• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.29

DeletedUser68

Guest
Die notificaties zijn al je oude berichten
En in game events lijken me ook wel leuk maar denk dat we een jaar moeten wachten we zijn nog maar net begonnen helaas
 

DeletedUser59

Guest
Tja.. upgrade is downgrade voor mij. Alleen maar diagebouwen erbij, is weer het uitmelken van een spel.
Had iets meer verwacht, en zeker de quests die jullie omschrijven als meer uitgebalanceerd, daar help je de spelers niet mee die al wat higher ranking hebben volgens mij. Het loont niet eens meer om goederen te maken, want die mooie quest is volledig "erased". En daar hoor ik veel meer spelers over. Het is nu al zo dat menigeen al het idee krijgen; ik stop ermee. Dit is niet leuk spelen meer.
En dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn !!
Hoe krijg je spelers nog gemotiveerd met deze rare upgrades?

Er is meerdere malen door verschillende spelers gevraagd om de 'verzamel 4000 goederen' te wijzigen of te verwijderen, omdat er via de handel misbruik van gemaakt wordt. Dat dit veranderd is, is dus heel goed. Ik had alleen gehoopt op een verandering van 'verzamel' naar 'produceer', wat naar mijn mening beter zou zijn geweest. Alleen jammer dat de 'verzamel 4000 bonusgoederen' missies er nog wel in zitten, aangezien je daar ook misbruik van kunt maken.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er nog een hoop moet gebeuren aan het quest systeem, op dit moment is het helemaal niet interessant of uitdagend. Met leuke/goede missies kan je mensen blij maken en ze bezig houden.
 

DeletedUser7

Guest
anders had de update al terug uit het spel geweest en gefixed ,voor de makers is dat maar ff werk hoor
Helaas is dit niet mogelijk. Spelers die bijvoorbeeld de nieuwe cultuurgebouwen hebben geplaatst zouden dan sowieso in de problemen komen, aangezien de vorige versie van het spel die gebouwen niet had. Het zou wellicht ook complicaties geven voor andere spelers.
 

DeletedUser

Guest
Dat er in game geen event komt vind ik wel erg, want aan een event op het forum hebben 99% van de spelers niets. Die bezoeken forum niet eens.

Eigenlijk vind ik het forum evenement een briljante zet om meer mensen naar het forum te krijgen. Het valt me op dat in de eerste twee dagen van het evenement het hier dubbel zo druk is.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er nog een hoop moet gebeuren aan het quest systeem, op dit moment is het helemaal niet interessant of uitdagend. Met leuke/goede missies kan je mensen blij maken en ze bezig houden.

Ik besef mij dat dit al door meerdere mensen in verschillende topics is aangedragen maar kunnen wij de defs en de mods hier niet een klein handje mee helpen. Het is erg makkelijk om te zeggen wat er precies mankeert aan bestaande missies maar misschien zijn de suggesties die gedaan worden om deze te verbeteren niet voldoende. Kunnen we zelf niet een aantal nieuwe missies bedenken die boeiend en gebalanceerd zijn?
Ik denk dat het moeilijker is dan het lijkt maar met alle input die dit actieve forum levert moet dat toch zeker mogelijk zijn?

Misschien zelf een nieuw soort forum event van maken? Diegene met de beste nieuwe missie krijgt iets leuks voor in het spel?
 

DeletedUser66

Guest
nee word niet gedaan anders had de update al terug uit het spel geweest en gefixed ,voor de makers is dat maar ff werk hoor

maar maak mij niet uit als het zo door gaat is elvenar snel weer verdwenen als online game , het is al niet vet met spelers die echt spelen en steeds meer spelers stoppen

Als het allemaal maar ''ff'' werk was, dan hadden we nu geen bugs. Dan zouden we helemaal geen bugs hebben. De ontwikkelaars hebben een strak tijd schema, hierdoor kan het zijn dat een update toch naar de live servers komt, ondanks een paar bugs. De enige reden om dat niet te doen, is als een update op Beta bepaalde bugs heeft waardoor het spel amper nog te spelen is. Ik ga er vanuit dat de huidige bugs bij de volgende update eruit zullen worden gehaald.

Waar ik het wel mee eens ben is dat er nog een hoop moet gebeuren aan het quest systeem, op dit moment is het helemaal niet interessant of uitdagend. Met leuke/goede missies kan je mensen blij maken en ze bezig houden.

