• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback toernooien

DeletedUser

Guest
waarom krijg ik 4kp en relikwie en ander maar 2 ????????
en waarom de ene 40 toernooipunten en ander 20 ???????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser197

Guest
Oh, wat goed!
Ik was zeker de eerste, die hoge ranking zal wel snel voorbij zijn, want ik raak door mijn goederen heen ;)
 

DeletedUser472

Guest
vraagje de provincies daar staat een tijd voor dat je weer kan spelen daar op gaat die tijd op volgorde of gaan ze allemaal tegelijk naar beneden
 
vraagje de provincies daar staat een tijd voor dat je weer kan spelen daar op gaat die tijd op volgorde of gaan ze allemaal tegelijk naar beneden
Elke provincie heeft zijn eigen cooldown van 16h, als je dus provincies 2 een uur later begint dan provincie 1, dan ga ook een uur langer moeten wachten wanneer de cooldown van 1 klaar is.
 

DeletedUser7

Guest
Dus de punten die je krijgt zijn niet blijvend, die ben je na een week weer kwijt?
Klinkt zinloos, om elke week weer opnieuw te strijden voor diezelfde 100 punten, of bedoel je dat je dan weer opnieuw kans maakt op honderd punten?
Dat laatste.
 

DeletedUser472

Guest
waar kan je zien als de provincie aan het tellen is

welke rang je daar op hebt
 
hmm, ziet er stukken beter uit dan op beta,

Desalnietemin vermoed ik dat het nog steeds een feeenspelerstoernooi is, en dat beginners het wel vrijspelen maar kansloos zijn.
Maar dat gaan we vanavond op beta wel zien, nog een paar uurtjes.
 

DeletedUser

Guest
wel apart dat ik als speler die nog in hoofdstuk 3 zit al moeten vechten tegen gepantserde bijlkrijgers en gezegende paladijnen :mad::confused::eek:o_O
had me verheugt op gevechten maar helaas is het dus buy only :(
 
wel apart dat ik als speler die nog in hoofdstuk 3 zit al moeten vechten tegen gepantserde bijlkrijgers en gezegende paladijnen :mad::confused::eek:o_O
had me verheugt op gevechten maar helaas is het dus buy only :(
yup zelfde ellende als op beta, had dit daar gemeld als een bug, werd gemeld dat dit geen bug was maar express zo geprogrammeerd.

De gevechten zijn goed te doen op feeennivo, verlies zo 1 a 2 troepen per gevecht of helemaal geen. maar als je een laag geklasserd speler bent zijn de gevechten niet mogelijk.

hier wat mooie plaatjes van screenshots, dit was in hoofdstuk 2, net na het vrijspelen van het toernooi.

njoy
bugreport1.png
bugreport2.png


Thanks for your feedback. We cannot consider this a bug, as the feature works as intended in this way. That said, we do very much value feedback on this topic and we will make sure that this feedback gets forwarded. In order to collect more feedback, instead of archiving this, we'll move it to the general discussion area on our forums. :)
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek::eek::eek::eek::(:(:(:(
waarom dan onderzoek niet later in de boom in plaats van in hoofdstuk 2 ????????
 

DeletedUser3

Guest
Ik vind dat een terechte opmerking Crazy Wizard. Ik zal er zeker nog een keer melding van maken. Persoonlijk denk ik dat hier nog wel een antwoord op gaat komen.
 

DeletedUser1333

Guest
Ook ik ben het met CrazyWizard eens. Dit moet gewoon zo snel mogelijk geaddresseerd worden, want anders jaag je 'nieuwe' spelers op de kast.
 

DeletedUser

Guest
Afkopen is duurder dan verwacht. En de gevechten nogal tijdrovend. Tenzij je troepen wil verspillen in autobattles.
10 provincies per dag gaat niet lukken, dus grote bergen kennispunten en relikwieën zal ik niet bemachtigen.

Nota; nu wij (elfen) tegen priesters kunnen vechten zien wij nu ook hoe onvoorstelbaar slecht die zijn. Treanten hebben geen enkele moeite om priesters te pakken.
 
Ik doe nu 90% van de gevechten met 3-4 troepen golems 1 troep tovenaressen en 0-1 troepen zwaarddansers.
Verliezen zijn voor deze provincie zeer laag. 1-2 golems met uitschieters naar 8 golems en een halve troep zwaarddansers. vooral rond provincie 13 lopen de verliezen op naar met regelmaat +- 8 golems.
 

DeletedUser

Guest
Een mix zonder cerberussen kan je meestal wel met tovenaressen doen:

gewonnen.JPG
 

DeletedUser

Guest
Laat ik eens beginnen met te zeggen dat ik dit wel een toffe update vind. Ik heb alleen wel een klein probleem met de beloningen die gezamenlijk te halen zijn. In de buurt waar ik zit, zijn maar weinig actieve spelers en ik denk dus dat de kaart wat beter heringedeeld zou moeten worden.
 

DeletedUser

Guest
dat je een mail stuurt over dat er nu een toernooi is oke
maar hou toch op met die popup na elke refresh ik weet het nu wel :mad:
 

DeletedUser1341

Guest
Hi, Wanneer komen er nieuwe buren bij?

Aangezien het een burenevenmenet is maar ik geen schijn van kans met 3 actieve buren die ver verspreid zitten van elkaar...

gr, Clumbsy
 

DeletedUser

Guest
Hi, Wanneer komen er nieuwe buren bij?

Aangezien het een burenevenmenet is maar ik geen schijn van kans met 3 actieve buren die ver verspreid zitten van elkaar...

gr, Clumbsy

Die buren heb je niet nodig voor kennispunten, relikwieën en de punten.
Mijn kaart is wel voor de helft gevuld met buren, maar die hebben tot hiertoe nog niets gedaan in "mijn" toernooiprovincies. Dat komt op hetzelfde neer.
 
Bovenaan