• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn Vriendelijke boom

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Zojuist is bekend gemaakt dat er zometeen een nieuwe quest zal starten, namelijk over een vriendelijke boom.

We zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser1427

Guest
De exacte tijdstip weet ik niet ;) het evenement zal van start gaan eigenlijk tegerlijkertijd met alle live servers. Dit is dus even afwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2349

Guest
Kan quest 6 ook voltooid worden in het toernooi of moet dit in een nog-niet-voltooide provincie zijn?
 

DeletedUser1427

Guest
Wat vinden jullie van Tandulien de verhalenverteller en van het verhaal dat hij ons vertelt?
 

DeletedUser1427

Guest
Na de questlijn zal er weer een gebouw bijkomen in mijn inventaris, vrees ik.
Hij is minder goed dan mijn mysterieus magisch ei. Dus geen reden om in te wisselen.

Een mysterieus magisch ei is ook een verzamel object (hoe vaak kom je deze nou tegen), het blijven altijd keuzes die iedereen kan maken om zijn of haar stad naar zijn eigen ontwerp in te richten :D wellicht kan je dit mooie gebouw wel in de toekomst een leuk plekje geven in je stad :D (hoe vaak kom je nou een vriendelijke boom tegen ;) )
 

DeletedUser

Guest
Na de questlijn zal er weer een gebouw bijkomen in mijn inventaris, vrees ik.
Hij is minder goed dan mijn mysterieus magisch ei. Dus geen reden om in te wisselen.

Ik heb er al een plekkie voor gereserveerd, voor mij is het een prima cultuurboost die niet zoveel ruimte in beslag neemt. En ook nog eens een heel leuk gebouwtje, wat prima bij de halflings past :D
 

DeletedUser472

Guest
ik ben zelf eindelijk in het boselven hfd en het verschil tussen orc event gebouwen en die van boselven event gebouwen is groot dus heb erg zin in dit gebouw
 
Bovenaan