• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.54

DeletedUser3315

Guest
:(:( 5000 aan cultuur weg......Bevolking valt gelukkig mee....GRRR
 

DeletedUser3012

Guest
:(:( 5000 aan cultuur weg......Bevolking valt gelukkig mee....GRRR

Weet je, InnoGames was altijd al een beetje hebberig, maar nu is het gewoon een enorm asociale organisatie geworden.

Dus beste InnoGames, zouden jullie dit alstublieft weer terug willen veranderen?
Doen ze toch nooit....
Nou ik heb het gehad hoor, als ik niet was gestegen in bevolking en cultuur was ik er serieus mee gestopt, en Innogames lost his mind
 

DeletedUser3554

Guest
BUG: Belroth en Lionel verplaatsen mijn bug naar het archief???

Waarom kan ik geen aankondigingen zien op de app????
 

DeletedUser3554

Guest
Elk actief lid zou moesten worden gecompenseerd. Beste spel volgens Desi deze eeuw., maak dat dan waar.

Missend op de app: mail, toernooien,handmatig vechten op de wereldkaart/dus ook toernooi, kisten bij burenhulp.

Bijgewerkte wiki-pagina: gewoon naar het naar het archief?
- Dwerg gebouwen niet bijgewerkt na meer dan twee jaar,,2 minuten aanpastijd. Anderhalve maand discussie: antwoorden kost meer tijd dan aanpassen.
- Alles gebaseerd op een dagproductie?
 

DeletedUser3554

Guest
Dan meld ik het toch gewoon bij elke update, totdat het niet meer in het archief terecht komt... De mail ook vermelden, toernooien, handmatig vechten, avonturen?
 
@Dagmar4 : daarom hebben ze vrijwilligers voor forum en professionelen voor de ontwikkeling van het spel. Als ze de tijd van de vrijwilligers zouden moeten vergoeden dan kwamen ze er helemaal niet om hun arme aandeelhouders nog aan wat percentjes te helpen :D
 
Bovenaan