• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

Alweer nieuwe fabrieken te bouwen als we willen verder komen? Toekomstige goederenproducties???? :rolleyes:

En waar halen we de bevolking?
en de ruimte?
En we zijn nog niet klaar met hoofdstuk 17 uitbreidingen!
Pfff:eek:
 
Dat Inno het ons moeilijk maakt om snel door hoofdstuk 19 te geraken door ontieglijk veel KP, goederen, mana en zaden te verlangen, tot daar aan toe. :rolleyes: Tenslotte kiezen we er zelf voor dit spel te spelen;)
Maar om aan etherische spray en wonderwas te geraken zou ik graag hebben dat ik niet steeds moet overschakelen naar volledig scherm omdat de lijst te lang wordt.
o_O En dat de medespelers bijna enkel crosstier plaatsen voor de nieuwe goederen van het laatste hoofdstuk vind ik beneden alle peil! Zo gaat het nóg trager! :eek:
 
Laatst bewerkt:
dat de medespelers bijna enkel crosstier plaatsen voor de nieuwe goederen van het laatste hoofdstuk vind ik beneden alle peil
Zolang het maar geen 'scheve' handel is, heb ik er persoonlijk geen moeite mee, de nieuwe verhoudingen die Inno alweer enige tijd terug heeft geinplementeerd kloppen heel aardig... maar ik weet (!) dat een hoop spelers het daar absoluut niet mee eens zijn! :cool:
 
Hallo iedereen. Magicalbean hier. Het leek me gepast om hier de mededeling te plaatsen dat ik weer aanwezig ben op dit forum. Ik baal als een stekker met kiespijn dat mijn oude account verwijderd is. Dat dwaalt hier ook als een spook rond onder de naam: DeletedUser3012. Ergens hoopte ik, aangezien mijn oude berichten nog aan die naam gekoppeld zijn, en 'citaten' nog steeds de naam 'Magicalbean' dragen, dat mijn oude berichten nog gekoppeld konden worden aan mijn account. Ik heb dus een vriendelijk bericht gestuurd naar het support team, maar kreeg een uiterst vriendelijk bericht van Don Frank terug dat dit niet kon. Ik respecteer Don Frank, dus daar houd ik het dan bij. Waar ik echter wel even kort over wil klagen is het specifieke onderwerp waarover de support-ticket ging. Het lijkt mij niet al te moeilijk om verwijderde accounts te koppelen. Ik weet dan ook weer niet zo veel over coderen, dus daar moeten we ook rekening mee houden. In ieder geval: fijne dag nog!
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen. Magicalbean hier. Het leek me gepast om hier de mededeling te plaatsen dat ik weer aanwezig ben op dit forum. Ik baal als een stekker met kiespijn dat mijn oude account verwijderd is. Dat dwaalt hier ook als een spook rond onder de naam: DeletedUser3012. Ergens hoopte ik, aangezien mijn oude berichten nog aan die naam gekoppeld zijn, en 'citaten' nog steeds de naam 'Magicalbean' dragen, dat mijn oude berichten nog gekoppeld konden worden aan mijn account. Ik heb dus een vriendelijk bericht gestuurd naar het support team, maar kreeg een uiterst vriendelijk bericht van Don Frank terug dat dit niet kon. Ik respecteer Don Frank, dus daar houd ik het dan bij. Waar ik echter wel even kort over wil klagen is het specifieke onderwerp waarover de support-ticket ging. Het lijkt mij niet al te moeilijk om verwijderde accounts te koppelen. Ik weet dan ook weer niet zo veel over coderen, dus daar moeten we ook rekening mee houden. In ieder geval: fijne dag nog!
ik denk niet dat het gaat over 'het kan echt niet', want alles kan als je er genoeg tijd en geld in stopt. De vraag is eerder voor inno, is 1 geval het waard om er tijd in te stoppen. Op het moment dat de forumgebruikers opgeschoond gingen worden, zijn hiervoor vele verwittigingen gekomen op het forum naar die gebruikers, die waarschuwden dat je actie moest ondernemen. Diegene die dan nooit die actie hebben ondernomen zijn terecht verwijderd.

Het lijkt me persoonlijk dan ook niet zo'n ramp dat je een nieuwe forumaccount moet maken, hoe vaak zijn posts van 2 jaar geleden nog relevant?
En als ze wel nog relevant zijn, dan post je ze toch gewoon opnieuw? of reageer je op je oude post?
 
Op het moment dat de forumgebruikers opgeschoond gingen worden, zijn hiervoor vele verwittigingen gekomen op het forum naar die gebruikers
Ja, dat klopt. Ik kreeg daar ook nog een melding over, maar zag hem ongeveer een week te laat. Toen liet ik het gaan, want ik speelde toch niet meer.
 
Pfff, waar blijven de spelers die dit spel graag spelen en er een kleine inspanning voor willen leveren?
In de Toren der Eeuwigheid wekelijks tot de Hoge Zalen gaan (eerste grote baas) en in het toernooi 1500 punten halen is toch niet onoverkomelijk?
Daarvoor krijg je dan een heleboel boosters en KP én daar bovenop een leuke BS
 
Pfff, waar blijven de spelers die dit spel graag spelen en er een kleine inspanning voor willen leveren?
In de Toren der Eeuwigheid wekelijks tot de Hoge Zalen gaan (eerste grote baas) en in het toernooi 1500 punten halen is toch niet onoverkomelijk?
Daarvoor krijg je dan een heleboel boosters en KP én daar bovenop een leuke BS
Hier!!! Ik speel dit spel nog steeds graag,op mijn eigen tempo, af en toe kleine inspanning leveren, om lekker veel boosters en kp,s te winnen in een super fijne BS!:D
 
ben klaar met nieuwe hoofdstuk en er is nog steeds geen nieuw hoofdstuk.... nondejuh!
En wonders vullen gaat veel te traag.... veel teveel goede wonders die ik wil hebben!!!!
en waarom mag ik geen pizza voor onbijt bestellen van mijn vrouw... aaah wat is het leven toch zwaar! :D
 
Ben al langer klaar, en van mij mag het nog even duren. Dus klaag niet teveel, anders beginnen ze er weer mee :rolleyes:

En juist, wonders vullen gaat veel te traag. Daarom beter dat het nog even duurt. Anders zijn die nog niet klaar tegen dat nieuwe hoofdstuk begint.:eek:

En je vrouw heeft gelijk. Anders wordt je te dik en dan gaat zij weer klagen. En dan ben je nog niet thuis :eek::rolleyes::mad:
 
ben klaar met nieuwe hoofdstuk en er is nog steeds geen nieuw hoofdstuk.... nondejuh!
En wonders vullen gaat veel te traag.... veel teveel goede wonders die ik wil hebben!!!!
en waarom mag ik geen pizza voor onbijt bestellen van mijn vrouw... aaah wat is het leven toch zwaar! :D

vrouwen zijn nu eenmaal baas in huis,pak een krat bier en ga in de schuur zitten...
dan hoor je ze niet......
 
Weet je , ik zou zeker gaan klagen als dit klaagmuurtje werd opgeheven, ik vermaak me kostelijk met die klagende berichtjes te lezen, lekker verder klagen hoor ;):)
En mijn klachtje is, waarom is mijn afbeelding hier bij men naam verdween ? Staat nu een lelijk groot vraagteken
Nu lekker terug naar buiten, veel te mooi om binnen te zitten ...en dit laatste is geen klacht :) :)
 
Bovenaan