• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

In de lijst van prijzen die je krijgt bij 90 sleutels, is een van de prijzen "2 x stadsuitbreiding 25" . Ik denk dat dit een vertaalvoutje is !
 

DeletedUser990

Guest
Bij de opdracht verzamel planken, wordt de handelaar dan niet meegeteld?
Heb op de handelaar planken neer gezet zijn al 2 aanbiedingen ingelostst, maar niet bij opdracht!
 

DeletedUser1796

Guest
@Didi1 Dit staat er bij mij, welke klokkie's staan er dan fout?
tijd.png
 

DeletedUser990

Guest
heb even in en uit gelogd, hoop dat de rest nu ook vlot gaat.
 

DeletedUser1947

Guest
Bij mij komen er geen sleutels uit het ijs of de sneeuw!!
 

DeletedUser1947

Guest
Oh ja en bij alles wat ik binnen haal van goederen worden pas geteld als ik opnieuw opstart, lekker handig drie keer achter elkaar opnieuw opstarten!
 

DeletedUser2278

Guest
Ik zie net dat alle quests in het engels zijn. Onze excuses voor dit ongemak. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen!

Mij stoort het niet erg; ik lees ook veel mee op Beta en Facebook, en dat is altijd Engels. Mijn spreadsheet voor het event daarom ook, en dan is de onvertaalde quest eigenlijk wel lekker.

Ik heb trouwens wel vaker zitten denken dat het fijn zou zijn om de taal in je profiel te kunnen kiezen. Vanuit Nederland kom je vrij automatisch op de .nl-server terecht, maar dat wil nog niet zeggen dat Nederlands ook je moedertaal is, en voor je hebt uitgevogeld dat er meer servers zijn heb je al twee woongebouwen en een stadhuis dat voorgoed in de steigers blijft ;-)
 

DeletedUser1796

Guest
Oh ja en bij alles wat ik binnen haal van goederen worden pas geteld als ik opnieuw opstart, lekker handig drie keer achter elkaar opnieuw opstarten!
Als je het via de handelaar doet even opnieuw de handelaar openen, je hoeft niet elke keer opnieuw in te loggen.
Handelaar openen en alles word bij geteld
 
Bovenaan