• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.29

DeletedUser3

Guest
Dinsdag 17 november zal release 0.29 uitgerold worden op de NL server.
In deze thread kun je de complete inhoud van de release vinden.

Uiteraard zijn we erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Feedback is dus, zoals altijd, welkom.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser

Guest
op me verjaardag leuk ben ik er niet hha

komen dan ook al de rune er bij als je opdrachten af heb of zit die er nog niet bij
 

DeletedUser224

Guest
Vind hernoemen van gebouwen of paden niet thuishoren in hoofdstuk verbeteringen. Het is een andere benaming, niet meer en niet minder.

Elfoggo; alvast gefeliciteerd dan maar :)
 

DeletedUser274

Guest
Fijn dat de wereldkaart is aangepast! De pijl die naar je stad wijst had voor mij niet gehoeven, zie er niet helemaal het nut van in. Je kunt toch op je "naar je stad" knopje klikken... Maar t is ook niet storend.
De knop 'weigeren' en 'annuleren' bij de missies hebben een zwart vlak erachter. (evenals 'herstellen' bij de handelaar, oftewel; alle rode knoppen)
Handelaar; vroeger kon je in het veld bij aantal klikken, en stond de cursor voor de 0 (nul). Je kon dus met alleen maar een 9 typen 90 invullen. Nu staat de cursor achter de 0. Waardoor je dus 09 typt. Ik doe erg veel met de handelaar, voor mij is dit erg storend...
 

DeletedUser68

Guest
Het belang van het pijltje is als je ergens iemand zoekt bv een collega van het werk of school vriendje
Je nu precies kunt zien welke kant je eigen stad is dus erg handig om te weten welke kant je uit moet bouwen
De knop weigeren met het zwart is wel erg opvallend dat klopt

De nul op de handel is alleen onhandig maar vergt geen extra handelingen
Of je nu 09 verkoopt 0g eerst de nul weghaalt en 9 verkoopt
Als ik bv 90 wil plaatsen dan staat er 090 en gaat er maar 90 naar de handel nul telt voor niks
Is even wennen had liever gezien dat ik er een handel plaatste en dat er een knop was en er 10 van maakte lol
 

DeletedUser253

Guest
De wereldkaart zoals die nu is, is een verbetering van 200%, TOP!!

Niet helemaal mee eens.
Een verbetering van 200% kan ik het niet noemen want je kan nog steeds niet in of uitzoomen en de kaart is nog steeds onoverzichtelijk en er is feitelijk niets veranderd vergeleken met voor 0.28. Maar er is in ieder geval een pijl toegevoegd :p

Maar even iets anders, ik merk een of andere bug op elke keer nadat een minuut of 5 bezig ben dan komen er overal zwarte vlakken in het spel en gaat alles supertraag. Ik moet continu refreshen om iets te kunnen doen.. burenhulp is hierdoor een zeeeeeer langdurig en irritant karwei.
Dit gebeurde voor de patch nog niet.

Oh en er is een dubbele missie, je komt twee keer achter elkaar "vecht 3 confrontaties" tegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
Als je iets wil inzoomen of uitzoomen
ik gebruik de control en zoom met de muis met handjes geven en heb ik een heel groot beeld
 

DeletedUser

Guest
Niet helemaal mee eens.
Een verbetering van 200% kan ik het niet noemen want je kan nog steeds niet in of uitzoomen en de kaart is nog steeds onoverzichtelijk en er is feitelijk niets veranderd vergeleken met voor 0.28. Maar er is in ieder geval een pijl toegevoegd
Maar even iets anders, ik merk een of andere bug op elke keer nadat een minuut of 5 bezig ben dan komen er overal zwarte vlakken in het spel en gaat alles supertraag. Ik moet continu refreshen om iets te kunnen doen.. burenhulp is hierdoor een zeeeeeer langdurig en irritant karwei.
Dit gebeurde voor de patch nog niet.

