• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jubelplek

ben het helemaal eens met dit topic ook van mij een bedankje om mij vooral vele uren aan pc te houden
tja als ge verslaafd bent aan het spel ben je verslaafd he met alles wat daarbij hoort
download.jpg
 

Deleted User - 443363

Guest
Helemaal leuk hoor!
Weet dat ik heus alleen niet klaag hoor! Ben bijvoorbeeld erg blij met de nieuwe burenhulp, de toren is een leuke toevoeging, en de gebouwen van de elvenar zijn echt helemaal prachtig, wat nog wel eens de reden kan zijn dat ik toch dat hoofdstuk zal doen!

En waarom zou ik elvenar nog spelen als ik er geen bal aan vond. Nee, ik vind het nog steeds helemaal leuk hoor!
Iedereen een vrolijke kerst gewenst, en een heel elvenar-vol 2020!
Jij ook een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar en n elvenar vol jaar @magicalbean
 

DeletedUser3597

Guest
Ik heb tot nu toe leuke prijzen binnen gehaald met dit event! ik ben tevreden!! :)

Helemaal mee eens! In m'n grote stad onder andere 11 keer de dagprijs op de dag dat ik de dagprijs wilde, een peperkoekhuisje op level 10 (en op dit moment ook nog 1 in mn inventaris die naar level 5 zou kunnen) en heel veel welkome kp's, tijdboosters, dierenvoeding, een paar wensputten (6) en andere leuke dingen!
In m'n kleine stad vooral voor het peperkoekhuisje gegaan, dat is ook gelukt, daar niet specifiek voor een bepaalde dagprijs gegaan, maar zag ook al 6 wensputten in m'n inventaris zitten daar.
 
Ik heb tot nu toe leuke prijzen binnen gehaald met dit event! ik ben tevreden!! :)
Helemaal mee eens Carlala. Het is weer een leuk event. prijsjes zoals tijdbooster of toverspreuken altijd welkom en dagprijzen ook. En je kan kiezen en sparen voor die ene dagprijs of prijzen :)
 

DeletedUser3012

Guest
YESS! Inno heeft geluisterd en het nieuwe event weer geweldig gemaakt! Ze hebben geluisterd naar de feedback!
Lang leve Innogames! (feestmuts emoji)
 

DeletedUser726

Guest
@rodeon : Je hebt die toch geliked? hoewel het jammer is, = geen geklaag, dat het niet met 1 klik op de like kan en er dus geen duimpie in het bericht van @magicalbean staat.
Het is me wel gelukt (copy, paste) om jouw citaat - als je op de link klikt kom je bij de klaagmuur terecht - weer hier in de jubelplek te hangen.
Dus hulde voor het forum dat het mogelijk is om naar de citaten uit andere topics te verwijzen!!
 
Bovenaan