De teller loopt steeds tot 130 en begint dan opnieuw...En is men score nu van 110/130 naar 10/130 gebracht ?????
De teller loopt steeds tot 130 en begint dan opnieuw...En is men score nu van 110/130 naar 10/130 gebracht ?????
Evenementen eindigen bewust niet in de nacht, zodat er een ontwikkelaar beschikbaar kan zijn als er iets mis gaat. Het klopt dus dat het seizoen in de ochtend eindigt en je geen 24 uur hebt voor de laatste dagopdrachten.Het echte probleem:
op de laatste dag zijn de dagelijkse opdrachten geen 24 uur beschikbaar, met andere woorden je hebt maar een paar uurtjes om ze allemaal te doen omdat ze pas na middernacht beschikbaar zijn.
Dat is volgens mij niet goed @DonFrank
Ik begrijp dat 'het klopt' maar dat betekent dus niet dat 'het correct' is.Evenementen eindigen bewust niet in de nacht, zodat er een ontwikkelaar beschikbaar kan zijn als er iets mis gaat. Het klopt dus dat het seizoen in de ochtend eindigt en je geen 24 uur hebt voor de laatste dagopdrachten.
Het is een extra mogelijkheid die je hebt, geen verplichting. Het ligt niet in de lijn der verwachtingen vanuit onze kant dat je alles in die korte tijd kan voltooien, maar als je ervoor wil gaan, dan heb je de mogelijkheid om nog wat extra beloningen op te halen.Ik begrijp dat 'het klopt' maar dat betekent dus niet dat 'het correct' is.
Je kunt niet verwachten dat we in een paar uurtjes vier opdrachten doen zoals we dat al maanden elke dag doen... Dat is niet eerlijk.
Nee en het evenement hoeft ook niet in de ochtend te eindigen om te voorkomen dat het in de nacht eindigt, dan heb je wat meer uurtjes tot je beschikking maar @Aeva ik denk dat we er ook van uit mogen gaan dat er soms bewust gekozen wordt om de druk iets te verhogen voor het verdienmodel van Inno, het is een gratis spel maar er moet wel verdiend worden om het draaiende te houden en er is altijd wel een zwarte kat die denkt als ik nu snel ff wat diamanten er tegen aan gooi dan haal ik het net .Het ligt niet in de lijn der verwachtingen vanuit onze kant dat je alles in die korte tijd kan voltooien,
Bij evenementen is er een loze halve dag omdat anders de balans wijzigt. Een extra opdracht geeft extra EC, wat ervoor zorgt dat iemand meer EC kan halen in het evenement, waarop de prijzen aangepast moeten worden. Daarbij komt ook dat dat oneerlijk kan zijn in de competitie. Die onderdelen zijn er bij het seizoen niet en daarom is het niet nodig om in het systeem te bouwen dat er geen nieuwe opdrachten komen. Er is dus weldegelijk een gedachtegang waarom evenementen een loze halve dag hebben en waarom je in het seizoen de laatste dag nog enkele uren extra dagopdrachten kan voltooien.Het slaat nergens op, omdat bijvoorbeeld voor evenementen normaal gesproken er wel een 'loze' halve dag is waar geen nieuwe opdracht voor beschikbaar is. Dan kun je denken dat daar de prijzen groter en dus de belangen ook groter zijn. Maar je kunt ook bedenken dat vier dagopdrachten waar het hele seizoen 24 uur voor staat (en anders ook nog een wachtrij) meer tijd nodig hebben dan drie of vier uurtjes.
Het seizoen bestaat uit dagelijkse opdrachten en uit wekelijkse opdrachten.Of is het enkel het "gevoel" dat je die dagopdrachten in een korte tijd moet voltooien, een soort van drang om alles te moeten halen?