• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.54

DeletedUser2665

Guest
Ik vind er niet veel van, om eerlijk te zijn. Het zijn vooral bugfixes. Week in, week uit. Vooral app-gebruikers zitten al heel lang te wachten op nieuwe toevoegingen.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik zit voornamelijk in de shit met die vervelende (had liever iets anders gezegd) evenementsgebouwaanpassingen. Dit is naar mijn idee helemaal geen goede feature, en een verzieking van het spel. Als Innogames er voor zorgt dat je die spreuk ook kunt produceren, of winnen, vind ik de update wel leuk, maar gezien inno altijd in een slechte bui is, denk ik dat dit nooit gaat gebeuren.
Dus even serieus: alleen écht goede broederschappen halen dat irriterende (alweer liever iets anders gezegd) laatste kistje, waar die onhaalbare spreuk in zit:(
 
Ik zit voornamelijk in de shit met die vervelende (had liever iets anders gezegd) evenementsgebouwaanpassingen. Dit is naar mijn idee helemaal geen goede feature, en een verzieking van het spel. Als Innogames er voor zorgt dat je die spreuk ook kunt produceren, of winnen, vind ik de update wel leuk, maar gezien inno altijd in een slechte bui is, denk ik dat dit nooit gaat gebeuren.
Dus even serieus: alleen écht goede broederschappen halen dat irriterende (alweer liever iets anders gezegd) laatste kistje, waar die onhaalbare spreuk in zit:(

weet je, op beta heeft iemand de suggestie gedaan om nog een extra (11de) kistje toe te voegen. Was terecht afgewezen door Marindor omdat er te weinig BSsen zijn die al het 10de kistje halen.
 

DeletedUser3012

Guest
weet je, op beta heeft iemand de suggestie gedaan om nog een extra (11de) kistje toe te voegen. Was terecht afgewezen door Marindor omdat er te weinig BSsen zijn die al het 10de kistje halen.

En daar had ie groot gelijk in. Naar mijn idee kunnen ze er trouwens ook voor zorgen dat je de spreuk makkelijker kan krijgen;)
 
een heleboel prijzen naar de "gallemiesen"geholpen
waardeloze update
enige voordeel is dat ik nu heel veel ruimte over ga houden in de stad
al die evenements prijzen kunnen dus weg

daarnaast wordt deelname aan een evenement totaal zinloos want je hebt niets aan prijzen zonde van de moeite; upgraden van evenements gebouwen zinloos er valt al meer dan genoeg te bouwen

daarnaast nog een ding op het moment dat men badges koopbaar maakt in de avonturen moeten die bewaard blijven anders steelt innogames badges waarvoor betaald is

nieuwe spreuk netzo onhaalbaar als de blauwdruk.....

vind je het gek dat er zoveel spelers zeggen zoek het uit met dit spel?

jammer
 

DeletedUser2542

Guest
Helemaal eens. Ik heb tijdje terug een heel aantal met diamanten gekochte Godinnen van de vruchtbaarheid vervangen door eventgebouwen, ihb door de Vaderboom van zuurstokken - 5 stuks. En laten die nu gekelderd zijn in waarde, van 780 C / 780 P naar 117 C / 530 P. Dat deed ik op basis van de waarde van die vaderbomen op het moment dat ik ze kreeg uit het event!

Dus voel ik me nu behoorlijk besodemieterd voor 3450 diamanten (die godinnen zijn 690 het stuk). Krijg ik die nu ook terug?

Ik ben 5000 cultuur en 1200 populatie kwijtgeraakt, sta vet in het rood met populatie. Omdat ik altijd braaf en fanatiek meespeel met de evenementen en de goede gebouwen daaruit neerzet .... Gelukkig had ik net weer wat ruimte weten te maken om woongebouwen te uppen, anders had ik vet in de knel gezeten, geen ruimte om populatie terug te winnen .... niks anders bouwen door negatieve bevolking ...

Met terugwerkende kracht veranderingen doorvoeren in een spel is gewoon not done! Zeker niet als je er ook nog geld in hebt gestopt .....
 

DeletedUser3012

Guest
Helemaal eens. Ik heb tijdje terug een heel aantal met diamanten gekochte Godinnen van de vruchtbaarheid vervangen door eventgebouwen, ihb door de Vaderboom van zuurstokken - 5 stuks. En laten die nu gekelderd zijn in waarde, van 780 C / 780 P naar 117 C / 530 P. Dat deed ik op basis van de waarde van die vaderbomen op het moment dat ik ze kreeg uit het event!

Dus voel ik me nu behoorlijk besodemieterd voor 3450 diamanten (die godinnen zijn 690 het stuk). Krijg ik die nu ook terug?

