• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser1947

Guest
De eerste sleutel valt pas na drie kwartier, en dan zo'n beetje elke 45 minuten de volgende.
Even geduld dus :)

Hoi Tencedil, als je naar de wereldbol gaat en weer terug komt geeft hij aan er is een sleutel uit het ijs gekomen. Die vindt ik echter niet. Voor heen kreeg je ook extra sneeuwvlokken als je hulp bied. Dat geeft hij nu met sleutels ook aan alleen vindt ik ze niet. ):
 

DeletedUser1947

Guest
Als je het via de handelaar doet even opnieuw de handelaar openen, je hoeft niet elke keer opnieuw in te loggen.
Handelaar openen en alles word bij geteld

Oké ga ik proberen als ik weer een moet. Bedankt!
 
In de lijst van prijzen die je krijgt bij 90 sleutels, is een van de prijzen "2 x stadsuitbreiding 25" . Ik denk dat dit een vertaalvoutje is !
Ik zie net dat alle quests in het engels zijn. Onze excuses voor dit ongemak. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen!
Goed te horen dat jullie dit zo snel mogelijk willen oplossen, maar ik heb toch liever de tekst in het engels, dan een vertaling die helemaal fout is.
 

DeletedUser2404

Guest
Ik heb al 4 kennispunten gekocht, maar het wordt niet geteld. Heb al in en uitgelogd, enz.
 

Bijlagen

  • kennispunten.jpg
    kennispunten.jpg
    384,2 KB · Weergaven: 111

DeletedUser1731

Guest
Goed te horen dat jullie dit zo snel mogelijk willen oplossen, maar ik heb toch liever de tekst in het engels, dan een vertaling die helemaal fout is.
;-) geef mij maar gewoon alles in het nederlands. Ik vind eht helemaal niks dat ALLE opdrachten, ook de doorlopende nu in het engels zijn
 

DeletedUser

Guest
Geen directe effecten meer?
Sterkte!
;-)

Nog wel Directe effecten, maar die gebruik ik toch echt liever bij het uppen van een OW.
Ik vind het ook een beetje onzinnig om prijzen die je in een event wint, ook gelijk weer in een event te gebruiken.

De bedoeling van al dit gedoe was toch het bevorderen van je stadje. ;)
 

DeletedUser2975

Guest
Nou Didi...van een bekend lid had ik tenminste een betere voorbereiding verwacht...:rolleyes:. Ik met mijn totale onbekendheid had dit al voorbereid, zodat ik, zonder boost of wat dan ook, over een uurtje opdracht 23 klaar heb en verder kan met de volgende vragen. :p
 
Nog wel Directe effecten, maar die gebruik ik toch echt liever bij het uppen van een OW.
Ik vind het ook een beetje onzinnig om prijzen die je in een event wint, ook gelijk weer in een event te gebruiken.

De bedoeling van al dit gedoe was toch het bevorderen van je stadje. ;)
ik zit in hetzelfde schuitje ook zo'n 33uur, daarom geen haast nu, ik kijk vanavond op mijn gemak wel eens.
Ik overweeg wel om een direct effect te gebruiken, momenteel liggen ze daar toch maar te niksen.

gebruiken bij het uppen van een wonder vind ik wel een goed idee, alleen het duurt wel terug even voor wonder terug vol is met KP, op die enkele uurtjes wachten maakt niet uit. Voelt een beetje als, eerst te snel te rijden richting werk, om dan in de file te staan. Dan vraag je je ook af was het wel de moeite.

In toernooi zouden die wel bruikbaar kunnen zijn als je niet 1tje per provincie nodig hebt. Ik spaar ze dus nog even tot het nieuwe ras er is (een rasproductie versnellen lijkt me wel een goed idee in sommige gevallen) of voor wanneer ik eens een chronisch tekort aan troepen heb, dan kan je ook zo'n spreuk in je kazerne gebruiken om plots heel veel eenheden klaar te hebben (al kost dat je natuurlijk terug wat hamers, waar je dan ook een spreuk voor hebt :) )
 

DeletedUser

Guest
Nou Didi...van een bekend lid had ik tenminste een betere voorbereiding verwacht...:rolleyes:. Ik met mijn totale onbekendheid had dit al voorbereid, zodat ik, zonder boost of wat dan ook, over een uurtje opdracht 23 klaar heb en verder kan met de volgende vragen. :p

LOL mijn verkenner doet er 78 uur over, dat valt niet meer fatsoenlijk in te plannen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dat als je de Elvenar mail een keer opgezegd hebt, je niet meer opnieuw op de mailinglijst geplaatst kunt worden.
Ik krijg nu geen gratis 100 bevroren sleutels :(
Wel ingame een aanbieding, maar moet dan wel €2.99 betalen voor die 100 sleutels :eek:
 

DeletedUser

Guest
Heb net voor het eerst bij al mijn accounts die mail gehad. Normaal krijgen alleen mij kleine accountjes iets extra's maar nu dus eindelijk ook mijn hoofdaccount. :D
 

DeletedUser2975

Guest
Sorry Didi..die van mij doet er 50 uur over, vind ik al heel lang..., ik begrijp dat ik in de toekomst mijn borst kan nat maken....:(. Het wordt nog erger dus...hahahaha.
Mijn empathie heb je.;)
 
Bovenaan