• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback winterevenement

DeletedUser2021

Guest
moet je wel geluk hebben dat je er 20 na elkaar wint
niet iedereen win er 20 na elkaar
kijk eens onder cultuur , vele gebouwen van wat ik staan heb vind je daaronder terug en voor de rest zorgen dat je zo ver mogelijk raakt tijdens de evenementen .
 

DeletedUser2600

Guest
het spel is nog niet gedaan en ik blijf er bij dat woonhuizen meer bevolking zal opbrengen dat van die gewonnen gebouwen
of het is dat je geluk zal blijven hebben en telkens 20 kan winnen.
 
Ik heb het net even nagerekend. Mijn nieuwe bevolking-cultuurgebouwen brengen 14 meer op per vakje dan mijn woongebouwen, maar de 2 oudere die er nog staan 24 minder per vakje.
Dus ga ik verder die gebouwen houden en eventueel vervangen, maar zeker geen nieuwe plaatsen. Want mijn woongebouwen kan ik weer uitbreiden in het volgende hoofdstuk, en die evenenmentsgebouwen niet.
Ik zou het wel leuk vinden om die 2 oudere ook te kunnen vervangen, maar ja, dan moet ik geluk hebben:D:rolleyes:

We zijn trouwens nogal aan het afwijken van het onderwerp; feedback op het winterevenement;)
 
Met ruim de helft van de broeders onder de 3000 op de scorelijst mag dat toch geen probleem zijn (wij hebben die niet eens), en anders zou ik een andere broederschap zoeken.

Net andersom. De scores zoals ze in de gegeven lijst staan zijn niet de plaatsen in de ranking, waarbij een laag getal een hoge plek en dus een grote speler betekend, maar juist de echte scorepunten op basis waarvan je rankingplaats berekend wordt. Een nieuw account begint op 0 punten en vervolgens bouw je die score omhoog.

Mijn eigen kleinere elvenaccount staat met net geen 12000 punten op ranking-plek 8950 en mijn wat grotere mensenstad met rond 22500 punten rond 6800.

In het broederschap 'The Kingdom' is longest day dus nu de grootste speler, nu gegroeid naar 5946 punten en daarmee plek 12257 op de ranking, terwijl e10qlk de kleinste is met 799 punten en plek 19253 op de ranking. Als grootste heeft longest day net 2 zijdefabrieken en 1 boekrollenfabriek. E10qlk heeft net een paar tier-1-fabriekjes staan.
 

DeletedUser2278

Guest
Net andersom. De scores zoals ze in de gegeven lijst staan zijn niet de plaatsen in de ranking, waarbij een laag getal een hoge plek en dus een grote speler betekend, maar juist de echte scorepunten op basis waarvan je rankingplaats berekend wordt.

Ah, okee.
Ik houd me niet zo bezig met scores en ranglijsten, dus dat was me ontgaan.
Wel een beetje verwarrend :)
 
Ze kunnen dus beter eens contact leggen met een grotere broederschap voor wat ondersteuning, bijvoorbeeld de broederschap waar het grote account van titaankiller zit (hoewel dat in de buurt komt van pushing ;), dus misschien gewoon communiceren en eerlijk handelen met anderen, dat werkt ook).
 

DeletedUser2278

Guest
Gelukkig nieuwjaar, iedereen!

winterdeer.png
 

DeletedUser2600

Guest
ᕼᗩᕈᕈᎩ ᘉᙓᙡ ϒᗴᗩᖇ 2018
______0_o_o_o_0_0_o_o0
_____0__o__o_o0_0__o_o0
____0__o__o_o_0_0 __o__o_0
___0_o__o___o_0_0___o__o_0
___00o0000o00o0_0o00o00ooo0
__ 000o0o000o000_000o00o000o0
__00000o0o000o0_000o0000000o0
__0o00ooo0o00o0_0000o0o000000
__ 0o0o000o00o0___0000o0oo0o00
___0o0000o0o0_____0000o000o0
____0000000________00o0o000
_____00000___________00000
______00______________00
____ _00_______________00
____00_________________00
___00___________________00
__00_____________________00
000000__________________000000
_____________________________
 
