• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback aanpassing oude evenementsgebouwen

DeletedUser2139

Guest
Gaan we die groene spreuk ook op andere manieren dan toernooien kunnen krijgen? Maken in academie, of met events te winnen, ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Onze eerste evenementgebouwen (van evenementen uit 2016 tot aan het begin van 2017) hadden behoorlijk hogere bonussen dan de gebouwen van latere evenementen. Daarom zijn deze gebouwen ook niet meer uitgegeven

Volgens mij zijn er een hoop van deze gebouwen na begin 2017 nog te verdienen geweest.
Onder andere een heleboel in het winterevent 2017 en nu ook weer in het BSA als 3de ronde prijs (Venar I) en hoofdprijs (stralende tuin voor #1).

Betekent dit dat de prijzen die we nu in het BSA winnen, over een paar dagen al in waarde vermindert zijn????

Als het "slagveld" op de beta in de drastische daling van bewoners een indicatie is, vind ik 1 zo'n spreukje als compensatie toch echt een mini-pleister op een grote gapende wond voor veel spelers.

Tenslotte, komt er nu ook een mogelijkheid om te zien hoeveel van die spreuken je hebt? Aangezien dat bij blauwdrukken altijd maar gissen is geweest
 

DeletedUser1427

Guest
Betekent dit dat de prijzen die we nu in het BSA winnen, over een paar dagen al in waarde vermindert zijn????

Dat klopt, de gebouwen die nu met die BSA te verdienen zijn worden meegenomen met de balans.

Tenslotte, komt er nu ook een mogelijkheid om te zien hoeveel van die spreuken je hebt? Aangezien dat bij blauwdrukken altijd maar gissen is geweest

De spreuk: De Koninklijke restauratie spreuk, zou in dit geval hetzelfde zijn als de andere spreuken in jouw inventaris. Hoe dit verder precies vormgeeft kan pas meegedeeld worden zodra hier meer over bekent is.
 

DeletedUser3012

Guest
Kun je die spreuk dan ook produceren in de magische academie? of is het feit dat je zo simpel magische woongebouwen en werkplaatsen kunt upgraden niet leuk voor de winst van innogames?
Waarschijnlijk kun je hem daar níét produceren
maar ik hoop van wel, anders zit ik in de shit met cultuur!!!
gráág antwoord
 

DeletedUser

Guest
Kun je die spreuk dan ook produceren in de magische academie? of is het feit dat je zo simpel magische woongebouwen en werkplaatsen kunt upgraden niet leuk voor de winst van innogames?
Waarschijnlijk kun je hem daar níét produceren
maar ik hoop van wel, anders zit ik in de shit met cultuur!!!
gráág antwoord

Dat was mijn allereerste vraag hierover op de beta. Het antwoord is: Nee, je kunt die spreuken niet in de Magische Academie maken. Het blijft alleen voorbehouden aan kistje 10 in de toernooien en heel erg mischien ooit (als Inno in een gulle bui is, en dat is nooit) als prijs in events.
 
Heel slecht dat de "balansaanpassing" komt VOORDAT de upgrade optie af is. deze horen natuurlijk tegelijkertijd te worden geintroduceert.

De spelers die het hardst worden geraakt zijn de spelers in de eerste hoofdstukken.
Dit zou geen probleem mogen zijn aangezien juist deze spelers in de afgelopen tijd sterk zijn gegroeit en als het goed is geen aanpassingsproblemen hebben.
Hun gebouwen moeten in zij in principe al zijn ontgroeid.

Ik ben wel blij dat nu eindelijk de beloofde blauwdruk / restoratie spreuk er komt zodat ook niet dia spelers iets hebben aan de blauwdrukken / rest spreuken.
ben stiekem wel benieuwd wat dat gaat doen met de toernooien.
 

DeletedUser

Guest
Misschien wat genuanceerder feedback dan maar. Op de Beta heeft deze herwaardering (veelal devaluatie!) op 26 april plaatsgevonden. Erg veel forse kritiek erop gekregen. Nu krijgen we dit toch onveranderd hier, morgen al!. Feedback vanuit de Beta wordt steeds vaker genegeerd, zolang er geen spelvastlopende bugs zitten in een update wordt het gewoon doorgezet. Boeit blijkbaar niet dat spelers hopeloos vast komen te zitten en het spel niet meer kunnen spelen totdat ze allerlei maatregelen moeten nemen als damage control. Alleen weinig tot geen gelegenheid om je hierop voor te bereiden, omdat het totaal niet duidelijk is wat voor gevolgen het heeft voor je stadje.

Ondertussen loopt er ook nog een event op mobiel, wat wel eens een verloren moeite kan worden door deze rebalancing. Want negatieve populatie (wat op de beta door meerdere spelers gemeld is!), betekent niets meer kunnen bouwen of upgraden. En daar zijn wel quests voor.

Het gebrek aan respect voor spelers die gewoon hun stadje willen bouwen, en met events mee willen doen: ik heb er geen woorden meer voor. Mijn zin in het spel zit ondertussen wel beneden het vriespunt.
 

