• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jubelplek

DeletedUser2989

Guest
Da's prachtig opgeschreven, Vonk.
Helemaal mee eens.

Ook ik dank Inno voor bovenstaande en wens iedereen mooie Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.
 

DeletedUser3597

Guest
Heerlijk vonkje! Als ik het had kunnen liken had ik het gedaan :) Ik zou het niet beter kunnen zeggen.
 
Top topic!

Ik ben vooral héél blij met de nieuwe manier van burenhulp geven en hoop dat snel iedereen daar profijt van mag hebben.

Verder: hele fijne feestdagen voor iedereen!
 

Deleted User - 124539

Guest
Fijne feestdagen iedereen!

Na een klaagplek is een jubelplek ook wel op zijn plaats inderdaad. Goed idee, @Vonkentrekker !
 
Inderdaad een goed idee vonkentrekker, niet alles is om over te klagen, er zijn ook veel goede en mooie dingen bij gekomen
Aan iedereen hier op het forum en ook aan de mensen van inno een prettige kerst en een gezond 2020 met veel speel plezier
Grtjs van mij
 

Deleted User - 443363

Guest
Is het oke als ik even het spel in zijn geheel bejubel haha?

Want ben nog vrij nieuw maar vind t een top spel.
 

DeletedUser2578

Guest
Leuk dat tegenover een klaagplek ook een jubelplek is! Zo blijft het lekker in balans! :cool:
Er zijn zeker ook leuke dingen in het spel:)
Leuk het nieuwe spelelement van multiplayer in de Toren der Eeuwigheid;)
 
Bedankt Inno:):) voor dit super leuke spel. ieder Spel heeft wel min punten. daar Kijk ik niet naar . Ik beleef nog steeds veel plezier aan dit spel en that’s all that’s matters ❤
 
Leuk dat tegenover een klaagplek ook een jubelplek is! Zo blijft het lekker in balans! :cool:
Er zijn zeker ook leuke dingen in het spel:)
Leuk het nieuwe spelelement van multiplayer in de Toren der Eeuwigheid;)
Multiplayer in de toren der eeuwigheid is leuk, zo lang spelers de balans weten te houden tussen de toren en het toernooi. Maar op zich een leuke toevoeging. de balans is aan ons ❤️
 
8560CE73-B37F-4B7E-8235-4ACB6258C75C.gif


Tevens bedankt Vonkentrekker voor deze topic! Gaaf!
iedereen bedankt voor de samenwerking,meedenken, meehelpen, antwoorden.
ik vind jullie stuk voor stuk leuke mensen achter de pc, tablet of telefoon met een warm hart voor Elvenar.
in het echte leven veel geluk/ liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!!
Innogram! top! Mooi! Gaaf! bedankt voor dit ook zo verslavend spel :D
 
Bekijk bijlage 4628

Tevens bedankt Vonkentrekker voor deze topic! Gaaf!
iedereen bedankt voor de samenwerking,meedenken, meehelpen, antwoorden.
ik vind jullie stuk voor stuk leuke mensen achter de pc, tablet of telefoon met een warm hart voor Elvenar.
in het echte leven veel geluk/ liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!!
Innogram! top! Mooi! Gaaf! bedankt voor dit ook zo verslavend spel :D
Wat ontzettend mooi geschreven Tinkerbells!! ook jij bent een warm mens! dus verdien jij ook wel een hart onder de riem!

ik wens jou/jullie ook hele fijne dagen, en een gezond 2020! ;) xxx
 

DeletedUser3012

Guest
Helemaal leuk hoor!
Weet dat ik heus alleen niet klaag hoor! Ben bijvoorbeeld erg blij met de nieuwe burenhulp, de toren is een leuke toevoeging, en de gebouwen van de elvenar zijn echt helemaal prachtig, wat nog wel eens de reden kan zijn dat ik toch dat hoofdstuk zal doen!

En waarom zou ik elvenar nog spelen als ik er geen bal aan vond. Nee, ik vind het nog steeds helemaal leuk hoor!
Iedereen een vrolijke kerst gewenst, en een heel elvenar-vol 2020!
 
Bovenaan