• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: Seizoen van dromen

Ik wet precies wat @AlbertDeWijze bedoelt met sommige probleem opdrachten omdat ik klaar ben met elke ontwikkeling en sinds 21-10-2022 23:07 sta te wachten tot dat een volgend hoofdstuk gaat komen.
Voor sommige evenementen krijg je een opdracht om een gebouw naar level 5+ te brengen, en dat terwijl bij mij alle normale gebouwen op max level/hoofdstuk staan.
Ik kan die opdrachten tijdens het spelen van een hoofdstuk vaak wel doen maar nu ben ik verplicht on een T1 marmer/hout fabriek level 1 te plaatsen en die naar level 5 te brengen en daarna kan ik er even wat plezier van hebben voor dat ik ze weer weg gooi.
 
81K unurium moeten verzamelen terwijl letterlijk al je onderzoeken gevuld zijn.
Ik heb geen verheven goederen nodig en ook geen unurium, al weken niet.
 
Als je een opdracht gedaan hebt kan dan die balk veranderd worden van afmaken naar innen.
Nu staat er afmaken. Alsof je dus iemand om moet leggen.
 
Ik zou graag feedback willen hebben hoeveel week/dag opdrachten ik nog moet doen in het vakje aan de linkerkant, zonder daar de muis steeds heen te moeten zetten. Het vakje gaat niet op slot als er niets te doen is, zodat je denkt dat je nog wat moet doen.
 
Nou ik heb dus de eerste opdracht al te pakken die met geen mogelijkheid te doen.
Voltooi tovenaarsevenementopdrachten 10x. Is een week opdracht en zit bij event al bij de dagopdrachten.
Elke dag 1 kom ik op 7. Week is dus 3 dagen tekort.
Maar even een ticket aanmaken.
 
We wijzigen geen opdrachten wanneer die onmogelijk te voltooien zijn, ongeacht of dat komt door je speelstijl of door een technisch probleem. Er zijn wereldwijd honderdduizenden actieve spelers in Elvenar en we kunnen onmogelijk elke dag handmatig voor een bepaald percentage spelers de opdrachten wijzigen. Daarbij is ook nog niet helemaal duidelijk voor ons of het "as-intended" is dat bepaalde opdrachten niet te voltooien zijn (er is bij de wekelijke opdrachten niet voor niks de mogelijkheid om de opdracht te vervangen).

Buiten dat: Het is voor ons, net als bij de reguliere opdrachten, niet mogelijk om een opdracht te wijzigen. Wij kunnen er enkel voor kiezen de opdracht te voltooien, of de opdracht te weigeren. Het systeem wijst niet automatisch een andere opdracht toe bij het weigeren of voltooien, want pas op de nieuwe dag komen er nieuwe dagopdrachten.
 
er was eentje verdwenen in het dorp van mij, en oeps terug twee. wel andere opdrachten, is dit normaal?
 
Opdracht “gebruik betoverde voorraden’. Als ik die dan gebruik om spelfragmenten toe te voegen aan de academie worden ze in de dromen niet geteld als gebruik. Lijkt me een fout. Op Beta had ik hetzelfde met ‘gebruik betoverd geschenk’ daar al gemeld als bug. Oh ja ik speel in de mobile app op ipad.
 
Edit: opgelost….. het moet het directe effect zijn en niet de betovering… (moet koffie hebben)

—————————-

Deze?
CB406185-959A-46A1-BF23-B2255046AE3E.jpeg
Nou, die doet geen donder…
Ik heb 3 effecten op mijn magische wp gezet: niets
Ik heb drankjes geproduceerd bij die wp en opgehaald: niets


Bovendien is de benaming onjuist: want het effect heet ‘betoverde voorraden’
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan