• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser

Guest
Buren helpen eventueel alleen sneller een checkpoint te behalen om dan een extra KP te krijgen.
 

DeletedUser572

Guest
Ik heb een bug gevonden. Zoals je op de screenshot kan zien kan ik geen troepen gebruiken. Dit is toernooi n8. Browser: Firefox.

*edit*
Nu doet hij het wel na een paar keer heen en weer gaan. Toch wel een vreemd. 0o
 

Bijlagen

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    436,9 KB · Weergaven: 75

DeletedUser7

Guest
Is al aangegeven in het bug topic. Een keer het gevecht in gaan met 0 troepen en je dan overgeven lijkt het probleem tijdelijk te verhelpen.
 

DeletedUser

Guest
Die buren heb je niet nodig voor kennispunten, relikwieën en de punten.
Mijn kaart is wel voor de helft gevuld met buren, maar die hebben tot hiertoe nog niets gedaan in "mijn" toernooiprovincies. Dat komt op hetzelfde neer.
nog 2 boekskes en ik ben er! :)
 

DeletedUser1140

Guest
nou mischien ben ik knetter gek maar ik kan nergens niets niks geen toornooi vinden.
 

DeletedUser889

Guest
Zoals zovelen heb ik erg uitgekeken naar deze update. Het ziet er cool uit en er is flink wat werk in gaan zitten maar ik vind het een beetje tegenvallen. Het is erg veel. Ik zit nu al op 20 toernooiprovincies en ik kan er nog wel een aantal meer doen vermoed ik. Maar laten we voor het gemak 20 aannemen.

20 toernooien x 6 levels x 8 gevechten = 960 gevechten

Dat is wel heel erg veel voor maar een toernooi van 3 dagen. Zelfs al duurt een toernooi 7 dagen, zou ik minstens 137 gevechten per dag moeten doen. (960 gevechten / 7 dagen)

Een gevecht duurt gemiddeld 3 tot 5 minuten? Laten we voor het gemak 5 minuten nemen omdat je ook schermen moet laden, eenheden moet selecteren etc.

137 gevechten per dag x 5 minuten per keer = 685 minuten per dag

Dan zit ik dus al op 685 minuten per dag! Dat is ruim 11 uur! Al duurt een gevecht maar 3 minuten ben je alsnog ruim 6 uur verder. Per dag! Alsjeblieft zeg me dat ik een rekenfout heb gemaakt. Ok, je kunt natuurlijk gevechten ook afkopen maar dit is gekkenwerk als je het mij vraagt. :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat toernooien gespeeld en zie dat dat nog maar 1 dag en 16u loopt.. Das dus wel héél kort. Heb nochtans zo snel mogelijk vrijgespeeld in de onderzoeksbalk. :/ Dacht dat ze een week zouden duren..
Punt 2: Wat heb je er eigenlijk aan als het niet je bonusrelikwieën zijn? Wat boekjes? Ik denk dat ik op termijn enkel de toenooien ga doen van mijn bonusrelikwieën. :) Die kunnen dan flink omhoog gaan en voor extra produktie zorgen. Maar anders???
 
Zoals zovelen heb ik erg uitgekeken naar deze update. Het ziet er cool uit en er is flink wat werk in gaan zitten maar ik vind het een beetje tegenvallen. Het is erg veel. Ik zit nu al op 20 toernooiprovincies en ik kan er nog wel een aantal meer doen vermoed ik. Maar laten we voor het gemak 20 aannemen.

20 toernooien x 6 levels x 8 gevechten = 960 gevechten

Dat is wel heel erg veel voor maar een toernooi van 3 dagen. Zelfs al duurt een toernooi 7 dagen, zou ik minstens 137 gevechten per dag moeten doen. (960 gevechten / 7 dagen)

Een gevecht duurt gemiddeld 3 tot 5 minuten? Laten we voor het gemak 5 minuten nemen omdat je ook schermen moet laden, eenheden moet selecteren etc.

137 gevechten per dag x 5 minuten per keer = 685 minuten per dag

Dan zit ik dus al op 685 minuten per dag! Dat is ruim 11 uur! Al duurt een gevecht maar 3 minuten ben je alsnog ruim 6 uur verder. Per dag! Alsjeblieft zeg me dat ik een rekenfout heb gemaakt. Ok, je kunt natuurlijk gevechten ook afkopen maar dit is gekkenwerk als je het mij vraagt. :confused:

Niets mis mee, niemand verplicht je er 11 uur per dag in te stoppen.
Het is ook een deel mensen bezighouden, we hebben vaak zat om iets gevraagd dat ons bezighoud (anders dan overoos geklik door de questen) en dat hebben we nu dus gekregen.
Zij die bereid zijn heel veel tijd erin te stoppen halen er nu iets uit.
Ben juist blij dat het niet een 5 minuten ding is, alhoewel je er wel een 5 min ding van kan maken, maar dat kost dan iets meer, en de rewards zijn beduidend minder.

btw 7 provincies hebben me net 2 uur en 45 minuten gekost. dus zal rond de 8 a 9 uur zitten voor 20 provincies.
Ik heb om deze reden ook bewust gekozen om geen 20 (of 27) provincies te doen. heel misschien als het dadelijk voor de eerste keer mijn bonusprovincie is om in 1 keer klaar te zijn met 700% bonus en voldoende reserves voor de oude wonderen.
 

