vast, als broederschaps beloning en dat deel is echt 0 geluk, daarnaast levelt geluk ook wel redelijk af.

en dat van die goederen dat argument snap ik helemaal niets van, lekker je munten en hamers naar de groothandelaar brengen voor 2x niets zoals al jaren wordt gedaan, of blijven zitten op 100m goederen omdat er geen andere doelen zijn (m.u.v. toernooi)
Eindelijk is er een sink waar je al die overmatige munten, hamers, reguliere goederen en mana in kan dumpen zeker als je aan het einde van de boom zit.
zaadjes + sentient kan wat lastiger zijn, aan de andere kant als je toch aan het einde van de boom zit? waarom niet?

Veel spelers geven het geen kans op basis van dit absolute non-argument in mijn ogen.
Draken staan bekend om als maar meer en meer en meer goud en andere waardevolle dingen te verzamelen maar in dit geval lijken de draken mensen te zijn en andere spelers draken?
Als je iets bezit, ga er niet op zitten maar gebruik het.
 

DeletedUser3012

Guest
waar zijn toch al die spelers gebleven die kwaad waren over een gokkast in events? Over de toren hoor ik ze helemaal niet! :( :rolleyes:
Ik denk dat het verschil is dat ze bij de events een al bestaand concept volledig omgooiden, en het ten slechte veranderden.
De toren was helemaal nieuw, dus als je dit niet leuk vond wanneer de toren werd geïntroduceerd, dan speel je gewoon niet. Het was een toevoeging. De gokkast-events waren een aanpassing.
 

Aeva

Chef
De toren haalt vooral je voorraden leeg, terwijl de beloning die je gaat winnen niet vast staat, maar afhangt van geluk.
Als je je eigen team niet meekrijgt, heb je een (piepklein) punt. Het is echter een kwestie van de voordelen laten zien aan de teamleden. Als iedereen netjes naar boven gaat, en dat kan iedereen vanaf level fee echt wel, dan win je aanzienlijk meer diamanten dan je uitgeeft, dan win je een vrachtwagen met tijdboosts en combispreuken. Plus dat je onderweg ook nog magische gebouwen kunt winnen, portaalspreuken enzovoort... Wat is er niet mooi aan de toren?
 

Aeva

Chef
Is inderdaad grotendeels de issue... op beide werelden
Vind ik wel speciaal. Hier zijn we als BS gewoon enthousiast over de toren en nieuwe leden komen juist omdat we er zo blij mee zijn.
Op beta was de BS er niet in geïnteresseerd, dus ben ik als kleinste speler daar (toen level V) gewoon helemaal naar boven gegaan en ik heb heel hard iets geroepen over een magisch huis, dwergenwapenkamer enzo. En nu gaat driekwart van de BS de toren in, niet naar boven maar level 2 is voor de meesten goed te doen. Dat levert dan toch weer extra diamanten en combispreuken op. Meer dan ik erin stop.
 
Level 2 is goed te doen idd, en geeft je ong 100-120 dias per week met voldoende BS leden die mee gaan (en vaak onderweg ook nog wat dias, dus je hebt wat ruimte om een keer wat dias uit te geven).

Level 3 kom ik steeds klem te zitten met tijd, sentient produktie, en muntjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zeker als je ook nog een hoofdstuk speelt. Moet dat in de zomer vakantie nog maar eens wat gaan proberen.
 
Heb door de toren zoveel boosters opgespaard dat ik daarmee flink mijn leger heb kunnen uitbreiden. Door de toren ook alleen maar te spelen wanneer ik combats heb staan icm de vogel hoef ik t/m level 2 geen goederen uit te geven en win ik alles op gemak met vechten. Daarna is het gewoon bekijken of ik het met leger kan redden of goederen moet inzetten. Een troepenmacht met overal minimaal 500 van kost best wel veel hamertjes maar die zijn makkelijk uit de MA te halen al die instants. Je moet toch iets met al die combiversnellers.
 

Aeva

Chef
Level 3 kom ik steeds klem te zitten met tijd, sentient produktie, en muntjes die als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Daarom investeer ik in sentient productie en timeboosters. De muntjes los ik op met 100% muntenregen spreuken, moet je wel goed in de gaten houden dat de munten niet op het verkeerde moment op zijn :cool:
 
Benieuwd hoeveel diamanten dat heeft gekost… ;)
Als je net als mij heel erg veel toernooi (elke week minimaal top 3 met een gemiddelde toernooiscore van rond 8000) en toren speelt (elke week eindbaas) kan je al die gewonnen prijzen nuttig inzetten en behoorlijk snel gaan. Ik hoef voor mijn magische huizen en wp geen dia te betalen voor het uppen, die kosten me alleen maar blauwdrukken.
En door op Arendyll al als eindspeler gespeeld te hebben weet je precies waar je je op moet richten om sneller door een hoofdstuk te gaan.
En ja pp doet een hoop waardoor je sneller kan gaan.
 
Bovenaan