• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn Vriendelijke boom

DeletedUser1427

Guest
Verhaal? ik jas altijd snel door de opdrachten, dat verhaaltje lezen laat ik over aan de mensen die dat leuk vinden.

Ieder zijn manier om het evenement te spelen uiteraard ;) Welk aspect vind jij het leukst van dit evenement dan?
 
Op zich vind ik het een leuke gimmick. We zullen zien wat ik er mee doe.
Misschien vallen er wel dia's uit. :p:D:oops::rolleyes:o_O
Een mysterieus magisch ei is ook een verzamel object (hoe vaak kom je deze nou tegen), het blijven altijd keuzes die iedereen kan maken om zijn of haar stad naar zijn eigen ontwerp in te richten :D wellicht kan je dit mooie gebouw wel in de toekomst een leuk plekje geven in je stad :D (hoe vaak kom je nou een vriendelijke boom tegen ;) )
 

DeletedUser1751

Guest
Soms mis ik dan een stukje verhaal, maar als ik het goed heb staat dezelfde tekst ok bij de volgende opdracht.

DIt klopt, de tekstballon heeft dezelfde tekst die staat bij de volgende opdracht. Het is dus niet erg om het ballontje niet te lezen, tenzij je de quest ook meteen doorklikt (als je het toevallig af hebt) zonder te lezen.

Tot nu toe (ben bij 8, spreuk verzamelen) is het wel een grappig verhaal. Ieder stukje tekst lijkt redelijk te passen bij de opdracht die volbracht moet worden.
 
Ieder zijn manier om het evenement te spelen uiteraard ;) Welk aspect vind jij het leukst van dit evenement dan?

Het op beta zo snel mogelijk verzamelen van de opdrachten, om deze te publiceren voor andere spelers.
Het gebouwtje is voor mij helaas onbruikbaar en zal mooi in me inventory mogen paraderen, maar bij de wat grotere events vind ik het leuk om het maximale "resultaat" uit een event te halen.

zo kom ik aan me grote collectie tuintjes.
 
ik ben zelf eindelijk in het boselven hfd en het verschil tussen orc event gebouwen en die van boselven event gebouwen is groot dus heb erg zin in dit gebouw

Ik heb Marindor of MufMuf eens zien zeggen, dat alle hoofdstukgebonden cultuurgebouwen een grote sprong zouden moeten maken tussen orcs en boselfen. Dit om te compenseren dat deze gebouwen geen mana produceren. Ik geloof dat dat ook de reden was waarom het pompoenencultuurgebouw van vorige halloween plots meer cultuur gaf.
 

DeletedUser2278

Guest
Hij was lief, en makkelijk.
47 uur 43 minuten, maar het had sneller gekund; ik heb een paar dingen te vroeg geoogst.
 

Bijlagen

  • charmingtree.jpg
    charmingtree.jpg
    513,5 KB · Weergaven: 67

DeletedUser

Guest
Hij was lief, en makkelijk.
47 uur 43 minuten, maar het had sneller gekund; ik heb een paar dingen te vroeg geoogst.

Lol ik zit al een dag op mijn verkenner te wachten voor de laatste provincie. Nog 2 dagen te gaan (zucht) en dan heb ik die lieve, vriendelijke aardige, charmante reuze-gezellige boom ook :)
Nu nog een plekje voor gaan zoeken, want de halflings willen opeens veel meer ruimte dan dat ik gereserveerd had voor ze :oops::oops::oops:
 
want de halflings willen opeens veel meer ruimte dan dat ik gereserveerd had voor ze :oops::oops::oops:
Hoeveel ruimte had je voorzien? en hoeveel nu?
ik ben er ook nog niet aan uit hoeveel ruimte ik nodig heb. Ik heb momenteel 9 boerderijen en 18 velden voorzien, maar weet zelfs nu nog niet als dat voldoende is. Het portaal upgraden lijkt me iets van lange adem.
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel ruimte had je voorzien? en hoeveel nu?
ik ben er ook nog niet aan uit hoeveel ruimte ik nodig heb. Ik heb momenteel 9 boerderijen en 18 velden voorzien, maar weet zelfs nu nog niet als dat voldoende is. Het portaal upgraden lijkt me iets van lange adem.

Ik was uitgegaan van 12 velden en 8 farms, maar ik heb gisteravond gehoord dat er een vaste quest komt voor 15 velden. Voor de farms is het toe nu toe 6 verplicht. Ik heb me vanmorgen helemaal tureluurs zitten passen en meten in de cityplanner, en heb nu ruimte voor 16 velden en 8 farms, maar zal daardoor wel cultuur moeten opofferen en kan mijn t3 fabrieken zeker niet uppen zonder extra uitbreidingen via de provincies. Maar het lijkt idd een hoofdstuk van de lange adem te zijn, dus wie weet ben ik 2 maanden verder (=2 uitbreidingen) als ik bij het t3 onderzoek kom :p.

