• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Klaagplek

Het BSA is bezig. Waarom nemen grote spelers dan mijn aanbiedingen van 100 hout, zijde of elexir in 1 keer af? Beseffen ze niet dat die er staan om mijn BS-leden, maar ook andere spelers te helpen bij het maken van badges???
Op Winyandor zou ik dat nog begrijpen van kleine spelers, maar op Arendyll???
 
Het BSA is bezig. Waarom nemen grote spelers dan mijn aanbiedingen van 100 hout, zijde of elexir in 1 keer af? Beseffen ze niet dat die er staan om mijn BS-leden, maar ook andere spelers te helpen bij het maken van badges???
Op Winyandor zou ik dat nog begrijpen van kleine spelers, maar op Arendyll???

Ze willen dolgraag die arme kleine funkenschlag helpen met groeien ;)

Vermoedelijk hebben zij ze ook nodig voor opdrachten, zelf zetten we altijd 0 sterren deals, worden die gepakt meegenomen voor de zetter, worden ze niet gepakt dan zijn ze beschikbaar voor de opdrachten want wat boeit 50-100 goederen nu voor ons.
 

DeletedUser3012

Guest
Wat doet Innogames nou weer zeg! Alsof het niet duidelijk genoeg was dat het verdelen van kadootjes/bloemen niet leuk was. Denk je bij dat vorige event eindelijk: Fijn! Inno heeft geluisterd, flikken ze het gewoon weer. Lekker beeeezig hoor! Wilde nog wel wat gebouwen gaan scoren, maar Farfel dat dan maar. Allefarfelingmachtig zeg.
 

DeletedUser3012

Guest
En dan weer de walg-achtergrond van oncreatievelingen die gewoon snel het gebouw op een vage achtergrond plakken en het 'af' noemen. Geef mij maar gewoon de oude achtergrond terug. Ik hoef niet naar dit reclamebord te kijken, iedere keer als ik naar een ander menu ga. S******** C********* (ik hoop dat ik letters met sterretjes erachter neer mag zetten. Het hoeft niets te betekenen
 

Deleted User - 124539

Guest
Inno mag even proberen hoe leuk dit is:
:mad::mad::mad::mad:
:mad::mad::mad::mad:
:mad::mad::mad::mad:
:mad::mad::mad::mad:

Kies een smiley om te openen, en zie hoe boos ik ben! Er zit ook een husselaar in (kunnen ze proberen om een minder boze smiley te pakken). De graad van boosheid varieert van 16 tot 16.
 
ff gebruik maken van deze topic om ook even wat negatiefs te zeggen
Zopas handel bekeken of ik mijn bismut kon ruilen voor paddo's of zeep aan een normale prijs
Wat blijkt, 126 pagina's handel staan er momenteel hier waarvan 77 bismut aanbieden. 77 vd 126, mooi in balans
Mocht ik die nu nog nodig hebben, joepie.
Maar die moet ik kwijt geraken tegen andere T6 goederen, joepie depri
Gewoon zetten in handel om wat te krijgen zal ook niet echt een oplossing zijn
T6 Bismut, wat een zeldzaamheid blijkbaar :) (groen)
 

Deleted User - 124539

Guest
ff gebruik maken van deze topic om ook even wat negatiefs te zeggen
Zopas handel bekeken of ik mijn bismut kon ruilen voor paddo's of zeep aan een normale prijs
Wat blijkt, 126 pagina's handel staan er momenteel hier waarvan 77 bismut aanbieden. 77 vd 126, mooi in balans
Mocht ik die nu nog nodig hebben, joepie.
Maar die moet ik kwijt geraken tegen andere T6 goederen, joepie depri
Gewoon zetten in handel om wat te krijgen zal ook niet echt een oplossing zijn
T6 Bismut, wat een zeldzaamheid blijkbaar :) (groen)
Aï, en ik zal tegen dat ik daar ben óók bismut als bonus hebben... Joehoe!:(
Nu ja, met een beetje geluk is het in mijn streek net een zeldzaamheid.
 

