• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

In dat tellen topic gebeurt even niet zoveel en ik mag niet 2 x achter elkaar. Hier mag ik toch klagen dat het zo stil is? Het was zo gezellig maar alleen kan ik het verhaal niet vertellen dus.........kom terug:(
 

Aeva

Chef
In dat tellen topic gebeurt even niet zoveel en ik mag niet 2 x achter elkaar. Hier mag ik toch klagen dat het zo stil is? Het was zo gezellig maar alleen kan ik het verhaal niet vertellen dus.........kom terug:(
Ah... nou vooruit... ik heb er een nieuw stukje aan toegevoegd. :)
 

Deleted User - 124539

Guest
De Belgen? Ik ben voor het grootste deel van de tijd maar in mijn eentje hoor. :(

Ik heb ook mijn tandwieltjes nog eens aan het draaien gezet om er een stukje aan te breien.
(*knars* Auw, opstarten doet toch altijd zeer!)
 
Dat is heel jammer dat jij het voor jou land alleen moet doen vandaar dat ik zei ;"als de Belgen terug komen",in de hoop dat er ook andere reageren en jou te hulp schieten. Wel fijn dat jij stug vol houd.
 

Deleted User - 124539

Guest
Zonet anderhalf maal mijn munten en voorraden opslag gebruikt, en een derde van al mijn goederen, voor slechts 10 ontmoetingen in de toren. Het kan zijn dat dit gewoon een pechdag is, maar als ik morgen of volgende week nog eens zoiets voorheb, ben ik failliet. Niet erg leuk om te beseffen... :mad::(
 

DeletedUser1031

Guest
:rolleyes:Ik wil ook eens klagen :p
Ik ben aan het laatste gastvolk bezig, wel leuk.
Maar ....Wat een lelijke avatars hebben ze nu toch gemaakt , phoe
En dan, de luchtschepen zijn heel mooi, maar die éne , die is een beetje een domper en van domper gesproken, die stoot er wat vieze stoom uit hoor , heel men peperkoekenhuisje word er grijs van .
Zo ook eens lekker geklaagd :D
Hou jullie gezond en nog veel plezier op Elvenar
Warme groetjes van Rozenelfje
 

Deleted User - 124539

Guest
Is vast een hele erge pechdag @super builder45 :eek:
Ja, hoop het, is eerste keer dat ik zoiets voorheb, en dat ene onderzoek dat ik sinds vorige week heb voltooid zal nu toch niet zó een groot verschil maken :eek:
Al eens met vechten geprobeerd? Je hebt vast in je BS een lid dat je kan helpen om daar in te slagen.
Ik kan vechten, maar ben te gierig met mijn voeding voor feniks en vechtgebouwen. :oops:
Speel bovendien voornamelijk via app, en zelfs als je de juiste units kiest, verliest die automaat zoveel units dat je je afvraagt wat die allemaal doet. Dus als er teveel units zijn met bonus tegen de units die ik moet gebruiken om andere eenheden van de vijand te overwinnen, onderhandel ik liever, omdat ik anders enorm veel eenheden verlies.
 
Bovenaan