• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Jubelplek

Wat een vreselijke plek is dit. Normaal zou ik hier nooit komen maar mijn nieuwsgierigheid werd gewekt met de gedachte welk persoon er überhaupt iets vrolijks te melden zou hebben. Maar ik zie het al, ik zit hier echt verkeerd. Ik HAAT vrolijkheid, positiviteit en opgewektheid. Het zal jullie niet verbazen. Snel maar eens een kijkje nemen bij mijn mede-stemmingsgenoten: op naar de klaagplek.
 
Héhé, net ondekt onder post in ander draadje:

"Wij stoppen niet met spelen omdat we oud worden; we worden oud omdat wij stoppen met spelen" -- George Bernard Shaw, 1856-1950

Daar ben ik het helemaal mee eens ;)

Dank je wel @rodeon :cool:
 

DeletedUser4746

Guest
van harte gefeliciteerd :plank::plank:
Nu denk je waarschijnlijk wat moet ik met die planken. Als je goed kijkt zie je dat het chocolade repen zijn. Hoop dat je ervan hout :)
 

DeletedUser4746

Guest
Mijn spelaccount is inmiddels verwijderd en voordat mijn forum account ook weg is wil ik toch via deze weg alle spelers bedanken die Elvenar zo'n mooi avontuur gemaakt hebben.
Ik heb nieuwe vrienden leren kennen, laat een mooie bs (ELdunari) achter die as we speak de hoogst haalbare score in de toren gehaald heeft en zo is het goed.
Ik heb mijn leven weer op de rit en ik ga genieten van mijn vrije tijd aan de andere kant van het scherm, samen met mijn vrouw en kinderen.

Nog heel veel spelplezier allemaal!

Groet Malvinor
 
Je bent een hele lieve en fijne persoon Malvinor.
Wens jou en je prachtige gezinnetje alle liefde en leuke dingen toe die jullie maar met mekaar kunnen delen
Warme groetjes en liefs van Rozenelfje :)
 
Dat is schrikken zeg!! Malvinor weg......en dat op de Jubelplek!
Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen,........ en heb respect voor je besluit,
Fijn dat je je leven weer op de rit heb en wens je dan ook alle goeds samen met je gezin!!!!!!
Lieve groetjes Carla, :)
 
Ha Die Malvinor, dat is schrikken zeg:eek::eek::eek:. Maar reallife gaat altijd voor en geniet zeker van en met je vrouw, kinderen en al je beestjes…dat is het mooiste wat er is ❤️. Ik ken je als supertof relaxte vent en altijd in voor een grap…we zullen je zeker missen!!!
 

DeletedUser4746

Guest
Tnx :)

Natuurlijk hoort dit op de jubelplek.
Hoe mooi is het dat je in een #$% periode in je leven bij zo'n spel uitkomt en daar zoveel mooie mensen ontmoet.
Ik heb er echt veel waardevolle contacten opgedaan en zelfs een paar echte vriendschappen aan overgehouden.
Dus ja hoor, daar mag, nee MOET over gejubeld worden
 
Beste @Malvinor nogmaals dank voor alles wat je voor het spel en haar spelers heb betekent. Veel gezondheid en geluk!

thank-you-amazing.jpg
 
Wij, DE OLYMPOS hebben in het laatste BSA de 2e plaats behaald. :diamond: :cool: :diamond:
Daar zijn we heel blij mee. Vooral omdat onze BS vooral gericht is op Toren en Toernooi, niet op het BSA.
Ons super magiërsteam heeft ons goed door de 3 kaarten geleid en iedereen heeft naar eigen godsvrucht en vermogen min of meer fanatiek zijn steentje bijgedragen in de put. Spannend tot het laatst. ;)
Toppers allemaal :cool:
 
Bovenaan