DeletedUser3012

Guest
Nou, en wat vind iedereen nou eigenlijk van die dwergenupdate? Dat je geen graniet en koper meer nodig hebt voor het uppen van de mijnen en gieterijen? Ik ben hier persoonlijk niet zo van gecharmeerd. Hoewel het voordeel op zal leveren voor mijn kleine stadje, waar ik dwergen nog steeds moet bereiken, spuugd het ook een beetje m'n gezicht. Want hé! Ik ben al door dwergen heen gegaan terwijl het wel koper en graniet kostte, en weet je wat nou het allerstomste is? hET wAs niEt eEns zO mOeiliJK! Want ja hoor, iedereen herinnerd het zich nog wel niet? 'Dwergen' het hoofdstuk waar iedereen ermee kapt... OH NEE! DAT IS ORKS! Iedereen kapt in orks! Dwergen is niet eens een moeilijk hoofdstuk! Ik kan hier wel hoofdstukken noemen die moeilijker zijn: Orks, Tovenaren en draken, Halflingen, Amuni, Constructen (en waarschijnlijk ook de elvenar en de ambassades, hoewel ik daar geen officiele mening over kan geven gezien ik daar nog niet ben). Kan ook wel makkelijkere hoofdstukken noemen hoor, maar da's wat minder, bijv. feeën, boselven en elementalen. Dit doen met dwergen was volkomen onnodig, en dat is wat me irriteert. Het hoofdstuk plotsklaps farfeling makkelijk maken voor de beginnertjes omdat de nieuwe hoofdstukken zo achterlijk duur zijn dat iedereen dermee kapt, dus snel! Zuig de nieuwe spelertjes binnen! En laat ze echt verdamd snel door dwergen heen komen, hoewel het nooit een super moeilijk hoofdstuk is geweest na een weg naar erfgoed! Horaaay!
Lekker - bezig - Inno!
#innoaandegang
#lekkerbeziginno
#Innoismuurtjesaanhetsauzen
 
Nou, en wat vind iedereen nou eigenlijk van die dwergenupdate?
ik begrijp niet zo goed waarom je het zo bezwaarlijk vind en waarom je hier zoveel tijd en aandacht aan besteed… okay, jij hebt het destijds in zijn oorspronkelijke 'moeilijkheidsgraad' al gedaan en iemand die er nu aan begint krijgt het wat makkelijker… nou en? :rolleyes:
 

DeletedUser3012

Guest
@rodeon het is gewoon volkomen onnodig en dat irriteert me mateloos. Het word er veel makkelijker van en dwergen was al een makkelijk gastras. Het is gewoon raar
 

DeletedUser3012

Guest
Ja, oke! Het toernooi is voorbij, ik zal snel mijn beloningen krijgen.
Een keer is genoeg dankjewel... Ik hoef niet al mijn acties verhinderd te laten worden door die melding. Man ben al zowat getraumatiseerd door dat ding
 

Aeva

Chef
Ja, oke! Het toernooi is voorbij, ik zal snel mijn beloningen krijgen.
Een keer is genoeg dankjewel... Ik hoef niet al mijn acties verhinderd te laten worden door die melding. Man ben al zowat getraumatiseerd door dat ding
Pilletje vergeten vanavond :cool:
 
Ik wil ff klagen over het feit dat ik zooooo lang moet wachten op edelsteen relie,s, ik kan nu geen versnellers maken in de M.A. die ik heel hard nodig heb om te kunnen handwerken!! :mad: en ja, ik weet ook wel dat ze in de toren ook te winnen zijn, maar dan nog....moet je veel geluk hebben.
 

DeletedUser726

Guest
@Carlala, geen provincies meer om vrij te spelen? en anders los met het volgende edelsteen toernooi ;)
 
Bovenaan