• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.78

DeletedUser3012

Guest
Bij mijn account (de kleinste van 3 accounts) heb ik dat op de mobiele versie ook. Je kunt de werkplaatsen allemaal in 1x hetzelfde laten maken. Als je de blauwe pijltjes ziet, dan staat er bovenaan het aantal werkplaatsen dat je hebt en kun je kiezen (dmv aanvinken) of je alle werkplaatsen aan wil zetten
Dat MOET gewoon ook op de PC komen!
It's genius!
 
Ik zet mijn fabrieken ook snel aan, met 1 klik per fabriek en dan het cijfer vd productie, dan hoef je niet te wachten tot het scherm opent en weer je muis te verzetten en weer te klikken. Ik neem aan dat de meesten de sneltoetsen wel kennen, maar voor degenen die ze niet kennen: dit scheelt enorm veel tijd. Ik kan in minder dan 2 minuten mijn volledige stad innen en nieuwe producties aanzetten.

Da werkt idd snel, Billy... maar alle fabriekjes van 1 soort met 1 klik aan kunnen zetten is toch nog net even handiger… ik zou het graag op de PC versie doorgevoerd zien… net als die handige manier om burenhulp te geven! Nooit meer zoeken naar de hoogste cultuur of die @%$# arbeidershut!
 

DeletedUser3012

Guest
Nooit meer zoeken naar de hoogste cultuur of die @%$# arbeidershut!
Dat er mensen zijn die er moeite voor doen. Terwijl ik overduidelijk boomomheining heb staan, krijg ik hulp op die hut...
Dat gooit dan mn hele schema door de war, waardoor ik soms uitbreidingen annuleer zodat ze zonder bonus gebouwd kunnen worden.
P.S, je hebt wel gelijk, alleen hoe kun je dan je arbeiders beschermen van gemotiveerd worden voor 1 keertje... Heb ze liever allemaal of niet...
Een functie om aan te vinken of hulp op je hut mogelijk is zou ook fijn zijn. Verder een erg handige functie die ook doorgevoerd zou moeten worden naar de PC. (ik bedoel: hoeveel verschilt het nou. Bijna iedereen geeft hulp via de app...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
magicalbean, ik begrijp je reactie niet… het is misschien vervelend als je om cultuur vraagt en spelers helpen je hut, maar … waarom zou je helemaal geen hulp willen op je arbeidershut? Waarom zou je die willen 'beschermen van gemotiveerd worden voor 1 keertje'? En hoe kan zoiets je 'hele schema' in de war gooien?

Ik heb juist moeite met spelers die op de arbeidershut hulp willen en die vervolgens op een onlogische of zelfs geheel onzichtbare plaats neerzetten… ook daarom is in een recent verleden al eens gepleit om de vorm van die hut anders te maken (heel smal en hoog)
 

DeletedUser3012

Guest
magicalbean, ik begrijp je reactie niet… het is misschien vervelend als je om cultuur vraagt en spelers helpen je hut, maar … waarom zou je helemaal geen hulp willen op je arbeidershut? Waarom zou je die willen 'beschermen van gemotiveerd worden voor 1 keertje'? En hoe kan zoiets je 'hele schema' in de war gooien?
Ik zal even wat duidelijker zijn :)
Als ik bijvoorbeeld vier werkplaatsen uitbreid waarvan er twee een gemotiveerde bouwtijd hebben, dan zijn er twee werkplaatsen een heel stuk eerder klaar. Wat ik dan wilde doen was ze alle vier tegelijk aanzetten, maar nu moet ik helemaal wachten tot die laatste twee ook klaar zijn. Dan heb ik helemaal niets aan die snellere hulp. Ook ga ik niet een of twee werkplaatsen eerder aanzetten, want ja, dat brengt mijn productieschema in de war. Twee uurtjes langer wachten vind ik absoluut niet erg, en met die hut-hulp duurt bijvoorbeeld een gebouw een stuk korter dan de ander. Als ik nu toevallig mijn stadhuis en kazerne tezamen zou uitbreiden, had dit minder uitgemaakt. Deze zijn toch nooit tegelijk klaar. En ja dus, dat ene keertje kan vrij vervelend zijn. Ik vind het zelf de meest onnozele hulpfunctie, en zou het fijn vinden als je hem kon blokkeren, voor jezelf natuurlijk. Oh ja, en het is toch maar tien procent. Waaauhw! In plaats van vijftig uur duurt mijn stadhuis nu nog maar vijfenveertig uur! Nu issie deze avond al klaar, en hoef ik niet eens te wachten tot morgen!! Euh, maar dat is me nog niet eens een keer overkomen. Het zou grappig zijn, maar alsnog niet echt nodig. Waarom niet gewoon rustig wachten tot morgen, en als je je gebouw zo graag sneller klaar wil hebben, waarom niet gewoon boosters sparen... Hoop asteblief dat de hut dezelfde vorm behoud, want anders zou ik daar nog meer hulp op krijgen, net als achtermekaar hulp krijgen op je cultuur terwijl je heel erg groot STADHUIS in je stadsnaam hebt staan (BS lid van mij), en uit jezelf al een 170% cultuurbonus hebt. Het is dan alleen nuttig met spreuken. Niet dat dat dan ook daadwerkelijk vervelend is, maar wel waardeloos.
Hoop dat ik het nu iets duidelijker heb uitgelegd?
Groet boon
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb juist moeite met spelers die op de arbeidershut hulp willen en die vervolgens op een onlogische of zelfs geheel onzichtbare plaats neerzetten…
P.S. dat is ook een tikkie onnozel. Dat ben ik ook, want mijn boomomheining staat volledig beschut :D
 
Ik draai dan vaak wat kortere produkties op een gebouw wat ietsje eerder klaar is, om wat voor reden dan ook.Doen ze wat nuttig ondertussen.

Je kunt je ook niets aantrekken van de kortere bouwtijd, en het ding gewoon 2 uur laten wachten.
 

DeletedUser2578

Guest
in een recent verleden al eens gepleit om de vorm van die hut anders te maken (heel smal en hoog)

Nu zijn er eigenlijk 2 opties voor de hut:

1) In de browser burenhulp doorvoeren op de manier zoals het op de app werkt...of...2) De hut hoog en smal maken zodat het in de stad opvalt. Ben benieuwd welke van de twee het gaat worden :rolleyes:
 

DeletedUser3012

Guest
Ja en als ze toch optie 2 doen dan het liefst 1x2 en erop een wapperende of een flitsende vlag zodat het echt zichtbaar is:)
Ja, met het elvenar logootje erop.
Ik zou het handing vinden voor als ik hulp gaf. Alleen hopen dat ik dan niet meer hulp op dat ding krijg :D
 

DeletedUser2578

Guest
Ja, met het elvenar logootje erop. Ik zou het handing vinden voor als ik hulp gaf. Alleen hopen dat ik dan niet meer hulp op dat ding krijg :D
Haha met een opvallend Elvenar logo erop ga je zeker nog meer arbeidershulp krijgen!:p lol. Het zou leuk zijn als iedereen de logo op de vlag zelf zou kunnen bepalen, bijv. de logo van je broederschap :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
Het zou leuk zijn als iedereen de logo op de vlag zelf zou kunnen bepalen, bijv. de logo van je broederschap :cool:
Ja, ook een leuk idee. Je zou ook het kleurtje van je hut zelf kunnen aanpassen. Dan kun je zo kiezen of ie duidelijk zichtbaar moet zijn of niet, maar ik denk dat een vlag wel genoeg aandacht trekt :D
 
Bovenaan