Mijn eindconclusie: een vrij saai event (quests zoals altijd: maak zoveel van dit, upgrade x-gebouwen, verzamel dit, koop kp's etc, saaaaai ). Heel veel totaal waardeloze dagprijzen en slechts enkele hele mooie prijzen maar als troost een gemakkelijk te halen mooie hoofdprijs.
Maar ik klaag niet. Uiteindelijk was het een heel geslaagd event voor mij. Bevolkingstekorten zal ik de komende tijd niet meer hebben :) Ik had wel beter moeten nadenken en me meer moeten focussen op dat set-gebouw met mana, dat was stiekem een hele mooie prijs als je er een paar naast elkaar zet. Maar ach, volgende keer beter. Bedankt Elvenar !
 
Leuk event. Goed te doen voor mij, met wat beleid. Ik had mijzelf wat vastgezet en kon daardoor diverse dagen de opdrachten niet maken, maar het was gelukkig in te halen. IRL was er ook genoeg te doen, waardoor ik de ruimere opzet deze keer zeker kon waarderen. De dubbele kronen-dagen waren ook een fijne optie. Op die manier kon je toch een en ander van de prijzen binnenhalen, ook al zat je dan vast aan wat er op die dag gegeven werd. De setgebouwen waren voldoende duidelijk aangegeven en heb ik kunnen halen. Ze zijn wel leuk, maar niet spectaculair voor mij. Dat is ook prima. De hoofdprijzen waren deze keer ook leuk. Helaas heb ik de mooiste prijs (de tijdsbesparingen) niet kunnen halen, aangezien ik vrij veel kwijt was voor ik de set binnen had. En nog wat kwijtgeraakt aan minder goede beslissingen. Such is life. Volgende keer beter. Leuk dat de tijdsbesparingen ook aanwezig waren in de standaard-kistjes. Daar heb ik tot mijn plezier wel een en ander van gehaald. Door de constructie heb ik ook kennis gemaakt met de tijdelijke gebouwtjes. Al met al heel tevreden over het event. Voldoende uitdaging en geen echt rare vragen. Ik speel trouwens op hoofdstuk draak/tovenaars.
 
De setprijzen waren een leuke toevoeging aan dit event. Weer eens iets nieuws. De set is ook erg mooi, hoewel hij kwa opbrengst wel wat tegenvalt. Misschien verschilt het ook wel per hoofdstuk of de set echt interessant is. Voor mij is hij achteraf toch wat minder interessant dan ik had gehoopt. Als je het maximale er uit wil halen, is hij ook best wel groot en onhandig. Het resetten als je hem verplaatst vind ik gewoonweg irritant, vooral ook door de melding die je steeds krijgt en dat dan ook nog eens op ieder onderdeel.

De laatste dagprijs is echt een toppertje kwa afsluiting. Ik heb hem 5x keer gewonnen. Helaas zijn de sleutels nu op. Hij is mooi, niet zo groot en levert daardoor behoorlijk wat bevolking en cultuur op. Leuke prijs om je sleutels op op te maken.

Wat ik ook erg fijn vond, was dat op de laatste verdubbeldag tijdboosters te winnen waren. Dat is een prijs waar iedereen wel iets aan heeft, meer dan die gevechtgebouwtjes. Daar was ik ook erg blij mee.

Zoals gewoonlijk waren alle nieuwe gebouwtjes en prijzen weer erg mooi. Veel klein spul vond ik en dat maakt toch dat je je gewonnen prijzen iets makkelijker neer kan zetten. Ik hoop dat het nu echt mogelijk gemaakt gaat worden om event prijzen te upgraden, want het is gewoon zonde om ze weg te moeten doen als ze achterhaalt zijn.

Verder was het een best wel intensief. Veel lange opdrachten en ook veel herhaling. Ik zou graag zien dat er eens gekeken wordt of er niet wat meer variantie of nieuwe opdrachten verzonnen kunnen worden. Met plannen en op- en afbreken was het event wel goed te doen.
 
Bovenaan