• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Storten kennispunten tijdens upgraden leden broederschap

DeletedUser671

Guest
Browser: Chrome

Versie: v1.101.6-(0946469) (2020-04-02 14:42)

Wanneer een lid van je broederschap zijn wonder aan het upgraden is, staat deze nog gewoon beschikbaar in de broederschapslijst. Vervolgens kan je er via oude kennis aan doneren, maar verdwijnen die nadat het wonder is voltooid.

Wonder is aan het upgraden

Drakenabdij aan het upgraden.jpg


KP zijn gedoneerd via oude kennis (losse kennispunten geven foutmelding)

Drakenabdij 1.jpg


Volgens lijst is er ook gedoneerd

Drakenabdij 2.JPG
 

Oeps! Da's wel een serieuze bug… dank voor het melden, ik ga mijn BS i.i.g. alvast op de hoogte stellen. Voor de volledigheid, welke foutmelding kreeg je bij het doneren van een losse kp?
 
Dank... ik zal maar niet vragen waarom je - als je die melding al had gehad - toch nog oude kennis heb geprobeerd te storten.
 

DeletedUser671

Guest
Omdat ik gisteren 50kp in een wonder heb gestopt zonder een waarschuwing te hebben gezien, dus wilde weten of ik gek was of dat het spel een bug bevat.
 

DeletedUser671

Guest
Support heeft gezegd dat het niet kan / dat de kennispunten zijn gedoneerd op het vorige level. Wat ik wel begrijp, want het wonder was aan het opgraden en dus nog niet op het volgende level. Vervolgens hebben ze gezegd dat ik het maar op het forum moest melden, dus dat heb ik maar gedaan. Of ze er ook wat mee gaan doen is nog de vraag...
 

DeletedUser671

Guest
En nog het enige ontbrekende screenshot, het wonder is klaar en het aantal kennispunten staat weer op 0.

Drakenabdij.JPG
 
Support heeft gezegd dat het niet kan / dat de kennispunten zijn gedoneerd op het vorige level. Wat ik wel begrijp, want het wonder was aan het opgraden en dus nog niet op het volgende level
Het gaat er toch juist om dat het wonder al aan het upgraden was, voor jij die 50 kp stortte?
 

DeletedUser671

Guest
Dat klopt, dat wonder was van level 2 naar level 3 aan het upgraden toen ik er 50kp in stopte. Toen de upgrade voltooid was en het wonder op level 3 zat, waren de 50kp weg. Volgens support heb ik ze op level 2 erin gestort, en dat zou qua logfile best kunnen kloppen, omdat het wonder toen nog niet op level 3 zat, omdat het nog aan het upgraden was.

Uiteraard zijn mijn screenshots van een later voorbeeld, waarbij de drakenabdij naar level 8 is geupgrade en ik als bewijs 3kp erin het gestopt tijdens het upgraden.
 
Dat klopt, dat wonder was van level 2 naar level 3 aan het upgraden toen ik er 50kp in stopte.
Je kunt niet storten in een wonder wat al aan het upgraden is! Er kan dus slechts sprake zijn van 2 situaties: A. je hebt ze gestort nog voor het upgraden begon of B. je hebt ze - per vergissing - in een ander wonder gestort
 

DeletedUser671

Guest
Het zou niet moeten kunnen, maar het kan dus wel, alleen zijn de kennispunten vervolgens weg als het wonder klaar is met upgraden.

Kan het echt niet beter uitleggen dan wat ik al heb gedaan, inclusief screenshots.
 
Daarom is die reproductie van de fout zo belangrijk met de 3 kp. Iedereen kan dat zelf testen, inclusief support, en er een bug report van maken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Die 50 KP, dat was jouw investering in de verbetering van deze game. ;-p
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dank je, goed om te horen. Alleen vraag ik me dan nog wel af of ik die 50kp terug kan krijgen dan wel dat die alsnog in het wonder kunnen worden gestort.
Daarvoor moet je even een supportaanvraag indienen, dan kijken we dat voor je na.
 
Bovenaan