• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.78

Bekijk bijlage 4168
Je moet wel meer dan 1 fabriek hebben die opnieuw aangezet moet worden voor je deze pijltjes ziet.

Alleen bij de wapenkamers komen deze (nog) niet tevoorschijn, bij gewone en nederzettingsfabrieken komen deze wel tevoorschijn.
Verrekkes... nooit geweten dat die blauwe driehoekjes daarvoor waren...vond het een leuk kleurtje in het interieur . Gelijk gebruik van gemaakt ...thanks Stan en anderen...
 

Deleted User - 147694

Guest
Ben je heerlijk gebruik aan het maken op account 1, daarna nog een keer op account 2, daarna op account 3?

Nee, account 3 doet niet mee aan de test...

Raar hoe je binnen no-time al wennen kunt aan een nieuwe functie en hem meteen mist als die op een ander account niet aanwezig is... :(

Oftewel, top toevoeging, meteen inzetten bij iedereen zou ik zo zeggen!
 
Ben je heerlijk gebruik aan het maken op account 1, daarna nog een keer op account 2, daarna op account 3?

Nee, account 3 doet niet mee aan de test...

Raar hoe je binnen no-time al wennen kunt aan een nieuwe functie en hem meteen mist als die op een ander account niet aanwezig is... :(

Oftewel, top toevoeging, meteen inzetten bij iedereen zou ik zo zeggen!
Ik mag helemaal niet testen! Snik!! Ik heb ook minder kans met maar 1 schamele account. o_O
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik heb het idee dat de leeftijd van het account er ook mee te maken heeft.
 
Ik heb de blauwe pijltjes ook bij mijn ene account. Wat is dat een mooie verbetering voor de app. Ben er heel blij mee. Zo wordt het straks bij een BSA heel wat makkelijker en sneller om de 50 wp klaar te maken voor een dwergenbadge. De blauwe pijltjes zittern trouwens ook op de gastrasfabrieken. =D

Mijn andere account heeft ze helaas niet en ik geef toe, ik mis ze daar echt. Hopelijk komt het snel voor ieder account beschikbaar.
 

DeletedUser4384

Guest
ik heb een vraagje: de meeste van mijn broederschap kunnen nu de werkplaatsen in 1x aansturen. Ik heb eergister het spel weer geupdated en ik kan dat (nog) niet. Weet iemand hoe dat kan? Alvast bedankt.
 

DeletedUser2114

Guest
ik heb een vraagje: de meeste van mijn broederschap kunnen nu de werkplaatsen in 1x aansturen. Ik heb eergister het spel weer geupdated en ik kan dat (nog) niet. Weet iemand hoe dat kan? Alvast bedankt.
Ze hebben het bij een deel van de spelers ingevoerd op de app om het te testen. Als. Het goed is komt het binnenkort voor iedereen beschikbaar.
 

DeletedUser3012

Guest
Ze hebben het bij een deel van de spelers ingevoerd op de app om het te testen. Als. Het goed is komt het binnenkort voor iedereen beschikbaar.
Betekend dit dat alle werkplaatsen tegelijkertijd aangezet kunnen worden?
Dat zou ook wel heel erg fijn zijn op de pc
 
Volgens mij is het alleen ene blauwpijltje zodat je heel snel naar de volgende wp kan en die met een simpele klik kan aanzetten. Tenminste dat heb ik nu op mijn eerste account. Scheelt echt enorm. Ik ben er heel blij mee en mis het nu op mijn andere account. Een dergelijke functie zou ik ook heel graag zien op de browser versie.

De app wordt zo wel steeds leuker.
 

DeletedUser3012

Guest
wauw, als dat in de browser zou komen... Speel bijna nooit in de app...
Dan zou het aanzetten van werkplaatsen wel meteen een heel stuk makkelijker worden. Zouden ze ook meteen in kunnen voeren op fabrieken, of is dit nu weer te veel gevraagd;)
 

DeletedUser4384

Guest
Ze hebben het bij een deel van de spelers ingevoerd op de app om het te testen. Als. Het goed is komt het binnenkort voor iedereen beschikbaar.

Oké dank je wel. Schilt wel een hoop tikken, dat is heel fijn!!
 
wauw, als dat in de browser zou komen... Speel bijna nooit in de app...
Dan zou het aanzetten van werkplaatsen wel meteen een heel stuk makkelijker worden. Zouden ze ook meteen in kunnen voeren op fabrieken, of is dit nu weer te veel gevraagd;)

Fabrieken schijnen op dit moment ook getest te worden. Alleen niet altijd bij dezelfde spelers.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik kan op 2 van de 3 accounts mijn fabrieken, werkplaatsen en gastrasgebouwen ptoducties aanzetten.

Momenteel is het wel zo dat je alleen tussen precies dezelfde gebouwen wisselen kunt, dus alleen werkplaatsen of 1 type fabriek/gastrasgebouw.

O.a. bij de gastrasgebouwen van de Orcs en goblins is dat erg prettig met die kleine paddestoeltjes.
 

DeletedUser234

Guest
Ik zet mijn fabrieken ook snel aan, met 1 klik per fabriek en dan het cijfer vd productie, dan hoef je niet te wachten tot het scherm opent en weer je muis te verzetten en weer te klikken. Ik neem aan dat de meesten de sneltoetsen wel kennen, maar voor degenen die ze niet kennen: dit scheelt enorm veel tijd. Ik kan in minder dan 2 minuten mijn volledige stad innen en nieuwe producties aanzetten.
 

DeletedUser4384

Guest
Ik hoop dat dat snel gebeurd hihihi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4255

Guest
Betekend dit dat alle werkplaatsen tegelijkertijd aangezet kunnen worden?
Dat zou ook wel heel erg fijn zijn op de pc

Bij mijn account (de kleinste van 3 accounts) heb ik dat op de mobiele versie ook. Je kunt de werkplaatsen allemaal in 1x hetzelfde laten maken. Als je de blauwe pijltjes ziet, dan staat er bovenaan het aantal werkplaatsen dat je hebt en kun je kiezen (dmv aanvinken) of je alle werkplaatsen aan wil zetten. Echt ideaal.
 
Bovenaan