• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 0.29

DeletedUser613

Guest
Oke dankje Lothiriel ik heb het geprobeerd en nu geen last meer gehad zal het ook ff doorgeven binnen mijn BS.
Tarion ik heb een programma ccleaner die maakt alles schoon, was alleen vergeten om dat eerst te proberen :D
 

DeletedUser470

Guest
Oke dankje Lothiriel ik heb het geprobeerd en nu geen last meer gehad zal het ook ff doorgeven binnen mijn BS.
Tarion ik heb een programma ccleaner die maakt alles schoon, was alleen vergeten om dat eerst te proberen :D

Graag gedaan :)
 

DeletedUser

Guest
Ha ik vind 'm wel geinig; heb nu ook alvast de wonderen in m'n stad ;-)
 

Bijlagen

  • Achtergrondkopie.jpg
    Achtergrondkopie.jpg
    709,1 KB · Weergaven: 85

DeletedUser68

Guest
Dat heb je goed voor elkaar .
Altijd leuk als er bugs op beta zijn het toch gewoon door zetten naar de andere servers.
Het is niet de eerste keer zal zeker niet de laatste keer zijn ben ik bang voor.
Maar wel een hele mooie foto;););)
 
in een ander topic werd dit verklaard, zolang de bug slechts visueel is, en niet van belang voor de gameplay, wordt deze op de achtergrond gefixed maar wel uitgerold, dit om te voorkomen dat de ontwikkeling tot stilstand komt.

de bug is waarschijnlijk al gerepareerd en zal in de volgende beta test zitten, echter als ze eerst testen dan vinden ze weer iets nieuws dat dan weer opnieuw getests moet worden ect.
 

DeletedUser68

Guest
Snap die route ook wel hoe eerder ze iets nieuws uit brengen hoe eerder er een kans is op mensen die diamanten
gaan gebruiken .
Wat weer geld opbrengt
Want dat is het hele doel.
Maar nog steeds is het slordig om het zo te doen
 
Als je Blue Byte gewend bent is dit heilig, die testen een patch die zoveel lag creeert dat het spel onspeelbaar wordt, rollen hem toch uit en repareren dat dan pas na ruim 3 maanden!!!!. en dat meer dan eens. alhoewel het de laatste keer "slechts" 3 weken duurde voor het spel weer speelbaar was.
 

DeletedUser

Guest
Als je Blue Byte gewend bent is dit heilig, die testen een patch die zoveel lag creeert dat het spel onspeelbaar wordt, rollen hem toch uit en repareren dat dan pas na ruim 3 maanden!!!!. en dat meer dan eens. alhoewel het de laatste keer "slechts" 3 weken duurde voor het spel weer speelbaar was.

Inderdaad, het moet gezegd worden dat Innogames veel beter zijn best doet dan andere spellenmakers. Bij velen worden bugs gewoon niet gefixt, en je kan het niet eens melden, want van de support krijg je een automatisch antwoord, en verder niets.
En dan lees je in de krant dat die spelletjesmaker failliet gaat omdat niemand nog een cent besteedt aan de games.
 

DeletedUser

Guest
Er zou vandaag toch een nieuwe update komen - release .30? Voor feedback kom in namelijk hier terecht :confused:
 

DeletedUser613

Guest
Er zou vandaag toch een nieuwe update komen - release .30? Voor feedback kom in namelijk hier terecht :confused:
Denk dat dat na de update komt en nieuwe pagina het is er nog niet dus kunnen we ook nog niet klagen;)
 

DeletedUser68

Guest
Bij de upgrade van morgen zullen alle accounts die nog niet gebruikmaken van hardwareversnelling overgezet worden. Nieuwe accounts werden al een tijdje standaard op hardwareversnelling gezet.

Er staat daar inderdaad morgen tussen dus ben benieuwd
Denk dat we even moeten vragen of de update vandaag is of morgen ik denk morgen was op beta ook op woensdag
Zal het even navragen wanneer het is
 

DeletedUser613

Guest
Bij de upgrade van morgen zullen alle accounts die nog niet gebruikmaken van hardwareversnelling overgezet worden. Nieuwe accounts werden al een tijdje standaard op hardwareversnelling gezet.

Er staat daar inderdaad morgen tussen dus ben benieuwd
Denk dat we even moeten vragen of de update vandaag is of morgen ik denk morgen was op beta ook op woensdag
Zal het even navragen wanneer het is
De vorige update was toch ook op dinsdag 17 november volgens mij is het hier op dinsdag. Zit me nu te verheugen op vandaag ben benieuwd naar de nieuwe cultuur gebouwen:).
 

DeletedUser68

Guest
De nieuwe cultuur gebouwen zijn naar mijn laatste check allemaal met diamanten
dus is niet echt een UPgrade
 

DeletedUser68

Guest
Net bericht gehad de update is wel voor vandaag maar is verlaat
 
Bovenaan