• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser1327

Guest
mag toch hopen dat iemand begrijpt dat dit voor een beginnende speler dus niet te doen is. we hebben binnen onze br veel jonge spelers die gem 45 provincies hebben vrij gespeeld, geen diamanten willen kopen, dus die gaan zelfs in 3 weken nog geen 20 ontmoetingen voltooien.

spreek alleen mijn zorgen uit.
 

DeletedUser1143

Guest
20 ontmoetingen is "maar" 2.5 provincie. Dat moet wel te doen zijn.
 

DeletedUser1086

Guest
eigenlijk zijn de kleinere spelers weer gesjareld : we moeten exact de zelfde opdrachten doen (wat niet logisch is, want voor veel mensen moeilijk te bereiken) de gebouwen nemen exact de zelfde plaats in maar de opbrengst is minder... worden deze gebouwen mee geuit als je een volgend hoofdstuk in gaat? uiteindelijk gaan die gebouwen gewoon voor ons dwergenspelers uiteindelijk minder waard blijven als we verder raken in het spel ... ik zou het dan ook leuk vinden dat er voor elk nieuw hoofdstuk een mogelijke upgrade is voor die gebouwen, desnoods mits vervulling van enkele extra opdrachten....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser472

Guest
voor de mensen die willen weten of die 20 ontmoetingen kan

upload_2016-8-8_17-29-14.png


hierbij een plaatje dat het gewoon kan heb net de quest voltooid


ik zou het dan ook leuk vinden dat er voor elk nieuw hoofdstuk een mogelijke upgrade is voor die gebouwen, desnoods mits vervulling van enkele extra opdrachten....

ik verwacht dat er in de toekomst nog meer event gaan komen dit zal niet 1 malig zijn bij dit event zullen ze mischien ook nog ouderen event gebouwen laten zien als prijs maar er zal dan ook wel iets komen waardoor je een gebouw kan upgrade naar je huidige hfd
 

DeletedUser990

Guest
Heb ze dus net gedaan. alle 20 afgekocht! bij 12 even eruit gegaan om kennispunten op te schonen. toen gekeken en teller stond 12/20
 
uh mijn zonnewende quest is 20 ontmoetingen of 200 provincies (ben bij 145 provincies ofzo) en voor de ontmoetingen heb ik orcs nodig dus dit gaat geweldig :(
Bij afkopen zitten dus orcs???
Ben net aan de feeen begonnen dus???
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser472

Guest
ik snap het net 20 ontmoeting moeizaam voltooid krijg ik de opdracht verzamel 9 relikwieenen dus beried je straks maar voor dat er nog 9 moeten
 

DeletedUser990

Guest
uh mijn zonnewende quest is 20 ontmoetingen of 200 provincies (ben bij 145 provincies ofzo) en voor de ontmoetingen heb ik orcs nodig dus dit gaat geweldig :(

Ben net aan de feeen begonnen dus???
Ben bijna klaar met feeen wacht op nachtextract voor oude wonder, maar: ben nu met provincie 174 bezig, net 20 ontmoetingen en toen 9 relekwieen. Maar ben met de laatste van ring 9 bezig. heb nog hele ring 10 zonder orcs.
 
en als je die ontmoetingen niet klaar krijgt , heb niet genoeg om af te kopen en ook ggen troepen moet ik dan 20 dagen uitzitten zonder andere opdrachten die blijft gewoon open staan of krijg ik morgen nieuwe?
 

DeletedUser

Guest
voor de mensen die willen weten of die 20 ontmoetingen kan

Bekijk bijlage 1840

hierbij een plaatje dat het gewoon kan heb net de quest voltooid




ik verwacht dat er in de toekomst nog meer event gaan komen dit zal niet 1 malig zijn bij dit event zullen ze mischien ook nog ouderen event gebouwen laten zien als prijs maar er zal dan ook wel iets komen waardoor je een gebouw kan upgrade naar je huidige hfd


Bij een aantal spelers worden de ontmoeten niet geteld, maar blijft het op (te weinig) provincies staan. Hoe heb je voor elkaar gekregen Daniel dat het bij jou wel goed wordt weergegeven? Opnieuw inloggen, browser history verwijderen, cache leeghalen, computer opnieuw opstarten, helpt allemaal niets. :(:(:( Toch wel erg vervelend voor degenen die morgen de volgende opdracht met de toernooien willen voltooien
 

DeletedUser990

Guest
Gewoon even een vraagje. Zijn morgen de opdrachten hetzelfde?
Ik ben voor nu klaar blijf hangen na de 9 relekwieen. die heb ik volgende ja pas over 10 uur!
Of is het handig de academi meteen nog een andere te laten maken.
 
