• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jubelplek

DeletedUser3012

Guest
Hoera! de nieuwe sterrenwaardering is er! Nu gaat de lijst bovenaan niet meer vervuild worden! Da's wel het jubelen waard niet?
 

DeletedUser726

Guest
Hoera... je kan eindelijk alle werkplaatsen activeren door het 'vinkje' te starten in combinatie met de hotkey!
 

DeletedUser726

Guest
Hoera, Hoera, Hoera.... naast het 'favoren' van een oud wonder nu ook kp's storten in oude wonderen van een ander via de APP!
Vreugdedans!!
 
Proficiat FairyBlossum
Ik ben ook heel fier op wannyswonderewereld wij hebben de 52ste plaats gehaald, en 5 kistjes in het toernooi, het zijn allemaal toffe pee's
 
Ik ben sinds een week lid van een ander BS en heb voor het eerst echt met plezier deelgenomen aan een BSA! Een enorm leuke ploeg elfen en mensen en 2 hele goede veldmaarschalken voor de dagelijkse aansturing en begeleiding! Ook nog een giga aantal (is 265 een record?) bodemloze putten gevuld... het was echt gezellig, helemaal top en met een heel respectabel resultaat! Dank voor deze ervaring!!!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser726

Guest
Volgens mij is de jubelplek niet bedoeld om je broederschap te promoten....
maar in elk geval gefeliciteerd dan....
 
Volgens mij is de jubelplek niet bedoeld om je broederschap te promoten....
maar in elk geval gefeliciteerd dan....
Dit was niet bedoeld als promo voor mijn BS, maar meer als hulde aan de leden... verder zijn er volgens mij geen grenzen aan wat je hier wel of niet mag bejubelen... maar om jou gerust te stellen heb ik het bericht aangepast en de naam van het BS gewist... zo goed? :)
 

DeletedUser726

Guest
Ik ::Like:: de nieuwe icoontje voor de toren en het handwerken in de browserversie
 
Dank voor 5 jaar Elvenar… en de prachtige prijs in de challenge! Die Eenhoorn loo is echt schitterend... compliment aan de maker(s)!!!
 

Deleted User - 124539

Guest
Dank aan inno, de moderators, en al die andere fantastische mensen die zorgen dat het spel blijft draaien! Hoedje af!
 
Bovenaan