• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2019

DeletedUser4819

Guest
Sorry, maar met dit gokkast systeem heb ik helemaal niks. Bewaarde altijd wat ik gespaard had tot er een 30% kans was voor een leuk gebouw. Dat ging prima! Nu nog steeds helemaal niks gewonnen (de andere prijzen vind ik totaal niet interessant). Dit ga ik niet nog een keer doen, het is niet de moeite waard. Graag terug naar het vorige systeem.
 

DeletedUser4585

Guest
Tot mijn eigen verbazing heb ik 9 artifacten kunnen halen met zelfs nog een kans op een 2e peperkoeklandhuis (waar ik dan toch niks aan heb). Maar het aantal dagprijzen dat ik graag wou hebben is een stuk minder dan in vroegere events. :(
 

Deleted User - 443363

Guest
Geen paniek, er volgen nog genoeg evenementen in de toekomst, het gebouw dat je nu verdiend hebt is over een week of 2 alweer nutteloos gezien je nu snel groeit en het gebouw niet mee kan groeien atm.
was de wensput
 
Tot mijn eigen verbazing heb ik 9 artifacten kunnen halen met zelfs nog een kans op een 2e peperkoeklandhuis (waar ik dan toch niks aan heb). Maar het aantal dagprijzen dat ik graag wou hebben is een stuk minder dan in vroegere events. :(
Waarom heb je daar niks meer aan dan? 2e peperkoeklandhuis
 

Deleted User - 147694

Guest
Omdat die 2e Peperkoekhuis niet naar level 10 te krijgen is, zelfs niet als er bij de volgende BSA mogelijk weer artefacten voor te verdienen zijn.
 
Zijn er die problemen hebben dat opdrachten niet worden afgevinkt?
Met gevolg verlies van tijd of verspilling van boosters?
 

DeletedUser2989

Guest
Omdat die 2e Peperkoekhuis niet naar level 10 te krijgen is, zelfs niet als er bij de volgende BSA mogelijk weer artefacten voor te verdienen
Met 2 artefacten van het adventure erbij zou mij dat net lukken. Heb het 7e artefact binnen handbereik. Ik ben telkens slim en gedisciplineerd met de prijzenpot omgegaan, dat levert veel extra linten op. Daarvoor wel de focus op de dagprijs laten vallen. Ik ben al gestopt met event en pak dat artefact niet meer omdat ik hem toch niet ga plaatsen. Ik noem het alleen omdat het voor de artefacten een groot verschil maakt hoe je met de prijzenpot omgaat.
 
Zijn er die problemen hebben dat opdrachten niet worden afgevinkt?
Er zijn een aantal opdrachten waar er minimale eisen gesteld worden aan de fabrieken en/of WP gebouwen. Misschien is dat de reden dat het niet werkt?

Geef anders even de opdracht aan, misschien dat iemand anders dan weet waar je op moet letten.
 
Op dit moment heb ik de opdracht produceer 3 boodschappenmanden met een wp uit je huidige of vorige 3 hfdst. Net 5 manden geïnd maar word niet geaccepteerd. Ik zit in hfdst 10 dus een wp van 18 zou goed moeten zijn. (vlgs info bij vraagteken)

vlgs support moet wp lvl 20 hebben.

Ik heb 2 van 21, een van 22 en sinds een uur of vier en een half, 2 van 24. Ongeveer 5 uur terug heb ik 5 x mand geïnd van 2x lvl 21, 1x 22 en 2 x 23. Dus zou de opdracht moeten zijn voltooid. (Qua tijd nu iets langer terug, copy/paste van ticket)
 
Zitten helaas flink wat fouten in de teksten van het event. Jammer dat je daardoor vertraging hebt opgelopen. Hoop dat het nu wel werkt voor je.
 

DeletedUser3597

Guest
Nog 11 uurtjes... Ben blij dat de strikjes dan weer een poosje verdwijnen. Het was leuk en het was ook weer lang genoeg. Je blijft anders maar rapen en toch steeds naar die opdrachten kijken :)
 

DeletedUser2989

Guest
Op dit moment heb ik de opdracht produceer 3 boodschappenmanden met een wp uit je huidige of vorige 3 hfdst. Net 5 manden geïnd maar word niet geaccepteerd. Ik zit in hfdst 10 dus een wp van 18 zou goed moeten zijn. (vlgs info bij vraagteken)

vlgs support moet wp lvl 20 hebben.

Ik heb 2 van 21, een van 22 en sinds een uur of vier en een half, 2 van 24. Ongeveer 5 uur terug heb ik 5 x mand geïnd van 2x lvl 21, 1x 22 en 2 x 23. Dus zou de opdracht moeten zijn voltooid. (Qua tijd nu iets langer terug, copy/paste van ticket)
Volgens Gems zou een level 18 wp het ook moeten kunnen doen in H10 en een level 20 fabriek. Maar je kunt het zelf precies checken in de wiki. Daar staan ze allemaal per hoofdstuk en per mens/elf.
 

Deleted User - 443363

Guest
Mijn laatste prijs was wel fijnn bij de cadeautjes kreeg ik n voorraden meevaller
 

Deleted User - 443363

Guest
Weet iemand of die meevaller blijft of dat ie verdwijnt? Niet dag ok morgen inlog en mn voorraden zinn foetsie
 
Bovenaan