Veel mensen klagen over de quests omdat ze anders niets meer te doen hebben. Dit zal in de nabije toekomst veranderen. Op Inno TV werd er al een tipje van de sluier opgelicht. Spelers zullen straks bijvoorbeeld samen provincies kunnen veroveren. Niet alleen zal dit voor meer interactie zorgen tussen spelers, het zal ze ook voldoende bezighouden. Hopelijk worden quests dan minder belangrijk om de dag door te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als het allemaal maar ''ff'' werk was, dan hadden we nu geen bugs. Dan zouden we helemaal geen bugs hebben. De ontwikkelaars hebben een strak tijd schema, hierdoor kan het zijn dat een update toch naar de live servers komt, ondanks een paar bugs. De enige reden om dat niet te doen, is als een update op Beta bepaalde bugs heeft waardoor het spel amper nog te spelen is. Ik ga er vanuit dat de huidige bugs bij de volgende update eruit zullen worden gehaald.



Veel mensen klagen over de quests omdat ze anders niets meer te doen hebben. Dit zal in de nabije toekomst veranderen. Op Inno TV werd er al een tipje van de sluier opgelicht. Spelers zullen straks bijvoorbeeld samen provincies kunnen veroveren. Niet alleen zal dit voor meer interactie zorgen tussen spelers, het zal ze ook voldoende bezighouden. Hopelijk worden quests dan minder belangrijk om de dag door te komen.
ff op laaste terugkomen over de gezamelijk vechten wil eerst zien , of je zelf je mede vechters kan uitkiezen of dat het met buur moet , als ik met buur moet heb ik er niks aan 80% van me buren speelt niet eens meer al maanden en toch blijven ze me buren , we zullen zien of het verbetering word
 

DeletedUser224

Guest
Alleen jammer dat de 'verzamel 4000 bonusgoederen' missies er nog wel in zitten, aangezien je daar ook misbruik van kunt maken.

En deze moeten blijven, en zeker niet veranderd worden in een produceer quest. Ook spelers die nog erg (onder)zoekende zijn moeten het leuk blijven vinden. En dan is dit nog 1 van de fraaiste quests. Dat men door eigen misbruik er een gebruik van heeft gemaakt( of andersom, hahaha), daar kunnen spelers die deze quest gewoon vervullen niets aan doen. Dus niet iedereen mag de dupe worden van spelers die met de goederenquest rommelen.

Die notificaties zijn al je oude berichten
En in game events lijken me ook wel leuk maar denk dat we een jaar moeten wachten we zijn nog maar net begonnen helaas

Weet ik Mike, maar stel jij hebt 5 notificaties, die bekijk je, en het rood meldingsrondje verdwijnt. Vervolgens ga je naar de wereldkaart en weer terug naar je stad..zie je weer 5 notificaties:confused: Klik je op notificaties, zie je alleen oude meldingen erin, tot wel 6 uur terug. Alsnog denk je; foutje:cool:
Maar doe ik nogmaals dezelfde actie, krijg ik weer die 5 notificaties:mad:
Hetzelfde geldt trouwens ook voor de mailbox. Krijg iedere keer melding dat ik 32 mails hebo_O

Na Arendyll zou Bugsyland een goede 2e wereldnaam zijn:D

De activiteit neemt af bij de spelers die voorheen zeer actief waren, en dat komt mede door de updates, die veranderingen doorvoeren waar het grootste gros niet om gevraagd heeft. Fouten en bugs herstellen, prima, daar zijn we het over eens want die moeten eruit. Maar ga dit spel wat zo lekker vernieuwend was niet naar de mallemoeren helpen met "vernieuwde quests".

Fraggie
 

DeletedUser68

Guest
ik heb alle inkomende post verwijdert belangrijke staan in mijn verzonden post bak
Dus ook terug haalbaar lol
Wie slim is zal altijd zegevieren en een manier vinden om ervan te kunnen profiteren

Maar het ergste vind ik de bugs waren al op beta bekend en toch weer doorvoeren
In het motto van zijn ze weer even stilo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O
 

DeletedUser59

Guest
En deze moeten blijven, en zeker niet veranderd worden in een produceer quest. Ook spelers die nog erg (onder)zoekende zijn moeten het leuk blijven vinden. En dan is dit nog 1 van de fraaiste quests. Dat men door eigen misbruik er een gebruik van heeft gemaakt( of andersom, hahaha), daar kunnen spelers die deze quest gewoon vervullen niets aan doen. Dus niet iedereen mag de dupe worden van spelers die met de goederenquest rommelen.

Dat is een vreemde reden om het niet te veranderen Fraggie. Missies die misbruikt kunnen worden, die maken het spel juist veel minder leuk. Het moet niet te makkelijk zijn, dan is er geen zak meer aan en is er totaal geen uitdaging meer.

Daarnaast wordt hiermee niemand de dupe, als Innogames het op de juiste manier wijzigt (dat iedereen de missie op een normale manier kan doen).
 
Bovenaan