• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

DeletedUser4746

Guest
vrouwen zijn nu eenmaal baas in huis,pak een krat bier en ga in de schuur zitten...
dan hoor je ze niet......
Er is altijd nog vrouw boven vrouw... ik denk dat ze mij achterna zou komen en me een schop onder mijn kont zou geven voor ze me de lijst met klusjes in mijn hand drukt
Ik stel voor dat we een gezamenlijk statement maken en volgende zaterdag allemaal pizza voor het ontbijt bestellen:cool:
 

Aeva

Chef
Mannengezeur dat 'mag geen pizza voor m'n ontbijt'.
Wij vrouwen maken dat lekker zelf uit. Tip: de pizza pepperoni is The Best 's morgens vroeg!
En nu de klacht: de verse pizza pepperoni is er heel vaak niet in de supermarkt...
 
Ik heb examens nu en het studeren is niet zo fijn pfff

In het kader van het levenlang leren wens ik je nu al goede moed toe! :eek: ;)

Het event is nu gestart. En mijn planning loopt nu al in het honderd. En hoe ga ik het allemaal gedaan krijgen met dit mooie weer? Ik moet toch ook nog kunnen fietsen en wandelen en, en, en.....
 

DeletedUser4746

Guest
Ik wil eens klagen over mezelf. Halve stad leeggehaald en verbouwd en vol gezet met gastras gebouwen zodat ik er zo snel mogelijk doorheen ga. Ik zei van te voren nog tegen mezelf 'vergeet geen mini's Malv'. En wat doet Malv... die vergeet de mini's....:rolleyes::mad:
Gaat me weer zoveel extra tijd kosten. En ik moet toch ook nog kunnen fietsen en hardlopen en pizza bakken en.. en...
 
kzal ook nog eens klagen: gisteren op mobiel per ongeluk mijn fort afgebroken, terwijl ik enkel een toren wou afbreken (want je weet wel, dat is hoe je dat hoofdstuk moet doen...). grrrr
 
Ik wil ook klagen, en dat is als je bij de spreuken inventaris in directe effecten en oproepingen iets krijgt en je opent eerst de effecten en daarna de oproepingen je dan niet meer ziet wat er bijgekomen is, mijn 2de klacht is dat als je naar het uur tijd er eerst een tijd komt die niet overeen komt met de juiste tijd en daarna de juiste tijd verschijnt, ik schrik mij ieder keer een bult
 
@Malvinor & @jurgor

Altijd al vermoeden gehad dat ontbijt pizza geweldig was... dit weekend is het gelukt.... en kan je vertellen... nog beter dan ik dacht!...
oja...moet nog klagen... hmmm duurt lang tot weekend !!..
klaag 2... ik snap multicitaat berichtenfunctie niet..
 

DeletedUser4746

Guest
@Malvinor & @jurgor

Altijd al vermoeden gehad dat ontbijt pizza geweldig was... dit weekend is het gelukt.... en kan je vertellen... nog beter dan ik dacht!...
oja...moet nog klagen... hmmm duurt lang tot weekend !!..
klaag 2... ik snap multicitaat berichtenfunctie niet..

Klik op + citaat, (staat naast 'citeer dit bericht' ) Dan doe je met alle citaten die je wilt invoegen.
Daarna klikt je op citaten invoegen, dat staat onder je tekstvak, naast 'voeg bestand toe'.
Wat betreft de ontbijtpizza, ik had hetzelfde geluk. Mijn vrouw lees hier ook en ik kreeg met vaderdag pizza op bed. IK denk toch dat ik haar maar hou :cool:


Aangezien ik hier ook nog moet klagen: die knop waarmee je runen kunt storten in een ow is veel te gevoelig. Soms wil een mens er alleen maar even boven hangen om te zien hoeveel runen hij nog heeft en dan gaat dat ding zijn eigen leven leiden en begint spontaan te storten
 
Wat betreft de ontbijtpizza, ik had hetzelfde geluk. Mijn vrouw lees hier ook en ik kreeg met vaderdag pizza op bed. IK denk toch dat ik haar maar hou :cool:

Mijn man krijgt geen ontbijt op bed, en zeker geen pizza. Niet alleen moet ik dan als eerste opstaan, maar nadien al die kruimels opruimen.... Geen sprake van!
En ik wil geen ontbijt op bed, ik wil slapen!
Bovendien heb ik ook een klacht. Ik mag namelijk niet lezen in bed. :(
 

DeletedUser4746

Guest
Mijn man krijgt geen ontbijt op bed, en zeker geen pizza. Niet alleen moet ik dan als eerste opstaan, maar nadien al die kruimels opruimen.... Geen sprake van!
En ik wil geen ontbijt op bed, ik wil slapen!
Bovendien heb ik ook een klacht. Ik mag namelijk niet lezen in bed. :(
Beschuit kruimelt, pizza niet.
Niet lezen dat snap ik wel, een bed is om in te slapen, en om pizza te eten. Voor lezen heb je licht nodig lijkt me, dat is heel onwenselijk voor mensen die willen slapen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan