• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.30

DeletedUser

Guest
Ik zie dat jullie inderdaad een groot aantal kleinere spelers hebben. Ook die worden met een beetje hulp groot ;)

Natuurlijk heb ik het niet over uitsluiten van kleine leden. Iedereen moet gelijke kansen krijgen maar zoals alles moet er een gezonde balans zijn.
Maar we raken nu wel aardig offtopic. :)
 

DeletedUser

Guest
......................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser292

Guest
In 1 woord FANTASTISCH!!! nu ik niet meer zoveel hoef te klikken heb ik eindelijk tijd om alle andere actieve elementen van dit spel te ontdekken.............
 

DeletedUser855

Guest
Ik vind de update niet goed. Ik mis echt de goederen (daar deed ik de left overs mee binnenhalen voor wat muntes en hamers)
Dankzij Mike en zijn 2 level 1 werkplaatsen, gloort er weer wat hoop voor mijn voorraden:p!
Minder fabrieken is voor mij echt geen optie aangezien ik de groep voorzie van mijn bonusgrondstoffen, het vliegt mijn handen uit.

Mijn berichten en notificaties zijn behoorlijk van slag en al klik ik ze weg, ze poppen zo weer op.

Kan iemand mij uitleggen waarom het slecht is voor het spel als je wat extra hamers kunt verdienen door met de quests te spelen?

Waar ik wel heel blij mee ben is dat Elvenar niet meer continu vastloopt als je onderhandelt voor een relikwie. Dat was zoooo irritant. Toppie!

Edit door Goryn. Let een beetje op je taalgebruik. Letters vervangen door een * betekent niet dat het dan wel is toegestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol ik zeurde altijd over dit spel , kreeg vel commentaar en die commentaar gaven zijn nu zelf aan het zeuren over dit spel, voel me trots haaha

maar kan je wel tips geven voor vooraden te krijgen.
tip1 zet je werkplaatsen op 5 min
tip 2 heb je geen zin om elke 5 min te innen zet ze op 1 uur
tip 3 als je toch uur moet wachten , ga lekker herhaal doen tier 1 en 2 en 3 , en hopla je hebt op uur tijd weer je volledige vooraden die je normaal met munten krijgt
p.s zorg wel dat je niet in een buurt zit met moderators , die durven nog wel eens de helft van je herhaal te pakken haha. (alle mods ziten in me buurt lol)

pff ze blijven bezig die moderators om de helft van me herhaal te pakken , blijf er van af zeg maak zelf je goederen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser197

Guest
Ik merk wel dat de handel nu ineens ook een stuk minder interesant is geworden.
Eerder verzamelde ik zoveel mogelijk vorraden en munten, daar kocht ik goederen mee bij de groothandel, en die ruilde ik weer op de markt, alles met de verzamelopdracht erbij, zodat het minder duur was.
Dat gepuzzel was ook wel een onderdeel van het spel voor mij.
Nu koop ik alles gewoon, en ik ruil alleen nog met mijn bonusgoederen.
Alles bij elkaar is het er wel wat saaier op geworden zo.
 

DeletedUser855

Guest
lol ik zeurde altijd over dit spel , kreeg vel commentaar en die commentaar gaven zijn nu zelf aan het zeuren over dit spel, voel me trots haaha

maar kan je wel tips geven voor vooraden te krijgen.
tip 3 als je toch uur moet wachten , ga lekker herhaal doen tier 1 en 2 en 3 , en hopla je hebt op uur tijd weer je volledige vooraden die je normaal met munten krijgt
p.s zorg wel dat je niet in een buurt zit met moderators , die durven nog wel eens de helft van je herhaal te pakken haha. (alle mods ziten in me buurt lol)

pff ze blijven bezig die moderators om de helft van me herhaal te pakken , blijf er van af zeg maak zelf je goederen lol

ELF, kan jij punt 3 in Jip & Janneke taal aan me uitleggen?
 

DeletedUser

Guest
tip 3 bedoel ik als je toch uur moet wachten op je werkplaatsen kan je beter de verzamel 1 ste bonus 2de bonus en derde bonus doen en steeds klikken en herhalen
 

DeletedUser253

Guest
Er zijn wel erg veel posts hier en die ga ik niet allemaal lezen, maar voor het geval dat het nog niet gezegd is.

Er is een bug dat je elke keer opnieuw die cijfertjes ziet alsof je nieuwe berichten en meldingen hebt als je switched van de wereldkaart naar je stadje enzo. Iedereen bij mij in t broederschap krijgt steeds opnieuw die meldingen voor dezelfde dingen. Erg vervelend want nu denken mensen van "oh dat is toch weer hetzelfde bericht" Terwijl ik bijv een belangrijk bericht aan het hele broederschap richt en de kans is groot dat mensen die nu negeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat ik het een beetje erg vervelend vindt dat er op dit moment zo weinig te doen is. Met elke missie die is aangepast / weggehaald is er weer een mogelijkheid weggehaald om je nog een beetje bezig te houden. Die beloningen die je ervoor kreeg was een leuke bonus, al vindt ik het niet zo heel erg dat die beloningen ervoor weg zijn.

