• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Spelupdate 1.101

Het is wel de bedoeling om feedback te geven op de spelupdate, niet om te discussiëren over wat 'xD' al dan niet betekent
Dat gezegd zijnde: Die spelupdate over de OW's staat me deels aan en deels niet...
 

DeletedUser2114

Guest
Het is wel de bedoeling om feedback te geven op de spelupdate, niet om te discussiëren over wat 'xD' al dan niet betekent
Dat gezegd zijnde: Die spelupdate over de OW's staat me deels aan en deels niet...
Daarom probeerde ik er een eind aan te breien met die opmerking :) Maar waarom staat het je niet aan dan?
 
Wanneer je runenscherven via toernooien ontvangt, kiest het spel nu willekeurig een runenscherf voor oude wonderen die al zijn ontgrendeld en dus relevant zijn, in plaats van runenscherven willekeurig toe te wijzen voor elk oud wonder.

Dat noem ik nu niet een verbetering.... Het is juist fijn om al een aantal runen te hebben op het moment dat je het wonder ontgrendeld, zodat je redelijk snel na het ontgrendelen ook kunt plaatsen.

Dat is nu uitgesloten.

Jammer.

De overige veranderingen vind ik wel top! =D Inno is goed bezig!
 
Oude wonderen zijn toegankelijker gemaakt!
  • Een volledige lijst van alle oude wonderen die een andere speler heeft ontgrendeld, is toegankelijk via de ledenlijst van broederschappen en via een nieuwe knop in de gebruikersinterface die wordt weergegeven wanneer een andere speler via de wereldkaart wordt bezocht.
  • De oude wonderen van andere spelers worden in de volgende volgorde weergegeven: favoriet oud wonder, open oud wonder in volgorde van de meeste kennispunten die tot nu toe zijn geïnvesteerd, en vervolgens alle oude wonderen die momenteel niet kunnen worden geholpen omdat ze aan het uitbreiden of in de runenfase zijn.

Zoals veel BS'sen gebruiken wij wondermails. Ik doneer dan ook alleen KP's via de berichten door op de naam van de vorige te klikken, bezoek stad kiezen en dan het wonder te zoeken. Om het de anderen makkelijker te maken staan vrijwel al mijn wonderen daarom in de buurt van mijn stadhuis. Via de ledenlijst of via de kaart is omslachtig en voegt denk ik weinig toe. Kan er bij de naam van een speler in een bericht de optie komen om direct naar het door die persoon aangevinkte favoriete wonder te gaan? Dat heeft niet alleen het voordeel dat het makkelijker gaat, maar ook dat ik niet meer in de haast of dat ondertussen iemand iets heel anders in de chat vraagt, vergeet welk wonder ook al weer en dan weer terug moet :D
 
Zoals veel BS'sen gebruiken wij wondermails.
Ook wij gebruiken wondermail en hebben daarvoor geen lijstjes nodig… verder kijk ik in zeldzame gevallen buiten het BS naar de naam van een speler, als ik eens echt KP's teveel heb of als ik een specifieke rune zoek...
 
Ik bedoelde dat het me handig lijkt als je vanuit een wondermail bericht direct naar het gewenste wonder van vorige kunt springen.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik bedoelde dat het me handig lijkt als je vanuit een wondermail bericht direct naar het gewenste wonder van vorige kunt springen.
Zou inderdaad wel handig zijn. Bij Forge of Empires (andere game van inno) kun je zoiets al en dat is veel gemakkelijker.
 
Dat kan hier nog niet, zie ik nu. Ik zie alleen optie wonderen bij BS ledenlijst. Daar staan alle wonderen in de vast volgorde ongeacht het aantal KP dat er al in zit. Optie kaart is misschien alleen in de app.
Dat er een x aantal KP in een wornder zit, wil overigens niet zeggen dat ik dat ook wil en het ding ga upgraden. Soms gooien allerlei buren ergens wat in zonder iets te vragen. Wat ik wil doe ik wel via de wondermails.
 
Heb geprobeerd via dat nieuwe wonder window KP te storten, en op zicht werkt dat, behalve dat je voor elke 5 kp uit het toernooi 3 windows moet openen en wonder moet zoeken in de lijst, dan doneren, en weer 3 windows dichtdoen.

Via de stad doneren in het wonder is al gauw sneller.
 
ik vind het totaal geen toegevoegde waarde geven
bezoek een stad en drop kp
in het ow wat je uitzoekt
nu staan daar opeens 3 ow verstopt achter een knopje waar die speler op dit moment niet eens mee bezig is om op te waarderen

haal dat knopje nu gewoon maar weer weg
geeft alleen maar verwarring

programmeer nu eerst dat spel maar eens goed
nu moeten we namelijk steeds herladen door veels te groot geheugen gebruik van elevenar
 
je kunt een hartje plaatsen bij jouw favoriete wonder van dat moment, dat wordt dan voor anderen zichtbaar...

Ja en daarmee zal het wel verleden tijd zijn dat er in van alles opportunistisch wordt gedoneerd.

ik vind het totaal geen toegevoegde waarde geven
bezoek een stad en drop kp
in het ow wat je uitzoekt
nu staan daar opeens 3 ow verstopt achter een knopje waar die speler op dit moment niet eens mee bezig is om op te waarderen

Als een speler een wonder als favoriet heeft geselecteerd staat die altijd als eerste met een hartje er bij. Als een speler niets selecteert, staan ze op de gewone volgorde zoals ze in het spel verschijnen bij de onderzoeken. Het staat en valt er dus wel mee dat iedereen een wonder selecteert en dat aanpast als die vol is en de volgende gewenst is. Dan vind ik het wel erg handig om in de BS lijst meteen naar dat wonder dat als eerste staat te kunnen ipv door een chaotische stad naar een half verstopt wonder te moeten zoeken. Nog mooier zou zijn als we direct vanuit een wondermail/KP trein bericht naar het gewenste wonder zouden kunnen springen dus hopelijk komt dat in de toekomst.
 
Heb geprobeerd via dat nieuwe wonder window KP te storten, en op zicht werkt dat, behalve dat je voor elke 5 kp uit het toernooi 3 windows moet openen en wonder moet zoeken in de lijst, dan doneren, en weer 3 windows dichtdoen.

Het favoriete wonder staat altijd als eerste en dan hoef je niet te zoeken. Misschien even bericht rondsturen dat alle leden van je BS een wonder selecteren.
Als je na doneren op de escape toets drukt, gaan alle windows weer dicht en ben je terug in je stad.
 
Bovenaan