Er is 1 dagquest, die veranderd elke dag en is altijd binnen een dag te halen.
De andere serie questen is gewoon een lijst met questen die je 1 voor 1 dient af te werken
 

DeletedUser197

Guest
mag toch hopen dat iemand begrijpt dat dit voor een beginnende speler dus niet te doen is. we hebben binnen onze br veel jonge spelers die gem 45 provincies hebben vrij gespeeld, geen diamanten willen kopen, dus die gaan zelfs in 3 weken nog geen 20 ontmoetingen voltooien.

spreek alleen mijn zorgen uit.
Volgens mij gaat dat voor de nieuwere spelers juist veel sneller, ik had niks open staan (of er zitten van die rot-orken in) dus ik moet helemaal opnieuw verkennen, één provincie duurt al drie dagen:(
Ben al blij dat ik al 200 provincies had, maar alle relikwieën die ik moet verzamelen ben ik dus ook nog wel even bezig.
Maar het verzamelen van die relikwieën kan misschien ook met toernooien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lol heb niet netjes een ronde ring ben gewoon buren gaan zoeken :)
Dus moest even een ander landje zoeken
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1327

Guest
ik zie ook niets veranderen zou nu 5 ontmoetingen hebben gedaan zie niets iemand nog een tip.
 

DeletedUser64

Guest
Je moet 200 provincies voltooid hebben OF 20 ontmoetingen doen.
Het scherm zou moeten refreshen nadat je een ontmoeting hebt gedaan en die voortgang laten zien.

Als dat niet gebeurd, log dan even een support ticket.

Dit klopt niet helemaal. Als je nog geen 200 provincies hebt gedaan, moet je dus 20 ontmoetingen doen, dat klopt. Maar als je de eerste ontmoetingen doet, is dat nog niet zichtbaar in je quest. Pas als je op een bepaald percentage komt, wordt het zichtbaar. Ik had op een ander account 174 provincies. Pas bij 17/20 of 18/20 werd de voortgang van de quest zichtbaar, daaronder bleef de teller bij elke ontmoeting op 174/200 staan. Pas na 17 ontmoetingen sprong de teller op de ontmoetingen ipv provincies. Ik kon zien hoever ik ongeveer was doordat ik een spreuk op de kp balk had gezet.

Ik zie dat er meer mensen mee tobben. Maar die opdracht werkt gewoon, kan normaal voltooid worden, alleen zie je je voortgang dus niet bij de eerste ontmoetingen, pas als je ver genoeg bent. De balans slaat dan door van je provincies naar de ontmoetingen en de teller verandert. Maar dat gebeurt dus soms pas vlak voor het einde, na 17 ontmoetingen of zo, afhankelijk van het aantal provincies dat je al had. Als je met je ontmoetingen begint, let dan op je kp balk, dan zie je je voortgang. Zowel vechten als onderhandelen telt.
Refreshen, reloggen, cache legen etc zou echt niet nodig moeten zijn, op mijn andere account lukte het zonder.
Het je pas 60 provincies, dan zou na 6 ontmoetingen te hebben gedaan, of 7, dit zichtbaar moeten worden in je opdracht. En bij 100 provincies na 10 of 11.
Ik had dit over het percentage ergens op beta gelezen en het bleek gelukkig te kloppen.

Ik hoop dat dit jullie helpt.

Voor het verzamelen van relikwieën tellen de relikwieën die je bij burenhulp krijgt ook, evenals de relikwieën van toernooien.
 

DeletedUser613

Guest
ik had op beta een lijstje gemaakt met de te verdienen/winnen items

het zijn wel de engelse namen want ik heb geen idee wat het hier gaat heten maar dat moet voor de meeste hier redelijk eenvoudig te herleiden zijn.
Elk item komt maar 1 keer voorbij als reward van de dag, dus spaar voldoende splinters en geef die pas uit bij de reward van jou keuze. je krijgt dus geen 2de kans.

Elk item is hoofdstuk specifiek, ik post hier de hoofdstuk 8 items, zit je onder hoofdstuk 8 dan krijg je dus een teruggeschaalde versie op jou niveau.
Zit je bijna in een nieuw hoofdstuk probeer die dan zsm te voltooien.

De items schalen niet met je mee als je later een hoofdstuk hoger komt. (wel schijnt er op FoE een soort van reparatie kit te bestaan om de te levelen naar jou nieuwe niveau voor een paar diamanten, mogelijk voeren ze dat hier later ook in)

veel speelplezier.

size: 1x1
Rainbow Flower Cage 117 culture and 117 Population
Spring flower Cage: 210 culture
Noble Banner: 210 Culture
Summer Flower Cage: 230 culture
Dark Signpost: 230 Culture
Heroic Banner: 250 culture

size: 1x2
Rainbow Unicorn: 195 Culture and 195 Population
Bronze Guards: 370 culture
Silver Unicorn: 390 culture
Silver Guards: 410 Culture
Crystal Unicorn: 430 Culture

size: 2x2
Leaf Codex: 700 culture
Sun Codex: 780 culture
Lava Codex: 860 culture
Observatory: 780 Culture

size: 3x3
Father Tree: 2100 culture

size: 5x3
Glossy Garden: 1760 Population and Culture

main reward:
Venars Rock I 2x4 940 Population and Culture
Venars Rock II 3x4 1400 Population and Culture
Venars Rock III 5x4 2300 Population and Culture

Hoe weet je dan in welk hoofdstuk je zit of bedoel je dan de dag quest ???
 

DeletedUser64

Guest
Hij bedoelt de hoofdstukken van de onderzoeksboom. De te winnen items als je al in het orks hoofdstuk zit, zijn beter dan wanneer je nog in het feeënhoofdstuk zit etc.
 
Bovenaan