Maar als het meer velden/farms moeten gaan worden, wordt dit elfje zeer wanhopig :eek:
 
Ik was uitgegaan van 12 velden en 8 farms, maar ik heb gisteravond gehoord dat er een vaste quest komt voor 15 velden. Voor de farms is het toe nu toe 6 verplicht. Ik heb me vanmorgen helemaal tureluurs zitten passen en meten in de cityplanner, en heb nu ruimte voor 16 velden en 8 farms, maar zal daardoor wel cultuur moeten opofferen en kan mijn t3 fabrieken zeker niet uppen zonder extra uitbreidingen via de provincies. Maar het lijkt idd een hoofdstuk van de lange adem te zijn, dus wie weet ben ik 2 maanden verder (=2 uitbreidingen) als ik bij het t3 onderzoek kom :p.

Maar als het meer velden/farms moeten gaan worden, wordt dit elfje zeer wanhopig :eek:
Ahja werkplaatsen fabrieken en stadhuis upgraden, die spaar ik voor na het hoofdstuk. Ik was ook van plan al mijn bibliotheken weg te doen en hopelijk al mijn mana uit abdij te kunnen halen, maar ik reken er nog niet op, voorlopig blijven er nog zeker 6 staan. Je hebt vooral heel veel brood nodig lijkt me, iets wat niet snel produceert :(
 

DeletedUser

Guest
Ahja werkplaatsen fabrieken en stadhuis upgraden, die spaar ik voor na het hoofdstuk. Ik was ook van plan al mijn bibliotheken weg te doen en hopelijk al mijn mana uit abdij te kunnen halen, maar ik reken er nog niet op, voorlopig blijven er nog zeker 6 staan. Je hebt vooral heel veel brood nodig lijkt me, iets wat niet snel produceert :(

Chips, Drakenabdij daar heb ik nu geen ruimte meer voor :(:(:( (ook de runes nog niet trouwens)
 

DeletedUser1427

Guest
Ahja werkplaatsen fabrieken en stadhuis upgraden, die spaar ik voor na het hoofdstuk. Ik was ook van plan al mijn bibliotheken weg te doen en hopelijk al mijn mana uit abdij te kunnen halen, maar ik reken er nog niet op, voorlopig blijven er nog zeker 6 staan. Je hebt vooral heel veel brood nodig lijkt me, iets wat niet snel produceert :(

De drakenabdij is best gunstig als je kunt uitrekenen uiteraard hoeveel mana je per spreuk mag ontvangen ;) mocht je nu veel spreuken hebben kan je die goed gebruiken voor het verkrijgen van die extra mana :) Helaas is het aanmaken van de spreuken ook best een lange weg (mocht je nu bv geen hoge magische academie hebben). keuzes keuzes haha :D blijft een puzzel ook ;)
 

DeletedUser

Guest
De drakenabdij is best gunstig als je kunt uitrekenen uiteraard hoeveel mana je per spreuk mag ontvangen ;) mocht je nu veel spreuken hebben kan je die goed gebruiken voor het verkrijgen van die extra mana :) Helaas is het aanmaken van de spreuken ook best een lange weg (mocht je nu bv geen hoge magische academie hebben). keuzes keuzes haha :D blijft een puzzel ook ;)

Ik heb ruim 600 spreuken op voorraad, en het blijkt dat ik 2430 mana per spreuk krijg op lvl 1. Hmm terug naar het planbord dan maar ;).
Mag ik dan aub wel wat runen krijgen voor de drakenabdij? Ik heb er nog maar 7 nodig voor het wieltje :eek:
 
De drakenabdij is best gunstig als je kunt uitrekenen uiteraard hoeveel mana je per spreuk mag ontvangen ;) mocht je nu veel spreuken hebben kan je die goed gebruiken voor het verkrijgen van die extra mana :) Helaas is het aanmaken van de spreuken ook best een lange weg (mocht je nu bv geen hoge magische academie hebben). keuzes keuzes haha :D blijft een puzzel ook ;)
precies, ik heb mijn spreuken zitten sparen gedurende het volledige tovenaarshoofdstuk gewoon om deze te kunnen gebruiken eens ik de abdij had. Zo goed als blut geweest qua goederen hierdoor. (toernooi afkopen is veel te duur ;o )

Abdij is wel vooral krachtig samen met gewone mana cultuur gebouwen, de eerste mana haal je uit de cultuur, de laatste doe je via spreuken wanneer de decay begint te zorgen dat opsparen moeilijker wordt.

Einddoel is geen manacultuur gebouwen meer te hebben, maar dat is voorlopig nog even utopie :)

PS we zijn hier wel serieus offtopic aan het gaan :) dit gaat totaal niet meer over het event :)
 
Bovenaan