• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.29

DeletedUser613

Guest
niet verkeerd dat ze nu ook goedkopere dia cultuur hebben ik had 230 dias en kon er niks mee en met de 100 die je gratis krijgt kun je nu ook gebruiken :D
 

DeletedUser68

Guest
Jammer toch weer 3 kansen om veel extra te verdienen het is nog niet voorbij
dus word er nu weer gedacht aan het volgende stukje dat ze het kunnen veranderen lol
 

DeletedUser

Guest
Om eerlijk te zijn vind ik update .30 erg magertjes.
1) De nieuwe cultuurobjecten zijn diamantgebouwtjes, en het wat netter geweest als dat in aankondiging al duidelijk was.
2) Fijn dat je je e-mail adres kan veranderen, maar hoe zit dat met die 2de mail naar je oude adres? Een aantal mensen binnen ons bs kunnen nog steeds niet op het forum komen en zijn al 2 dagen aan het stoeien met support daarover. Hun oude email adres is niet langer beschikbaar, dus hoe wordt dat nu opgelost?
3) Waar zijn de opdrachten met waar je rune-scherven voor krijgt? Dat was toch een maand geleden beloofd dat het met deze update geregeld zou zijn? Heb nog steeds de runes voor OWs niet bij elkaar, en met langer dan 1 dag verkenningstijd in provincies en ondertussen 16 gebroken runes begint het een onmogelijke opgave te worden. Het is niet te hopen dat er vaste opdrachten voor OWs gaan komen die je niet kunt weigeren, want dan is het voor mij einde verhaal vrees ik.
4) De balans verbetering is onduidelijk weet nu niet wat wel of niet geweigerd kan worden en wat wel of niet herhaald wordt
5) Leuk dat de kosten voor dwergengebouwen zijn verlaagd, maar dat is voor mij te laat. Ze staan er al ;-)
6) Het probleem van gebouwen die verdwijnen als ze klaar zijn met de upgrade, lijkt nog niet opgelost te zijn.

Hoop dat er wat bugs hersteld zijn en dat er geen nieuwe bugs zijn bijgekomen, anders heeft deze update erg weinig te bieden.
 

DeletedUser66

Guest
Er is inmiddels een draadje m.b.t. 0.30 gemaakt. Hier kunnen jullie vanaf nu de feedback geven.
 

DeletedUser66

Guest
Die uitleg stond er al, de link ging inderdaad naar 0.29. Daarom heb ik snel even een feedback draadje gemaakt voor 0.30 om alles een beetje gescheiden te houden.
 

DeletedUser613

Guest
Die uitleg stond er al, de link ging inderdaad naar 0.29. Daarom heb ik snel even een feedback draadje gemaakt voor 0.30 om alles een beetje gescheiden te houden.
Dat bedoelde ik ook hahaha dat de link nog naar 0.29 gaat :oops:
 

DeletedUser7

Guest
Je krijgt in het begin 200 gratis Dia, @ELF-OGGO, die heb jij ook gehad. 100 daarvan gebruik je voor de arbeidershut, 100 hou je over om zelf te spenderen.
 

DeletedUser224

Guest
Tja.. upgrade is downgrade voor mij. Alleen maar diagebouwen erbij, is weer het uitmelken van een spel.
Had iets meer verwacht, en zeker de quests die jullie omschrijven als meer uitgebalanceerd, daar help je de spelers niet mee die al wat higher ranking hebben volgens mij. Het loont niet eens meer om goederen te maken, want die mooie quest is volledig "erased". En daar hoor ik veel meer spelers over. Het is nu al zo dat menigeen al het idee krijgen; ik stop ermee. Dit is niet leuk spelen meer.
En dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn !!
Hoe krijg je spelers nog gemotiveerd met deze rare upgrades?

En na de upgrade kreeg je als bug steeds dat er dubbele goederen werden afgetrokken waarna er weer eentje bij opgeteld werd, bv bij het maken van koper.
Het zou goed zijn als Inno een fijne extra quest zou invoeren. Zoals je op Grepolis op dit moment hebt met Tychos adventkalender. Krijg je voor noppes leuke dingen, die je nodig bent voor het spel. Zou hier zeker de motivatie weer wat omhoog helpen.

 

DeletedUser47

Guest
Tja.. upgrade is downgrade voor mij. Alleen maar diagebouwen erbij, is weer het uitmelken van een spel.
Het zou goed zijn als Inno een fijne extra quest zou invoeren. Zoals je op Grepolis op dit moment hebt met Tychos adventkalender. Krijg je voor noppes leuke dingen, die je nodig bent voor het spel. Zou hier zeker de motivatie weer wat omhoog helpen.

Omdat ze bij de ontwikkeling van Elvenar nog veel te druk bezig zijn met nieuwe dingen ontwikkelen is er geen tot weinig tijd voor het maken van een ingame evenement. Op het forum proberen we dat een beetje te compenseren door hier evenementen te organiseren.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ze bij de ontwikkeling van Elvenar nog veel te druk bezig zijn met nieuwe dingen ontwikkelen is er geen tot weinig tijd voor het maken van een ingame evenement. Op het forum proberen we dat een beetje te compenseren door hier evenementen te organiseren.
had liever dat mod zei klopt , update is niet goed ingevoerd en klachten stapelen zich op over de nieuwe invoeringen en daar gaan we wat aan doen of doorgeven ana de ontwikkelaars , ik weet dat jullie als moderator niet veel kunnen in het spel maar je kan wel advies van spelers noteren en dit vermelden bij de makers van innogames
 

DeletedUser613

Guest
had liever dat mod zei klopt , update is niet goed ingevoerd en klachten stapelen zich op over de nieuwe invoeringen en daar gaan we wat aan doen of doorgeven ana de ontwikkelaars , ik weet dat jullie als moderator niet veel kunnen in het spel maar je kan wel advies van spelers noteren en dit vermelden bij de makers van innogames

Denk je nou echt dat ze niks doorgeven ?? wie weet wat ze allemaal doen ;).

Is ook al eerder vermeld dat we dit jaar geen events hoefen te verwachten en ik vind het wel leuk dat er hier wel een event is. is wel jammer dat er niks in het spel zit voor kerst maarja geduld geduld geduld :)
 

DeletedUser

Guest
Denk je nou echt dat ze niks doorgeven ?? wie weet wat ze allemaal doen ;)
nee word niet gedaan anders had de update al terug uit het spel geweest en gefixed ,voor de makers is dat maar ff werk hoor

maar maak mij niet uit als het zo door gaat is elvenar snel weer verdwenen als online game , het is al niet vet met spelers die echt spelen en steeds meer spelers stoppen
 

DeletedUser224

Guest
Dat er in game geen event komt vind ik wel erg, want aan een event op het forum hebben 99% van de spelers niets. Die bezoeken forum niet eens. Nu zul je wel zeggen; moeten ze dat maar wel doen. Maar de meesten kiezen voor dit soort games omdat ze niets hoeven. Je kan je stad niet verliezen aan de tegenpartij en gewoon rustig je gang gaan. Daarom kiezen veel spelers voor dit soort games.

Nog een bug; als ik naar wereldkaart, of zoals nu vanuit het forum terug ga naar het spel, zie ik zowel bij mail als bij notifcaties steeds rode blokken die aangeven dat er iets nieuws is... maar dat is er niet !!! Was voor upgrade:confused: zeker niet zo.

Weer een fijne aanwinst voor dit spel;)
 
Bovenaan