• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback spelupdate 1.78

DeletedUser234

Guest
Ik ben zo blij met dit event, ik heb eindelijk weer een grote voorraad tijdboosters en een heleboel leuke dagprijzen al verdiend en nog genoeg fragmenten over om nog meer leuke dagprijzen mee te verdienen. :D
 

DeletedUser2665

Guest
doodzonde dat er tijd en moeite wordt besteed aan die dierenvoeding en de evolutie van de feniks

enige juiste oplossing is om dierenvoeding totaal te verwijderen
gebouwen voegen niets toe zijn veel te groot en te laag in waarden en dat voor tijdelijke effecten waar kleinere spelers niets van merken

is een major valkuil voor beginnende spelers die weten nog helemaal niet dat je produktieboost krijgt vanuit relikwien en zullen dus gewoon de MA gaan gebruiken
=====
superslecht evenement en ik hoop van harte dat dit niet verder doorgezet wordt want ik erger me er verschrikkelijk aan en als deze lijn wel wordt doorgezet zal het zeer waarschijnlijk het einde van het spel zijn
=====
wapenkamers aanpassing oki maar nog steeds te weinig orks

Zo hebben we allemaal wel iets om ons aan te ergeren. Ik erger mij bijvoorbeeld aan spelers die hun eigen mening en speelwijze tot norm verheffen. Of spelers die keer op keer dezelfde negatieve teksten plaatsen.
Ik vind de feniksen leuk. Ik beschouw ook niet alle beginnende spelers als hulpeloze wezens die niets weten. Dan doen sommigen er misschien wat langer over om aan hun maximale productie te komen. So what?
 
Poets die kras eens van die langspeelplaat,
Je valt een beetje in herhaling

Het is ondertussen wel duidelijk dat je het maar niets vind, maar vele anderen zijn er wel blij mee.

lekker makkelijk
kritiek geven op een herhaling, dat doe je tenslotte zelf helemaal nooit

ik heb kritiek geuit in het desbetreffende topic en nu is er een aanpassing in de spelupdate dus daar geef ik gewoon weer mijn reactie en mening

kan bij mij in de buurt zo een 4-tal beginnende speler namen opnoemen die actief waren.. hoofdprijzen gebouwd en gestopt
na een dag of 2 na die bouw
 

DeletedUser234

Guest
Er zijn zoveel beginnende spelers die weer snel stoppen, ook ver voordat die fenikshoofdprijzen er waren en ook na dit evenement zullen die er blijven.
 
Je kan idd moeilijk dit event de schuld geven van dat spelers stoppen.
Elke dag weer beginnen en stoppen er weer spelers, de meeste stoppers zijn spelers die nog niet zo lang spelen.

Het enige argument dat hout snijdt is dat spelers zonder relekwieën komen te zitten, maar dit is een probleem dat de MA creeërt, en niet de fout van het feniks event.
Zelf ben ik een fan van als in het bonusgoederen menu ook de spirituele goederen vermeld worden meteen vanaf het begin van het spel net als de gewone bonusgoederen. dan hebben spelers een vroege waarschuwing om rune relekwieën op 500 te houden.
Nu kan het zijn dat je aankomt bij de elementalen en met 0 bonusrelekwieën zit.
upload_2019-5-4_6-28-13.png

Maar dat heeft net als het commentaar over het feniks event helemaal niets met deze update te maken en is een totaal andere discussie.
 

DeletedUser

Guest
kan bij mij in de buurt zo een 4-tal beginnende speler namen opnoemen die actief waren.. hoofdprijzen gebouwd en gestopt
na een dag of 2 na die bouw

Veel beginnende spelers stoppen al een paar uur nadat ze 10 euro hebben uitgegeven aan de startersaanbieding. Dat kun je zien omdat ze nooit verwijderd worden (alhoewel er toch eindelijk 1 zo'n buurtje bij mij na 4 jaar verwijderd is :)). Dus ik zou niet te snel de conclusie trekken dat het aan het event ligt. Veel beginnende spelers komen even kijken, klikken op van alles, zelfs als het geld kost. En komen vervolgens niet meer terug
 
Als iemand zich zo ergert aan een spelletje dan zou ik als ik diegene was er mee stoppen...het blijft tenslotte een spelletje....maar dat is mijn mening..
Maar ik heb een heel andere vraag. Vandaag een update gehad betreft het aanmaken van voorraden met je werkhuisjes. Ik kan nu alle werkhuisjes tegelijk in een keer aanzetten als ik dat zou willen.. helemaal top uiteraard maar ook komen er 2 velden te voorschijn bij het aanmaken. Een veld voor het aanmaken en daarna volgend veld dat het in productie is. Daar moet ik dan op het kruisje drukken om veld weg te drukken...volgens mij is dit een overbodig veld ?Deze tweede veld komt nu ook voor bij het aanmaken van de goederen. Kan dat niet weggehaald worden? Scheelt handelingen. Ik speel op de iPad.
 
