• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.101

Ik ben helemaal happy met deze update
Behalve dat app-ers nu ook eindelijk in wonderen van een ander kunnen storten (hebben zij vanwege al die andere extra onzin zo lang moeten wachten?) zie ik geen nadelen, maar ook niet echt voordelen t.o.v. de oude situatie!
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik en meerdere mensen kunnen na de update nog geen kp storten in andermans oude wonderen op de app.Moet dit nog ingang gezet worden ?
Let op: Deze functionaliteiten worden pas beschikbaar zodra iedereen de nieuwe versie kan downloaden.

Klopt helemaal, en daarvoor zijn we op dit moment afhankelijk van Apple en Amazon om de nieuwe versie goed te keuren.
 
Behalve dat app-ers nu ook eindelijk in wonderen van een ander kunnen storten (hebben zij vanwege al die andere extra onzin zo lang moeten wachten?) zie ik geen nadelen, maar ook niet echt voordelen t.o.v. de oude situatie!

Dat jij ze niet ziet betekent niet dat ze er niet zijn ;)

En volgens mij is al meer dan eens gesproken (kan een ander forum zijn) dat de app en de browser 2 verschillende ontwikkelteams zijn.
Daarnast vind ik het juist mooi dat de 2 meer overheen komen ipv steeds meer verschillend van elkaar zijn doordat de een iets wel heeft en de ander niet.

Bevalt me dus wel dat beide dezelfde features krijgen atm.
 
Verder ben ik blij met het feit:
  • Dat je nu in de app kunt zien wie je handel heeft genomen. Ja echt dat konden we niet zien
  • We kunnen zien wie er heeft gedoneerd in ons ow. Dat staat al wel aan
  • Vraag: waarom zie ik de ene keer wel welke kisten er nog geclaimd kunnen worden in een ow waar al gestort is en de andere keer niet? Zelfde ow en de ene keer zag ik dat er nog ongeclaimde kisten waren en volgende keer niet en toen weer wel.

    .

 

DeletedUser726

Guest
@DonFrank , @All: is er een sneltoets om dit scherm te starten als je bij een ander op bezoek bent?
Net zoals je "E" voor "Elaborate" kan gebruiken voor burenhulp?
 

DeletedUser2435

Guest
Hele leuke update.
Het overzicht van de wonders van andere spelers zou ik nu zo ook graag bij mezelf hebben.
 

DeletedUser2578

Guest
  • Een volledige lijst van alle oude wonderen die een andere speler heeft ontgrendeld, is toegankelijk via de ledenlijst van broederschappen en via een nieuwe knop in de gebruikersinterface die wordt weergegeven wanneer een andere speler via de wereldkaart wordt bezocht.
  • De oude wonderen van andere spelers worden in de volgende volgorde weergegeven: favoriet oud wonder, open oud wonder in volgorde van de meeste kennispunten die tot nu toe zijn geïnvesteerd, en vervolgens alle oude wonderen die momenteel niet kunnen worden geholpen omdat ze aan het uitbreiden of in de runenfase zijn.
Blij met deze update; handig en overzichtelijk! :)
 
@DonFrank : Top!!! We kunnen als appers aan de slag met ow storten in andere Spelersteden:) .
ziet er mooi uit hoor...alleen op de app kan je nog geen favorietje aanklikken maar dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.
 

Deleted User - 124539

Guest
alleen op de app kan je nog geen favorietje aanklikken maar dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.
Huh? Ik ben ook een app'er, en kan wel degelijk mijn favoriet aanklikken!

Het is inderdaad fantastisch dat je ook op de app nu kunt storten bij anderen!:)
 
Storten in oude wonderen via de app werkt eindelijk, maar als ik een favoriet wil instellen krijg ik nu een interne fout, ook op de pc.
 
Bovenaan