Ik ben 5000 cultuur en 1200 populatie kwijtgeraakt, sta vet in het rood met populatie. Omdat ik altijd braaf en fanatiek meespeel met de evenementen en de goede gebouwen daaruit neerzet .... Gelukkig had ik net weer wat ruimte weten te maken om woongebouwen te uppen, anders had ik vet in de knel gezeten, geen ruimte om populatie terug te winnen .... niks anders bouwen door negatieve bevolking ...

Met terugwerkende kracht veranderingen doorvoeren in een spel is gewoon not done! Zeker niet als je er ook nog geld in hebt gestopt .....

Zijn ze nu dan helemaal besodemietert!
Ben ík effe blij dat ik alleen ben gestegen in populatie en cultuur, maar ik moet m'n best doen om niet flink te gaan klagen!!!
 

DeletedUser3101

Guest
Update kost me meer dan 1000 cultuur en meer dan 300 bevolking
Het nieuwe spelelement dat je gebouwen kunt upgraden heeft een hoge schuld in te lossen.
 

DeletedUser2542

Guest
Zijn ze nu dan helemaal besodemietert!
Ben ík effe blij dat ik alleen ben gestegen in populatie en cultuur, maar ik moet m'n best doen om niet flink te gaan klagen!!!

Me niet helemaal helder of je dit ironisch of serieus bedoelt.

Anyway, die gebouwen hebben me geld gekost, via diamanten aangeschafte extra sleutels voor die bomen. Alsof je een grotere auto koopt en een jaar later iemand langskomt om de achterbank er ongevraagd uit te slopen .... Mag ik dan ff de pest in hebben?
 

DeletedUser3012

Guest
Veel signalen dat mensen stoppen omdat ze 1000den in de min staan met populatie

En dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Dat trek je dus mooi niet zomaar recht. En je hebt opeens veel minder ruimte vrij door het plaatsen van huizen, die dus heel wat minder voordelig zijn en blijven

Dus InnoGames heeft nog een hoop goedgemaakt, en dat gaan ze natuurlijk verhelpen met beloftes die over 23 jaar nog steeds niet zijn waargemaakt:confused::confused:
 
Hier een 3000 ventjes weg, vind het niet kunnen, cultuur kan me niet zo schelen.
Iemand anders in onze BS ook min 3000 bevolking.
 
Mijn nicht en ik spelen beide maar nu kan ze niet meer inloggen sinds vanmorgen. Ik denk door de update ze krijgt alleen maar een blauw scherm met onderhoud we zijn zo terug.Hoe kan dit?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hier een 3000 ventjes weg, vind het niet kunnen, cultuur kan me niet zo schelen.
Iemand anders in onze BS ook min 3000 bevolking.
Bij ons in de BS ook paniek en wordt al geroepen dat het spel niet leuk meer is :mad:
Ga vooral door met deze absurde wijzigingen , dan zal het niet lang duren dat er veel over de kop gaat.
:mad::mad::mad:
 

DeletedUser1707

Guest
Hier een 3000 ventjes weg, vind het niet kunnen, cultuur kan me niet zo schelen.
Iemand anders in onze BS ook min 3000 bevolking.

Ben zelf ook meer dan 3000 ventjes kwijt. Ik sta nu op 2300 in het rood.... Waar denken ze dat ik die extra huizen kan zetten? Er zit geen rekker in mijn stad hoor.
 
Ben zelf ook meer dan 3000 ventjes kwijt. Ik sta nu op 2300 in het rood.... Waar denken ze dat ik die extra huizen kan zetten? Er zit geen rekker in mijn stad hoor.

Kijk even in je voorraad evenement gebouwen. daar zit mogelijk je oplossing. de recentere gebouwen zijn gebleven zoals ze waren.
Mogelijk kan je daarmee 75% van je inwoners repareren.
 

DeletedUser

Guest
Kijk even in je voorraad evenement gebouwen. daar zit mogelijk je oplossing. de recentere gebouwen zijn gebleven zoals ze waren.
Mogelijk kan je daarmee 75% van je inwoners repareren.
Crazy dit heb ik ook al voor nu voor gesteld aan de leden, maar leuk is dit niet en het geeft enorm veel verwarring! een speler heeft het even opgelost dor 'n werkplek te verwijderen, maar is dit manier van dit spel spelen?

Triest hoor :mad::mad:
 

DeletedUser3554

Guest
Nogal wat bugs: KP niet bijgewerkt op de app, tenzij je een productie ophaalt? Chat weer offline, zou toch opgelost zijn?
 
Bovenaan