• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Zomerse zonnewende

DeletedUser472

Guest
inderdaad je moet gewoon nog 13 ontmoetingen doen dan komt het goed
 

DeletedUser472

Guest
hier de questen die ik weet als je ze niet wilt zien open ze niet

achterelkaar quest

verzamel 2000 vooraden
3x geavanceerde gereedschappen
vecht/onderhandel 20 ontmoetingen (of heb 200 provincies veroverd)
verzamel 9 relikwieenen
produceer 1 keer betoverde voorraden
spendeer 15 kp
compleet 3 upgrade van minimaal lv 4
verken 1 provincie
besteed 20 kp
verzamel 12 relikwieenen
--------------
dagelijkste quest

8000 munten
koop 5 kp
1000 staal
25 drankje
verzamel 8 relici(bezit 200 provincie)
upgrade 2 gebouwen naar lv 3 of hoger
train 200 eenheden
voor de mensen die de opdrachten nog willen weten dit was mijn overzicht die ik had als iemand een beter overzicht heeft van alle quest laat het horen
en als je meer questen weet zeg het hier of stuur een mail naar mij dan kan ik het aanpassen in een goed overzicht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
nee want bij gewone ontmoetingen telt ie er niks bij en bij provincies vrijspelen wel :p
en idd dat was een rekenfoutje @Lord Soth ;)
maarja heb hem nu gedaan de opdracht geen idee hoe die dat berekend heeft LOL
 

DeletedUser3

Guest
Je moet 200 provincies voltooid hebben OF 20 ontmoetingen doen.
Het scherm zou moeten refreshen nadat je een ontmoeting hebt gedaan en die voortgang laten zien.

Als dat niet gebeurd, log dan even een support ticket.
 

DeletedUser613

Guest
achterelkaar quest
geen idee hoe je een spoiler maakt, dus heb de meeste tekst maar verwijderd :)

--------------
dagelijkste quest


voor de mensen die de opdrachten nog willen weten dit was mijn overzicht die ik had als iemand een beter overzicht heeft van alle quest laat het horen

Komt die achter elkaar quest ook steeds weer terug???
En welk kistje is het handigst om te openen die van 50, 90 of van 140 maansplinters ????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komt die achter elkaar quest ook steeds weer terug???
En welk kistje is het handigst om te openen die van 50, 90 of van 140 maansplinters ????
Nee, die achter elkaar quest zijn iedere keer anders, worden ook steeds moeilijker maar beloning is ook iedere keer groter.

Waarschijnlijk die van 90. Tenzij je de dag beloning wil hebben dan heb je met die van 140 de grootste kans.
 

DeletedUser470

Guest
Voor iedereen die quests wil posten. Graag gebruik maken van spoiler tags.
Er zijn ook mensen die zich graag willen laten verrassen door wat er komen gaat.

Dank je Desi, ben het helemaal met je eens :)
 

DeletedUser472

Guest
o excuses voor de mensen die de quest niet wouden zien hopelijk hebben jullie hem niet gezien
En welk kistje is het handigst om te openen die van 50, 90 of van 140 maansplinters ????
ik spaar tot de dag van de 5x3 en dan meteen alles uitgeven ik schatkisten van 140
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser579

Guest
Voor iedereen die quests wil posten. Graag gebruik maken van spoiler tags.
Er zijn ook mensen die zich graag willen laten verrassen door wat er komen gaat.

daar ben ik het helemaal mee eens
 

DeletedUser472

Guest
vraagje een bs lid van mij die heeft een schatkist geopend en kan nergen vinden wat ze heeft gekregen. ik probeer haar te helpen met het vinden maar kom er niet uit ze had op invertaris gekeken ook bij de runen niet ze heeft ook geen extra maansplinters gekregen en ook niet het speciale gebouw van de dag hoe kan zij er achter komen
 

DeletedUser990

Guest
Ik vond het helemaal geen bezwaar, kan ik me vast prepareren.
4 ontmoetingen per week voor mij gemiddeld, dus..

Wanneer heb je de 100% van 1 kist bereikt. Heb net bronzen kist opengemaakt.
1 spreuk gekregen.
 

DeletedUser472

Guest
Wanneer heb je de 100% van 1 kist bereikt. heb net bronzen kist opgengemaakt.
1 spreuk gekregen.

mischien heb je het verkeerd gezien want je zou bij de bronze schatkist of 15 betoverende voorraden krijgen of 7 magische productie
 

DeletedUser990

Guest
mischien heb je het verkeerd gezien want je zou bij de bronze schatkist of 15 betoverende voorraden krijgen of 7 magische productie
OKe daar kan ik overheen gekeken hebben, gebruik die dingen niet.
Maar met de 7% van de regenboog ; zou ik dus 30% ontvangen hebben.
Weet ZEKER dat ik geen kennispunten, runenscherven ,maansplinters gehad heb, die het totaal op 100% brengen.
 

DeletedUser613

Guest
o excuses voor de mensen die de quest niet wouden zien hopelijk hebben jullie hem niet gezien

ik spaar tot de dag van de 5x3 en dan meteen alles uitgeven ik schatkisten van 140
Wat voor cultuur geeft die 3x5 dan ben ff nieuwsgierig, of is er ergens een lijstje met welke exclusieve dagbeloningen er zijn ??
 

DeletedUser

Guest
OKe daar kan ik overheen gekeken hebben, gebruik die dingen niet.
Maar met de 7% van de regenboog ; zou ik dus 30% ontvangen hebben.
Weet ZEKER dat ik geen kennispunten, runenscherven ,maansplinters gehad heb, die het totaal op 100% brengen.
Je krijgt ook geen 100%. Die percentage die erachter staan is de kans dat je die prijs wint. Je krijgt dus maar 1 prijs.
 

DeletedUser472

Guest
Wat voor cultuur geeft die 3x5 dan ben ff nieuwsgierig, of is er ergens een lijstje met welke exclusieve dagbeloningen er zijn ??

ergens boven had crazywizard een lijst gemaakt van alle gebouwen die zullen komen deze geeft op orc lv aardig wat cultuur en inw

bij de orcs 3x5 Glossy Garden: 1760 Population and Culture(hfd orcs)
 

DeletedUser1147

Guest
Moet ik nu verplicht nog 12 provincies vrijspelen, ik heb namelijk net 7 ontmoetingen gedaan met vechten en onderhandelen en er gebeurd niks??
Bekijk bijlage 1837
Jeps ik loop tegen hetzelfde aan... en ik moet dan nog 120 provincies!!:eek::eek: heb ook 1 confrontatie gedaan om te testen maar gebeurd ind nix. ook geen uitroepteken.
 
Bovenaan