DeletedUser472

Guest
wat toernooien gespeeld en zie dat dat nog maar 1 dag en 16u loopt.. Das dus wel héél kort. Heb nochtans zo snel mogelijk vrijgespeeld in de onderzoeksbalk. :/ Dacht dat ze een week zouden duren..

normaal duurt het ook een week maar omdat dit de eerste is en midden in de week zijn begonnen duurt het waarscheinelijk korter

Punt 2: Wat heb je er eigenlijk aan als het niet je bonusrelikwieën zijn? Wat boekjes? Ik denk dat ik op termijn enkel de toenooien ga doen van mijn bonusrelikwieën. :) Die kunnen dan flink omhoog gaan en voor extra produktie zorgen. Maar anders???

eigenlijk zeg je het zelf ik zelf doe ook minder omdat ik besefte hee kan ook wachten tot men bonus momenteel doe ik alleen om mijn buren te helpen als dankzij mij een schatkist open gaat maar ja zou inderdaad wachten tot je eigen bonus
 

DeletedUser7

Guest
Toernooien duren iets minder dan een week, normaal gesproken. Ik geloof 5 dagen.
En die andere relikwieen kun je wel gebruiken voor spreuken.
 

DeletedUser7

Guest
Ik denk zijde. Volgens mij gaat het op volgorde van het goederen overzicht dat je te zien krijgt als je het stadhuis aanklikt.
 

DeletedUser889

Guest
Niets mis mee, niemand verplicht je er 11 uur per dag in te stoppen.
Het is ook een deel mensen bezighouden, we hebben vaak zat om iets gevraagd dat ons bezighoud (anders dan overoos geklik door de questen) en dat hebben we nu dus gekregen.
Zij die bereid zijn heel veel tijd erin te stoppen halen er nu iets uit.
Ben juist blij dat het niet een 5 minuten ding is, alhoewel je er wel een 5 min ding van kan maken, maar dat kost dan iets meer, en de rewards zijn beduidend minder.

btw 7 provincies hebben me net 2 uur en 45 minuten gekost. dus zal rond de 8 a 9 uur zitten voor 20 provincies.
Ik heb om deze reden ook bewust gekozen om geen 20 (of 27) provincies te doen. heel misschien als het dadelijk voor de eerste keer mijn bonusprovincie is om in 1 keer klaar te zijn met 700% bonus en voldoende reserves voor de oude wonderen.

Ik geloof niet dat er iemand is die er 11 uur per dag voor 7 dagen hier achter gaat zitten. Maar we zullen het gaan zien. Ik vind het nu al saai en ik zal me alleen maar met de toernooien bezig houden als ze mijn bonus hebben. Zodra ik die gecapt heb zal ik er hoogstwaarschijnlijk niet meer naar omkijken. Dus naar mijn mening hebben ze dan volledig de plank misgeslagen als het gaat om "ons bezig te houden". Ze vroegen naar feedback en dit is mijn mening. :D

En inderdaad zoals ik al had uitgerekend als je per toernooi 3 minuten bezig bent (lijkt mij het minimum als je vecht) dan ben je ruim 6 uur verder. Dus dat klopt wel zo'n beetje. Ik vind het een hoop zeker nu het mooie weer voor de deur staat.
 

DeletedUser472

Guest
Ik denk zijde. Volgens mij gaat het op volgorde van het goederen overzicht dat je te zien krijgt als je het stadhuis aanklikt.

dan zal mijn bonus nog wel land duren elixer enigszins snel marmer duurt ook wel effe maar kirstal komt als laatste :(
 

DeletedUser

Guest
Bij mij kon het niet erger: marmer en kristal zijn al geweest en edelsteen komt als laatste. Dus nog 4 weken tot wanneer ik bonusrelikwieën kan bemachtigen.

Elvenar is opeens vervallen van het ene uiterste (een spel waar bijna niets te doen viel) naar het andere uiterste: nu kan je op toernooidagen zowat de klok rond vechten. Of dit een vebetering is, is de vraag. Het was juist een goed punt van Elvenar dat je NIET de hele dag aan de computer moest zitten. Maar goed, het is niet verplicht. 100 punten voor de score is de moeite niet. De "cap" van 700% zal ik wel halen, en mijn wonderen raken sowieso wel op level 10. Een 3-tal provincies per dag volstaat wel voor mij.
 

DeletedUser7

Guest
Dat heb ik ook hoor. De ranking doet me sowieso niet zoveel, maar ook de KP en relieken komen vanzelf wel binnen. De toernooien zijn vooral leuk als je net dat beetje extra nodig hebt.
 
Bovenaan