Daar moet ik dan op het kruisje drukken om veld weg te drukken
Dit is idd erg irritant. Het ging altijd makkelijk op mijn mobiel, maar nu ineens deze nutteloze extra stap. Het lijkt wel alsof Inno per klik betaald krijgt. Alsjeblief zo snel mogelijk verwijderen
 
Dit is idd erg irritant. Het ging altijd makkelijk op mijn mobiel, maar nu ineens deze nutteloze extra stap. Het lijkt wel alsof Inno per klik betaald krijgt. Alsjeblief zo snel mogelijk verwijderen
er is geen extra klik, vroeger moest je eerst naar de productie tab gaan, die stap is nu weg, dus een extra stap om te sluiten is terug nuloperatie.
Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pijltjes gebruikt ipv te sluiten en volgende fabriek te openen.
bv als je vroeger 4 fabrieken wou aanzetten had je 12 kliks nodig (4 keer fabriek klikken, productie klikken, productie starten). Nu heb je 9 nodig (1e fabriek klikken, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, fabriek sluiten)
 

DeletedUser234

Guest
als je vroeger 4 fabrieken wou aanzetten had je 12 kliks nodig (4 keer fabriek klikken, productie klikken, productie starten). Nu heb je 9 nodig (1e fabriek klikken, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, fabriek sluiten)

klinkt goed
 
er is geen extra klik, vroeger moest je eerst naar de productie tab gaan, die stap is nu weg, dus een extra stap om te sluiten is terug nuloperatie.
Het is natuurlijk de bedoeling dat je de pijltjes gebruikt ipv te sluiten en volgende fabriek te openen.
bv als je vroeger 4 fabrieken wou aanzetten had je 12 kliks nodig (4 keer fabriek klikken, productie klikken, productie starten). Nu heb je 9 nodig (1e fabriek klikken, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, pijltje, productie starten, fabriek sluiten)
Er is wel degelijk een extra handeling die ik eerst niet had met de iPad nu moet ik 2 velden door en eerst niet.( het extra kruisje). Dat alle werkhuisjes in een keer kan worden afgehandeld is wel een mooie update.
 
Laatst bewerkt:
Er is wel degelijk een extra handeling die ik eerst niet had met de iPad nu moet ik 2 velden door en eerst niet.( het extra kruisje). Dat alle werkhuisjes in een keer kan worden afgehandeld is wel een mooie update.
klopt, er is een extra handeling, maar er is er ook weg, dus het komt op hetzelfde neer. Ik was oorpsronkelijk ook eerst gefrustreerd dat de fabrieken niet sloten. Maar na nog even nagekeken te hebben en te gebruiken, tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk wel sneller en minder klikken is. Het is gewoon even wennen
 
klopt, er is een extra handeling, maar er is er ook weg, dus het komt op hetzelfde neer. Ik was oorpsronkelijk ook eerst gefrustreerd dat de fabrieken niet sloten. Maar na nog even nagekeken te hebben en te gebruiken, tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk wel sneller en minder klikken is. Het is gewoon even wennen
Ok ik snap je wat je zegt en dat is ook zo betreft de werkhuisjes. Alleen met mijn fabrieken moet ik nog per fabriek aanzetten plus extra handeling. Vandaar mijn vraag of dat ook die extra handeling eraf kan.
Zou mooi zijn als men dat ook nog kunnen updaten toch :)
En de fabrieken op de zelfde wijze hanteren als de werkhuisjes uiteraard.

Voor de rest ben ik blij met elke update/innovatie die er gedaan wordt. Ik vergroot elk nieuw gebouwtje om te kijken wat er nu weer beweegt en nieuwsgierig naar het volgende onderzoek.Net zoals iedereen begon ik met een huisje en stadhuis...niet wetende dat ik maanden later nog zo elke fanatiek mee aan het spelen ben. :)
 

DeletedUser2114

Guest
Ok ik snap je wat je zegt en dat is ook zo betreft de werkhuisjes. Alleen met mijn fabrieken moet ik nog per fabriek aanzetten plus extra handeling. Vandaar mijn vraag of dat ook die extra handeling eraf kan.
Zou mooi zijn als men dat ook nog kunnen updaten toch :)
En de fabrieken op de zelfde wijze hanteren als de werkhuisjes uiteraard.

Voor de rest ben ik blij met elke update/innovatie die er gedaan wordt. Ik vergroot elk nieuw gebouwtje om te kijken wat er nu weer beweegt en nieuwsgierig naar het volgende onderzoek.Net zoals iedereen begon ik met een huisje en stadhuis...niet wetende dat ik maanden later nog zo elke fanatiek mee aan het spelen ben. :)
Je kunt voor de fabrieken gewoon pijltjes gebruiken in plaats van wegklikken, nieuwe aanklikken en op productie klikken. Je bent dus 2 klikjes minder kwijt per fabriek.
 
upload_2019-5-10_5-45-15.png

Je moet wel meer dan 1 fabriek hebben die opnieuw aangezet moet worden voor je deze pijltjes ziet.

Alleen bij de wapenkamers komen deze (nog) niet tevoorschijn, bij gewone en nederzettingsfabrieken komen deze wel tevoorschijn.
 
Bovenaan