• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

DeletedUser3012

Guest
Ik dacht: tot er een officiele klaagplek is, kun je hier je onnodige gezeur neerzetten.
Onnodig geklaag over het spel, en het forum, waar je later bijvoorbeeld helemaal geen last meer van hebt, en meer van dat soort dingen.

Hoop dat dit kan en mag BTW.

Boon
 
Ga jij maar lekker klagen hoor ...we halen de klaagmuur gewoon hier naar toe....ik zal je er wel op wijzen dat we af en toe een speciaal plekje voor je hebben ....BIG BIG GRIN :)
 

DeletedUser2965

Guest
performance is bij mij op de lap....akelig traag en wordt er na alle updates niet beter op. Scrollen zou toch ook mogelijk moeten zijn lijkt me. Meerdere sites openstaan....effen naar een andere site betekent dat elvenar in de "wacht"gaat....kom je ff later terug dan moeten eerst alle stilstand-seconden "traag"wegtikkend hun werk doen voor je weer in de actualiteit zit.
 

DeletedUser3012

Guest
@dolflores Ja, helemaal waar. Dan laad je elvenar en ga je even naar een andere site voor een paar minuten, ga je terug naar elvenar, staat het balkje nog steeds op 11
 

DeletedUser3597

Guest
Elvenar is gewoon bescheiden, die wacht geduldig op z'n beurt als je ergens anders mee bezig gaat.
 

DeletedUser3012

Guest
En dan natuurlijk ook: De uitdrukkingsloze smileys, die dus niet veranderd gaan worden omdat ze anders alle innogamesforums aan moeten passen ofzo.
En dat allemaal door die domme forumupdate waar ik echt nog steeds niet blij mee ben. Kaceva! Dit slaat echt helemaal nergens op. Het hele forum is vernietigd door Japie Krekel of zoiets...
Wie doet er mee met de nieuwe beweging: Red de Smiley?

Red de Smileys op het forum! Doe mee, en word een geweldige Gast!
Erg jammer allemaal. Krijg ook echt hoofdpijn van het nieuwe ontwerp. Het is erg hard, koud en kil, waar het oude forum juist een warme elvenar-look had.
Vergeet niet dat elvenar ook juist een beetje een oud-achtig gevoel heeft, vooral bij de mensen, en daar passen de ronde avatars niet echt bij.

Red de Elvenar-look! Doe mee!
 
performance is bij mij op de lap....akelig traag
In de veronderstelling dat je vaak herstart, updates binnen haalt en je cache leegt, denk ik dat het tijd wordt om Sint Nicolaas lief aan te kijken en een nieuwe laptop vragen... of de oude te laten upgraden met meer geheugen?
 

DeletedUser2578

Guest
Het hele forum is vernietigd door Japie Krekel of zoiets...
Kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt voor de verandering maar vergeet niet dat er ook positieve dingen zijn;) zoals 'wat is nieuw' dat hadden we eerst niet, ook de mooie Elvenar achtergrondfoto geeft een leuke sfeer. De smileys zijn standaard smileys. Zelf vind ik het een verbetering, het is overzichtelijker geworden. Het enige wat ik een minpuntje vind is dat de tekst zo klein is. Je kan dit verhelpen door naar 110% te zoomen maar dan moet je dat elke keer doen, maar vind het niet echt een groot probleem:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Fijn dat er mensen zijn die er geen probleem mee hebben, maar standaard smileys zijn dus gewoon ***** smileys. Uitdrukkingsloos en het ergste: Ze hebben andere uitdrukkingen maar ze moeten dezelfde voorstellen, en zijn dus ook veranderd in oudere posts, wat de oudere posts volkomen ongepast maakt. En van het nieuwe forumontwerp krijg ik gewoon koppijn. Ik kan de tekst prima lezen, dus daar heb ik absoluut geen probleem mee, en de achtergrondfoto was er vroeger ook al, maar fijn dat sommige mensen zich niet zo druk maken over onzin.
 
Wat ik vervelend vind is dat het altijd de zelfde teksten verschijnen tijdens het uploden van het spel, kan er niet meer teksten gemaakt worden we weten alle maal onderhande wel dat we een boete moeten betalen als we handelen met mensen die we nog niet ontdekt hebben en nog van die andere teksten
 

DeletedUser3012

Guest
Zo langzamerhand ken ik de meeste ook wel (het is vooral bedoeld voor newbies?)… maar die over boetes heb ik nog nooit gezien
Nou, die leuk om je weer te zien, welkom terug word nooit oud hoor.
 
Ik lees ze zelf niet meer, ik begrijp wel dat het voor de nieuwe mensen zijn maar ik denk dat ze ook voordeel zullen hebben met meer variatie dan dat er nu is
 
Bovenaan