• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.10

DeletedUser1086

Guest
ik hoor zeggen dat de orks niet meer nodig zouden zijn vanaf ring 10. Klopt dit ? is daar al een wijziging in doorgevoerd?
 

DeletedUser472

Guest
ik hoor zeggen dat de orks niet meer nodig zouden zijn vanaf ring 10. Klopt dit ? is daar al een wijziging in doorgevoerd?

waar heb jij dit gehoord als ik vragen mag ben erg benieuwd er naar wat er gaat veranderen
 

DeletedUser6

Guest
Dit klopt niet. Er wordt aan de hand van spelersfeedback geëvalueerd of die plaatsing optimaal is, of beter een ring opgeschoven kan worden maar daar is verder nog niets concreets over bekend. De feedback wordt nog steeds verzameld dus op korte termijn zal daar sowieso nog niets veranderen.
 

DeletedUser472

Guest
De feedback wordt nog steeds verzameld dus op korte termijn zal daar sowieso nog niets veranderen.
nou wie weet bij de zelfde update was er ook huizen die te weinig gaven nou geven ze binnekort 50 extra inw dus wie weet komt het ook in release 1.12
 

DeletedUser3

Guest
Het staat niet vast dat dat al in release 1.12 zit. Ik weet niet precies hoe je daarbij komt, maar dat is nergens geschreven.
 

DeletedUser472

Guest
Het staat niet vast dat dat al in release 1.12 zit. Ik weet niet precies hoe je daarbij komt, maar dat is nergens geschreven.

de persoon die hier als eerste zij dat de huizen extra inw geven had een link geplaats naar een topic in duitsland en daar zijden ze release 1.12
 

DeletedUser3

Guest
In de aankondiging van de Duitse community manager staat alleen dat het niet meer in 1.11 zit en dat je geduld moet hebben.

Verder heeft degene die het op het Nederlandse forum poste het volgende daarbij gezet:

We moeten alleen geduld hebben tot die versie (1.12?) hier komt.

Lord Soth doet de aanname dat het dan 1.12 zou kunnen zijn (zie het vraagteken)

Later wordt het nog een keer door een duitse forum moderator aangegeven dat het niet gezegd is dat het al in 1.12 zou zijn.

Ik ben dus benieuwd waar je dat hebt gelezen.
 

DeletedUser472

Guest
ik kan het ook niet meer vinden dus wie weet

heb ik me vergist
heeft een moderator zijn post aangepast voor dat ik het las
of kan ik het niet vinden

we zulllen het nooit weten helaas moet ik dan nog wachten voor dat er extra inw bij komen tot wie weet welke update
 

DeletedUser472

Guest
dit vind ik heel erg dat je dat zegt ik heb veel dingen hier horen zeggen die soms wordt verweidert maar dit hoort hier niet ik hoop dat je dat zelf ziet ik hoop dat je het zelf snel verandert de post

edit door Goryn. Heb even de quote met die walgelijke stuk tekst verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
Ik vind het nog steeds een leuke update ze hoeven van mij die ring ook niet te veranderen. Ik vind het ook wel handig om te weten tot welke ring je nog kan vechten, vechten ging bij mij steeds moeizamer en weet nu ook dat het er aan ligt dat ik veelste ver voor uit was qua vechten je moet gewoon onder ring 10 blijven totdat je bij het hoofdstuk orken en kobolden bent :D Ik hoop ook dat ze dat meenemen in hun besluit dat niet iedereen het erg vind ;)
 

DeletedUser472

Guest
wanneer komt release 1.11 ik heb geen haast hoor met die update maar zou die niet vandaag moeten komen
 

DeletedUser3

Guest
Ik was iets terughoudender met het plaatsen.
Maar het staat inderdaad voor vandaag gepland.
 
Bovenaan