Oh en er is een dubbele missie, je komt twee keer achter elkaar "vecht 3 confrontaties" tegen.
Er is wel degelijk een hoop veranderd hoor:
  1. In/uitzoomen kon je al door de CTRL-toets ingedrukt te houden en de scroll knop van je muis te gebruiken. van heel klein tot heel groot beeld. (misschien wel afhankelijk van welke browser je gebruikt) zelf gebruik ik Chome en dat werkt super.
  2. De pijl die is toegevoegd en wijst in de richting van je eigen dorpje.
  3. De (te) wazige rand is een groot stuk weg en daardoor is de wereldkaart een stuk duidelijker

Dat je zwarte vlekken krijgt op de wereldkaart en steeds moet refreshen: heb je al geprobeerd om je cache te legen door even een nieuw tabblad te openen en CTRL-SHIFT en DEL te gelijk inte drukken.
Op het veldje wat dan opent kun je alles wissen.
Daarna even het spel opnieuw opstarten.
Laat maar weten of je dit al geprobeerd heb.
 

DeletedUser253

Guest
Er is wel degelijk een hoop veranderd hoor:
  1. In/uitzoomen kon je al door de CTRL-toets ingedrukt te houden en de scroll knop van je muis te gebruiken. van heel klein tot heel groot beeld. (misschien wel afhankelijk van welke browser je gebruikt) zelf gebruik ik Chome en dat werkt super.
  2. De pijl die is toegevoegd en wijst in de richting van je eigen dorpje.
  3. De (te) wazige rand is een groot stuk weg en daardoor is de wereldkaart een stuk duidelijker

Dat je zwarte vlekken krijgt op de wereldkaart en steeds moet refreshen: heb je al geprobeerd om je cache te legen door even een nieuw tabblad te openen en CTRL-SHIFT en DEL te gelijk inte drukken.
Op het veldje wat dan opent kun je alles wissen.
Daarna even het spel opnieuw opstarten.
Laat maar weten of je dit al geprobeerd heb.

Ja die punten heb ik inderdaad ook genoemd maar ik vind dat geen grote verandering, een pijl toegevoegd en een toevoeging van de laatste patch namelijk die mist weer ingekort dat is alles, zo zie ik t tenminste :p
Voor mij voelt het alsof je de devs meer credit geeft dan ze zouden moeten krijgen in mijn ogen haha. Ik snap niet hoe ze uberhaupt konden denken dat die mist een goed idee was op die manier.

Aan de browser zou het kunne liggen maar het heeft voorheen gewoon goed gewerkt dus het is iets nieuws van de patch omdat het sinds vandaag gebeurd en gistere voor de patch nog niet. Maar ik zal je advies proberen en zien of het helpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uhm merk weer veel problemen met bouwen weer en ook zie ik bij iedereen ineens wonderen in de rotsen verry irri
 

DeletedUser66

Guest
uhm merk weer veel problemen met bouwen weer en ook zie ik bij iedereen ineens wonderen in de rotsen verry irri

Klopt, zelfs bij spelers die zelf geen wonderen hebben. Spelers die geen wonderen hebben, en een buur bezoeken die wel wonderen heeft, zullen diezelfde wonderen ook in hun eigen stad terugvinden. Dit is reeds bekend, en daar wordt aan gewerkt.
 

DeletedUser68

Guest
Yep dat is een bug oggo
Is al gemeld op de beta server door anne
Als iemand die geen wonderen heeft staan op visite gaat bij iemand die het wel heeft komt het wel is voor dat degene ineens in de bergkant ook wonderen heeft staan zit er wel stoer uit dan

Had zelf onzichtbare marmer mijnen na het upgraden ervan
is er trouwens al iets bekend van de quest oude wonder Goryn
 

DeletedUser613

Guest
Ik heb een probleem met ondehandelen. Als ik wil onderhandelen ipv vechten in het wereldscherm dan loopt het spel na 2 a 3 keer onderhandelen vast alleen de chat functie werkt dan nog (2 andere BS leden hebben dit ook).
 

DeletedUser470

Guest
Ik heb een probleem met ondehandelen. Als ik wil onderhandelen ipv vechten in het wereldscherm dan loopt het spel na 2 a 3 keer onderhandelen vast alleen de chat functie werkt dan nog (2 andere BS leden hebben dit ook).

Leeg je cache in een ander tabblad door CTRL+SHIFT+DEL in te drukken en log opnieuw in ..misschien helpt dat :)
 
Bovenaan