• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.10

DeletedUser1427

Guest
ben erg benieuwd naar het nieuwe hoofdstuk ^^ heel veel plezier en suc6 allen.
 

DeletedUser472

Guest
dit lijkt me een zeer leuk hfd weer een nieuw ras vind wel vervelend voor de mensen die geen wapekamer hebben dat dat nu moet bouwen
 

DeletedUser1427

Guest
zou vast te doen zijn met de 10 extra uitbreidingen die je kan aanvullen :) zou ook niet precies weten hoe groot de wapenkamer gaat worden :)
 

DeletedUser472

Guest
ja maar de huizen worden ook niet veel extra inw dus daar heb je niet veel aan
 

DeletedUser1333

Guest
Hoe vinden de Feeën het dat deze gedrochten hun harde werk komen verpesten?

Trouwens, ik moet zeggen dat ik deze huisjes ook niet heel geweldig vind om nog een half jaar tegen aan te moeten kijken... eigenlijk alle gebouwen uit Boek VIII vind ik best "meh". Niet dat ze lelijk zijn - maar het is mijn stijl absoluut niet.


Wat me ook opvalt is dat de huisjes op niveau 20 meer op die van niveau 15 lijken dan op die van niveau 19...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser613

Guest
is dat echt zo dat de huisjes weer groter worden dat wordt voor sommigen een hele klus :D
 

DeletedUser64

Guest
Misschien kijk ik er overheen, maar wanneer krijgen we deze update? Woensdag 20 juli?
 

DeletedUser1333

Guest
Die zijn niet blij en zijn ook weg zodra ze de eerste ork zien (of ruiken) :p
Ik vind het jammer dat je dan geen keuze hebt tussen Feeën II of de Orks. Een pad naar links, door de bossen en de bloemen, en een pad naar rechts, naar het slagveld.

Probleem is dat de hele onderzoeksboom een enorme chaos wordt vanaf zo'n splitsing - zelfs in boeken IX and X zou een groot verschil zichtbaar moeten zijn (je zou eigenlijk vier rassen hebben, de facto).
 

DeletedUser472

Guest
Huizen worden groter maar per vakje krijg je niet echt meer bewoners. Bij level 20 ga je er zelfs op achteruit bij de elven. :(

bij mensen is dit ook het geval

Ik vind het jammer dat je dan geen keuze hebt tussen Feeën II of de Orks. Een pad naar links, door de bossen en de bloemen, en een pad naar rechts, naar het slagveld.

mij lijkt een feeen 2 niet zo zeer leuk ik vind het idee van elke keer nieuw ras wel leuk ik vind orc dan niet bepaald het leukste ras maar ik hoop niet dat ze rassen dubbel gaan doen
 

DeletedUser7

Guest
Twee hoofdstukken voor 1 ras lijkt mij ook een beetje veel (of het moet wel een heel bijzonder ras zijn), maar het idee van een keuze maken tussen het een of het ander is wel interessant. Alhoewel het dan ook wel leuk zou zijn als je later eventueel toch de andere keuze ook zou kunnen maken.
@loveley angel op level 21 ga je er wel weer iets op vooruit. Niet veel, maar wel iets.
 

DeletedUser613

Guest
@Lord Jirre, ik wacht het wel af ben nog druk met de dwergen, tegen die tijd dat ik bij de orks en kobolden ben hebben al veel andere spelers ondekt of het wel of niet handiger is om de huizen te uppen ;)
 

DeletedUser472

Guest
@Lord Jirre, ik wacht het wel af ben nog druk met de dwergen, tegen die tijd dat ik bij de orks en kobolden ben hebben al veel andere spelers ondekt of het wel of niet handiger is om de huizen te uppen ;)

ik verwacht dat ze wel fijn zullen zijn om te upgrade het is net wat beter dus het zal wel fijn zijn uiteindelijk als die lv 21 is
 

DeletedUser1333

Guest
mij lijkt een feeen 2 niet zo zeer leuk ik vind het idee van elke keer nieuw ras wel leuk ik vind orc dan niet bepaald het leukste ras maar ik hoop niet dat ze rassen dubbel gaan doen
Twee hoofdstukken voor 1 ras lijkt mij ook een beetje veel (of het moet wel een heel bijzonder ras zijn), maar het idee van een keuze maken tussen het een of het ander is wel interessant. Alhoewel het dan ook wel leuk zou zijn als je later eventueel toch de andere keuze ook zou kunnen maken.
Hoeven natuurlijk ook niet persé Feeën II te zijn.

Kunnen ook Dryaden (bosnimfen) zijn of iets dergelijks; in ieder geval een duidelijke splitsing tussen Orcs (krijgszucht) en Dryaden (natuur).
 
Bovenaan