Maar je zorgt er zo ook voor dat mensen misschien een paar keer per dag maar op het spel komen kijken om fabrieken en dergelijken te innen. En dat terwijl iedereen graag bezig wordt gehouden.

Ja er zijn nog enkele dingen die je zou kunnen doen om een langere tijd per keer ingelogd te zijn, maar deze dingen zijn niet genoeg en de taken zijn heel erg saai om te doen.
Ik bedoel ja je kan je werkplaatsen op een productie zetten van 5 min, maar wat doe je in de tussentijd? er is maar zoveel handel dat je kan aannemen, en er is maar zoveel dat je kan bespreken met je bs-leden dat je in het spel houdt voor die vele 5 minuten. Hierbij komt nog dat je alle 3 producties moet voltooien om überhaubt beter uit te komen dan de 15min productie. Dus als je er 1 mist was je al beter af om de 15 min productie te doen. Maar er is niet genoeg in het spel aanwezig om je voor 15min bezig te houden. Ja je kan af en toe nog eens wat muntjes innen, nog wat praten op de gildechat, en misschien nog ff je goederen innen. Ooh ja en als je geluk hebt een keer troepen neerzetten.
In mijn ogen is het gewoon beter nu om je werkplaatsen op 1 uur te zetten, want dat geeft je tenminste een normaler tijdframe om wat buiten het spel te doen(aah daar zeg ik het al iets doen buiten het spel!)

Dan is er nu nog de mogelijkheid om wat te handelen met een bs lid, gewoon wat over en weer ruilen met elkander zodat je de verkrijg x bonusgoederen missies nog kan voltooien. maar dit is ook geen echt super leuke taak en het vergt heel veel klikken iets waar je na een tijdje ook geen zin meer in hebt. Dus dit is ook niet echt een actieve optie.

Met enig plannen zou je zo nu en dan nog wel een beetje kunnen vechten, maar hoe verder je komt in de onderzoeksboom hoe minder vaak je dit kan doen omdat troepenproductie om 5 volle troepen te krijgen steeds langer gaat duren, heck het is zelfs zo dat je op een gegeven moment bijna niet meer kan vechten omdat je troepen de vijand gewoon niet meer aan kan.

Echt meer dan dat is er nu niet te doen om je voor een langere periode bezig te houden en dat is erg jammer, ik ben nu al andere dingen aan het doen en doe Elvenar voornamelijk nog als een dingetje aan de zijkant. Ik zou graag wat actiever in het spel zijn, maar er is niet genoeg om mij voor nu gedurende een iets langere periode bezig te houden:S
 

DeletedUser189

Guest
Als je je stad aanpast aan de opdrachten is er nog meer dan genoeg te doen.
Ik lees hier een hoop gejammer, maar het is al heel vaak gezegd zorg dat je genoeg werkplaatsen hebt.
Heb wat kleine veranderingen aangebracht en de gereedschappen en munten vliegen weer binnen, ben vastte bezoeker bij de groothandel om mijn stadhuis weer een stuk leger te maken zodat ik de bonussen van de opdrachten kan ontvangen.
 

DeletedUser

Guest
..............................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser189

Guest
Ook bij onze BS zitten kleine spelers en deze redden zich prima met de nieuwe opdrachten, want zo als Lord Jirre al zegt voor hen is er niks veranderd.
Tegen de tijd dat de opdrachten veranderen moet je in staat zijn om je stad zo te hebben opgebouwd / veranderd dat je wel degelijk het spel kunt spelen zo als jij wil met of zonder weigeren van opdrachten.

En ja ik kan het niet allemaal zo mooi schrijven als sommige hier, met een ellenlang verhaal er om heen.
Bedoel er niks persoonlijk mee, maar schrijf wat ik denk.

Er zitten wat nieuwe bug's in het spel, het spel is weer wat verandert pas je er dan op aan en het is weer voor iedereen leuk om het op zijn / haar manier te spelen.

En die bug's zijn er voor kerst ingebracht extra versiering :D:D zo bekijk ik het en opeens erger je er niet meer aan.

Mensen bekijk het van de zonnige kant en meld de bug's en klaag niet zo
 

DeletedUser

Guest
...........................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47

Guest
Momenteel zit ik halverwege in het 5e hoofdstuk, ik heb nooit superveel naar de opdrachten gekeken en ik red het toch prima.
 

DeletedUser

Guest
Het schijnt nog mee te vallen met de voorraden. Als je een beetje verstandig speelt krijg je nog steeds ruim voldoende voorraden bij elkaar om je fabrieken te laten draaien (momenteel heb ik nog 11 marmer, 8 kristal en 7 edelsteen fabrieken staan - en er wordt sowieso nog 1 edelsteen fabriek gesloopt omdat ik er anders veel te veel bij elkaar krijg)

Er mag ook eens aan de werkende mensen gedacht worden. In veel spellen maken de werkende mensen geen kans omdat diegenen die niet werken gewoon het klokje rond kunnen klikken. En er kruipt nog genoeg tijd in om dagelijks alle buren en BS leden te bezoeken.
 
Bovenaan