• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jubelplek

\:diamond::magicdust::diamond::magicdust::diamond::magicdust::diamond:/
\\\:diamond::magicdust::diamond::magicdust::diamond:///
\\\\\\:diamond::magicdust::diamond://///
\\\\\\\\\\//////////

Op deze Valentijn dag wil ik graag het hele Elvenar team Nederland bedanken en in de bloemetjes zetten. In mijn ervaring reageren zij steeds prompt en vriendelijk op support aanvragen. :)

Ook @CrazyWizard wil ik bedanken voor zijn bijdragen in de FAQ over het belang van het toernooi en over de voordelen van het spelen van de Toren der Eeuwigheid. :cool:
 
Dit was niet bedoeld als promo voor mijn BS, maar meer als hulde aan de leden... verder zijn er volgens mij geen grenzen aan wat je hier wel of niet mag bejubelen... maar om jou gerust te stellen heb ik het bericht aangepast en de naam van het BS gewist... zo goed? :)
;)
 
Ik ben sinds een week lid van een ander BS en heb voor het eerst echt met plezier deelgenomen aan een BSA! Een enorm leuke ploeg elfen en mensen en 2 hele goede veldmaarschalken voor de dagelijkse aansturing en begeleiding! Ook nog een giga aantal (is 265 een record?) bodemloze putten gevuld... het was echt gezellig, helemaal top en met een heel respectabel resultaat! Dank voor deze ervaring!!!
;):D
 
Dank om ons in het stadhuis te laten beseffen dat er nog toekomstige goederenproducties in de maak zijn.o_O

Dan kunnen we dat al mee in rekening nemen en fabrieken gaan bouwen. En dankzij onze teleporteer spreuken kunnen we die dan in onze inventaris plaatsen, zolang we er niets mee kunnen doen. ;)
 

DeletedUser5238

Guest
Donderdag zag ik bij toeval dat onze bs de eerste plaats had in de toernooi ranking en het schoot gelijk door mijn hoofd hoe leuk het zou zijn als we die plek vast zouden kunnen houden. Veel nieuwe leden gekregen de laatste tijd en het is altijd leuk om een gezamenlijk doel te hebben. Dus ik trok de stoute schoenen aan en stuurde een mail die de meeste spelers pas vrijdag lazen. Het resultaat was een enorm gekerm, geknok en gekraak op het slagveld , ambulances reden af en aan. Anderhalve dag dag later was onze missie geslaagd. Eerste plek, met 6 leden in de top 10. Hoe trots kun je zijn op je bs :)
 

DeletedUser5238

Guest
En ook wij zijn nu eindelijk compleet. We vieren bijna onze eerste verjaardag. Een fusie tussen twee kleine broederschappen en nu een mooie bs, met goud in de toren en ook met de toernooien draaien we leuk mee.
Best een beetje trots op :cool:
 
Iedereen aan't klagen.. Zal ik maar tegen de stroom ingaan! ;)

Bedankt INNO dat we dit spel kunnen spelen!
Dat in een fijne, fanatieke ploeg! Toppers bij Eldunari!
Elke week goud, +15 kisten in toernooi, dat zonder gemopper!
:diamond:
 
Iedereen aan't klagen.. Zal ik maar tegen de stroom ingaan! ;)

Bedankt INNO dat we dit spel kunnen spelen!
Dat in een fijne, fanatieke ploeg! Toppers bij Eldunari!
Elke week goud, +15 kisten in toernooi, dat zonder gemopper!
:diamond:
Ik jubel met je mee, en we mogen nog harder jubelen, t zijn 16 kisten tegenwoordig
Wat zouden we toch met al onze vrije tijd moeten als we geen Elvenar hadden :D
 
Ik kan ook jubelen hoor :cool:

Bij De Olympus halen we elke week goud. En 16 à 17 kistjes. Af en toe zelfs meer :)
En dat terwijl we niet eens voltallig zijn.
We hebben nog plek. ;)
 
Ik kan ook jubelen hoor :cool:

Bij De Olympus halen we elke week goud. En 16 à 17 kistjes. Af en toe zelfs meer :)
En dat terwijl we niet eens voltallig zijn.
We hebben nog plek. ;)
Dan jubel ik ook gewoon met jou mee. Altijd fijn als het een bs weer voor de wind gaat !

Onze dirigent is ook nog op zoek naar een extra jubelaar voor ons jubelkoor. Wie weet tot welke hoogte we dan stijgen :cool:


Eigenlijk wil ik jubelen dat er zoveel verschillende bs-sen zijn dat er voor elke speler wel wat wils is :)
 

DeletedUser4746

Guest
Ik kom hier even jubelen, omdat ik de klaaghoek uitgestuurd ben.
Wat fijn @Carlala dat je in de klaaghoek hebt geklaagd over het doorgeven van het stokje van jullie aarts en niet in de jubelplek daarover hebt lopen jubelen...
Dat moet jullie aarts goed doen :)
 
Dan ga ik hier ook eens jubelen over onze aarts.
En over onze magiërs.
Toppers allemaal. :cool:

En nu ik toch aan het jubelen sla: ook de leden van De Olympus zijn top. :cool::cool::cool:

En er kunnen nog een paar toppers bij. ;)
 
Bovenaan