• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Wintermagie 2019

Bij het scheiden van de markt.
In Arendyll nét wel de 9e evolutie kunnen halen en bij Win...dinges de 2e evolutie nèt niet...

Bedenk me nu, dat het heel fijn zou zijn als de strikjes geldig zouden zijn op beide servers, net zoals met diamanten. Volgens mij kost dat Inno nauwelijks extra en voor ons wordt het wat uitdagender om die dingen op de goede plek en het juiste moment te gebruiken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Dan kun je net zo goed die dingen beschikbaar maken voor ruilen, net zo kansloos in mijn opinie.
 

Deleted User - 147694

Guest
De Diamanten zijn feitelijk een betalingseenheid, strikken en andere eventgerelateerde items zijn tijdelijke betalingsmethoden voor een kans op prijzen, te vergelijken met lootjes, coupons en tickets. Deze zijn wereldgebonden, het zou de hele opzet en balans van de beide werelden verstoren als die dingen samen 1 pot gaan vormen.

Vandaar dat ik zei, dan kun je die strikken net zo goed ruilbaar maken, want dan krijg je net als bij die gedeelde pot een grote balansverstoring, wat nog erger zou zijn dan de enorme zeemerminnenproblematiek.
 
De zeemeerminnen heb ik niet meegemaakt, dus dat kan ik niet vergelijken.
Verder is het precies wat je zegt. Diamanten zijn een betalingseenheid en die strikken ook, in ieder geval tijdelijk. Juist daarom zou besteding op beide servers best wel moeten kunnen.
 

DeletedUser2989

Guest
Inno wil ook wat verdienen aan de events en dat moet ook voor het voortbestaan van het spel.

Als jouw voorstel het zou halen wordt het voor de steden die op beide servers een stad hebben dubbel zo makkelijk om een level 10 gebouw neer te zetten. Dat zal als consequentie hebben dat het event dubbel zo moeilijk zal moeten worden gemaakt ivm het verdienmodel. Dat betekent dat het voor de steden zonder een dubbele account wel heel erg moeilijk wordt.

Daarnaast kan ik geen enkele reden bedenken waarom mensen met een dubbele account bevoordeeld moeten worden boven mensen met een enkele account.
 

Deleted User - 147694

Guest
Daarnaast kan ik geen enkele reden bedenken waarom mensen met een dubbele account bevoordeeld moeten worden boven mensen met een enkele account.
Omdat het kan. :p

Dat is al 1 reden die jij niet bedenken kon. :rolleyes:

xxx
 
Bedenk me nu, dat het heel fijn zou zijn als de strikjes geldig zouden zijn op beide servers, net zoals met diamanten. Volgens mij kost dat Inno nauwelijks extra en voor ons wordt het wat uitdagender om die dingen op de goede plek en het juiste moment te gebruiken.
Gaat niet gebeuren. Dan zouden spelers op de US en DE server er een enorm voordeel mee hebben. Daar kan je op 8 en 7 werelden spelen met 1 account.
Dan zou je dus 100k strikken kunnen sparen en inzetten voor 1 wereld.
 
Blij dat het afgelopen is.
Even de batterij weer opladen om vervolgens binnenkort BSA te kunnen spelen. (Vermoed al over anderhalve week)
Zal nog wel een uitdaging tussendoor komen dan.
 
Daarnaast kan ik geen enkele reden bedenken waarom mensen met een dubbele account bevoordeeld moeten worden boven mensen met een enkele account.
Als die spelers ook voor 2 steden diamanten kopen, zijn het voor INNO erg goede klanten... dat zou een reden kunnen zijn!
 
Verdorie toch dacht dat het evenement tot de 5de jan ging duren had nog over de 1000 strikje staan, nu ja niks aante doen heb nog al veel dag prijzen binnen gehaald daar was ik wel blij mee nu nog plaats vinden om ze te plaatsen
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat is balen elvenis... en dat terwijl je de timer in je stad gewoon zien kon...
 
Dat is waar zal waarschijnlijk met die feest dagen druk bezig geweest met het eten en gisteren met het opruimen we zullen het maar daar op steken zeker
 

DeletedUser2989

Guest
@elvenis , dat is sneu. Tja, die event timer is wel handig zo nu en dan wat in de gaten te houden.
 
Bovenaan