DeletedUser3012

Guest
Het antwoord is: Nee, je kunt die spreuken niet in de Magische Academie maken

Nou, da's dan lekker. Ik begon net een beetje op gang te komen, en ik kom dus nooit aan het laatste kistje:mad::mad:
Als je die spreuken níét in je magische academie kunt produceren (wat sowieso al een flutgebouw was), is de boel echt verziekt
Ik moet ook nog aangeven dat de lol van evenementen er voor mij nu wel af gaat, als je de kans loopt dat je waardevol gewonnen gebouwtjes zomaar weg kunnen gaan en niet eens meer veilig zijn in de klauwen van de makers van elvenar
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
boooooooooh!!!
Als ik nu een 100% cultuur bonus krijg, weet ik wie ik de schuld moet geven, en asteblief, geef geen reactie met gezeik over de 'balans' van het spel, want naar mijn idee verstoort dit snertgedoe de zogenaamd belangrijke 'balans' juist!!!:mad::mad::mad::mad::mad:
Normaal gesproken ben ik erg tegen het geven van dit soort reacties, maar nu is hij wel een beetje op z'n plaats.
Dus zorg er voor dat je die spreuken ook kunt krijgen zonder dat belachelijke tiende kistje, want dat lukt toch nooit:confused::mad::confused::mad::confused::mad:
Ik weet niet wat ze opeens bezielt, maar in Forge of Empires kun je eventsgebouwen ook uppen, en die effecten kun je gewoon in evenementen krijgen!!!:mad::mad::mad::mad::mad:!!!!,,,
Dus, OMG, please zeg me dat dit gewoon een ondoordachte actie is waardoor spelers stoppen (als dat het idee van Innogames is)
Ik kan nog wel ff door gaan hiermee, maar daarmee ram ik dit forum vol met gezeik, wat trouwens geheel terecht is, en blablablabla......

Boze groeten van Magicalbean
 

DeletedUser3012

Guest
Sorry, ik liet me even gaan, dat was niet de bedoeling. Ik vind het alleen oneerlijk dat de kleine spelers de kans niet krijgen om de evenementsgebouwen te uppen, terwijl de waarden wel omlaag gaan.
En zeg nou zelf: dit verstoort de balans toch alleen maar?:)
 

DeletedUser2114

Guest
Dit verstoort de balans niet. De eventgebouwen van de eerste paar events gaven meer populatie en cultuur dan de prijzen nu geven voor hetzelfde hoofdstuk. Dit wordt zo rechtgetrokken. De kleine spelers hebben hier geen last van, omdat het alleen over vrij oude eventgebouwen gaat. Die van de Walpurgisnacht gaan alleen maar omhoog.
 

DeletedUser3012

Guest
Ja nou, maar als je die spreuk niet kunt produceren, vind ik het dus ook geen spreuk.
en ik hoop dat je hem uiteindelijk, net zoals in FoE, ook ik events kunt verdienen
 

DeletedUser3554

Guest
Vreemd,zo ongeveer voordat je de gebouwen van het avontuur kan plaatsen is deze soms 60% minder waard?
Vreemde prijzenkeuze om iedereen aan het avontuur mee te laten doen.

P.S.
Magical Bean: misschien wel je gehele stad slopen, je kunt ook geen gastrasgebouwen upgraden met een negatief cultuur via de app? Geen cultuur hiervoor nodig, maar toch nodig?
 
Dit verstoort de balans niet. De eventgebouwen van de eerste paar events gaven meer populatie en cultuur dan de prijzen nu geven voor hetzelfde hoofdstuk. Dit wordt zo rechtgetrokken. De kleine spelers hebben hier geen last van, omdat het alleen over vrij oude eventgebouwen gaat. Die van de Walpurgisnacht gaan alleen maar omhoog.

De gebouwen zijn RECENT nog gebruik in events. Bijvoorbeeld het laatste winter event. Prijzen uit eind 2017 en 2018! Dus ja het raakt de kleinere spelers ook.

Om een voorbeeld te geven: Ik speel vanaf mei 2017 dus de events waarin ze oorspronkelijk zijn uitgegeven heb ik nooit meegemaakt, want toen bestond mijn stadje nog niet. Toch heb ik een aantal gebouwen in mijn stadje uit de lijst en ik word er nu zo door benadeeld dat ik zwaar in de min ga met mijn cultuur en ook nog eens een kleine 1000 van mijn bevolking mag in leveren. Helaas heb ik de prijzen juist in de hoofdstukken gewonnen waarin de devaluaties het grootst zijn. Dat compenseer ik niet zomaar en al helemaal niet met dat spreukje ter compensatie wat je later misschien een keer krijgt.

Doordat ik straks geen cultuur meer heb en waarschijnlijk ook geen bevolking meer of nauwelijks kan ik voorlopig niet upgraden en groeien. Ik zal eerst die verliezen moeten compenseren... en een nieuwe balans in mijn stadje moeten zien te vinden als ik daar nog de motivatie voor kan vinden.


Er is dus wel degelijk sprake van een balans verstoring, misschien niet voor jouw stad, maar voor andere spelers wel.:mad:
 

DeletedUser2239

Guest
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat het "positieve" van deze maatregel (de spreuk en de mogelijkheid tot upgraden van event gebouwen) wordt ingevoerd. Na de devaluatie van de kristalvuurtoren zou er ook een positieve verandering komen die die devaluatie zou compenseren. We wachten nog steeds
 
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat het "positieve" van deze maatregel (de spreuk en de mogelijkheid tot upgraden van event gebouwen) wordt ingevoerd. Na de devaluatie van de kristalvuurtoren zou er ook een positieve verandering komen die die devaluatie zou compenseren. We wachten nog steeds
deze positieve verandering is al 2 jaar geleden beloofd, ze gaan er nu eindelijk werk van maken, maar eerst gaan ze ons nog een beetje pesten :D Misschien kan je ze wel verwachten binnen een jaar ofzo, we wachten al zo lang, er kan gerust nog wel een beetje bij :D
 
Blauwdrukken zijn iets wat je kan winnen als je in het toernooi met je BS de 10e kist binnenhaalt, denk ik. Wat die teweeg brengt weet ik niet want dat is iets wat wij nooit bereiken. Wij geraken hooguit tot de 5e kist heel af en toe:(
 
Bovenaan