• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Seizoen van dromen

Maak een leuke hoeveelheid orks. Nou dat heb ik gedaan.
Nu de beloning. Zie screenshot.
Kan die tekst niet veranderd worden?
 

Bijlagen

  • 2023-02-26.png
    2023-02-26.png
    435,4 KB · Weergaven: 74
Beste mensen en elven,

Vanaf 2 maart, na het voltooien van alle 50 seizoensmijlpalen

Wekt dit nu niet de illusie dat je nu al bij die 50 mijlpalen zou moeten kunnen zijn omdat je vanaf die datum kan sparen voor de kisten?

Je kan niet vooruitlopen op dagopdrachten en weekopdrachten of heb ik gemist dat je tijdversneller boosts in kan zetten om je wachttijd te verlagen :D
 
Je kan niet vooruitlopen op dagopdrachten en weekopdrachten of heb ik gemist dat je tijdversneller boosts in kan zetten om je wachttijd te verlagen :D
Voor zover ik weet niet, maar op beta waren er wel deelnemers die blijkbaar meer bloemblaadjes hadden verzameld dan ik, hoewel ik daar alle dag- en weekopdrachten heb voltooid. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan.
 
Voor zover ik weet niet, maar op beta waren er wel deelnemers die blijkbaar meer bloemblaadjes hadden verzameld dan ik, hoewel ik daar alle dag- en weekopdrachten heb voltooid. Geen idee hoe ze dat hebben gedaan.
Nog even een aanvulling:
Ik dacht net dat het verschil misschien in de seizoenspas zat die ik niet heb gekocht, maar toen hoorde ik van een teamgenoot hoeveel punten die had en heb ik meteen even gecontroleerd bij mezelf op A en W, en dit is het resultaat na het doen van alle opdrachten t/m vandaag:

teamgenoot: mijlpaal 33 plus 40 van 115 bloemblaadjes
ik op A (waar ik 1 dagopdracht heb gemist omdat die onmogelijk was): mijlpaal 33 plus 35 van 115 bloemblaadjes
Ik op W: mijlpaal 33 plus 20 van 115 bloemblaadjes.

Mijn temgenoot en ik op W zouden dus hetzelfde aantal moeten hebben en ik op A zou iets minder moeten hebben door die ene gemiste dagopdracht. Klopt dus niet.
Kortom: geen idee hoe ze dat berekenen.
 
Laatst bewerkt:
De enige verklaring voor de getallen die ik heb opgegeven die ik kan bedenken is dat ik op W heel in het begin een paar dagopdrachten heb gemist omdat ik niet van plan was om er daar serieus mee aan de slag te gaan. Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dan zou het verder wel kloppen.
Maar @Moriarte jij zou er nu ook 40 moeten hebben, zowel op A als op W, als je alle opdrachten van vandaag ook klaar hebt.
 
Volgens mij als je alles heb gespeeld zit je rond beloning nr. 36.
En als je de seizoenspas met diamanten gebruikt krijg je 150 bloemblaadjes extra, maar dan nog kan je het niet halen om bij beloning 50 te komen.
Dus gaat nog wel even duren, maar daar hebben we geen 36 dagen voor nodig, dus moesten ze wel iets verzinnen voor de "Die Hards".
 
Als je alles gedaan hebt inclusief de huidige dag opdrachten dan kom je uit op 36 +75/115
En wetende van uit de Beta server, de 50 blaadjes zijn te halen met zelfs wat overschot.
 
Bladzijde 11 van de beloniongen tab ziet er wel erg kaal uit, een leeg gat in het midden en verder niets.
Dacht dat er wel wat zou komen als er punten in zouden zitten, maar nee, alleen het balkje boven past het aantal aan.

Prijzen mogen we pas zien als we het balkje vol hebben?
 
Ondertussen zijn er kistjes verschenen. Het scherm is nu wel minder leeg:
Screenshot from 2023-04-07 07-33-16.png


maar naar mijn mening erg onduidelijk.

Ik zie 3 kistjes, middelste lijkt geactiveerd. Die andere 2 bevatten de voor mij betere prijzen. Worden die ook nog actief?
Er staat geen seizoenspas dingetje bij, ik verwacht dus van wel. Wanneer gebeurt dat?

De wiki (zowel NL als EN) beschrijft de pagina in zijn geheel niet dus daar wordt je ook niet wijzer van.
 

Aeva

Chef
Dit is wel de categorie: zoek het maar uit!
Ik wil dus ook wel weten hoe het zit met die drie kisten. Eentje lijkt actief en die andere twee dan?
 
Daar is het antwoord :)
Kost je dus 3000 dia voor die optie. Inclusief voor wat je voor die mijlpaal al kon krijgen.
Dure aangelegenheid. Als het nu goede prijzen waren maar dat is het ook nog niet eens.
Je mag toch na bijna 50 dagen bloed zweet en tranen verwachten dat je iets betere prijzen krijgt.
Beetje event geeft voor de helft minder dia meer en betere prijzen inclusief blauwdrukken.
 
Na dat je 50ste mijlpaal hebt bereikt kan je vrij middelste kist openen.
51ste mijlpaal:
1681056396472.png


52ste mijlpaal:
1681056450153.png
 
Raar gedoe is dat met die kistjes, ik heb er juist 1 open gedaan, je kan alleen het middelste nemen, zoals altijd WEER en muntenslag
En is men score nu van 110/130 naar 10/130 gebracht ?????
Hoe kan dat nu, morgen is het gedaan, waar zijn nu de andere punten naartoe, zo kan je die 130 nooit meer halen :(
Stom gedoe , pffffff
 
Bovenaan