• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

@Elendis zie de post hierboven van Lussie100

Jammer dames en heren, Elendis vroeg echt om de spoiler van de dagprijzen, niet de dag opdrachten. volgende keer ietsje beter lezen ;)

De dagprijzen op mijn webpagina lopen 7 dagen voor op live. je zal dus elke dag even moeten kijken om te zien wat de nieuwe bekende prijzen gaan wezen.
Veel evenement plezier.
 

DeletedUser

Guest
weet iemand ook al wat de dag prijzen allemaal zullen worden?
eentje is al bekend natuurlijk lol
Ha, dat vroeg ik me ook juist af! Ben nu ook bij de orks en de prijzen van de boselfen zijn bijna dubbel zo hoog, dat is toch wel een bijzonder groot verschil!
Laten we het proberen positief te bekijken... als we bij de Boselfen zijn komen er gelukkig vanzelf weer nieuwe quests ;-)
 

DeletedUser990

Guest
Waarschijnlijk is het omdat ik zelf in het orken & kobolden hoofdstuk zit dat het me opgevallen is. De beloningen (van de eventgebouwen) zijn bijna tweemaal zo groot in het daarop volgende hoofdstuk. Zal dat betekenen dat de eventgebouwen - die je verzamelt in het orken & kobolden hoofdstuk - een hoofdstuk verder al volledig achterhaald zijn?
Inderdaad, maar dat vind ik zelf wel prettig, kan ik met gerust hart prijzen van vorige evenementen verwijderen en nieuwe in de plaats zetten. Ben nu met nieuwe dagprijs eenhoorn bezig. Even gekeken welke minste cultuur had. Dus als ik nieuwe dagprijs win kan ik hem meteen plaatsen, oude eruit nieuwe erin.
 
Ha, dat vroeg ik me ook juist af! Ben nu ook bij de orks en de prijzen van de boselfen zijn bijna dubbel zo hoog, dat is toch wel een bijzonder groot verschil!
Laten we het proberen positief te bekijken... als we bij de Boselfen zijn komen er gelukkig vanzelf weer nieuwe quests ;-)

Klopt. Dit is bij ieder event een mega verschil. Behalve als je bij de elfen bent dan wordt het verschil kleiner. Maar idd ooknu weer heel groot.
 
Kan iemand mij dit uitleggen?, bij de dagprijzen 4 en 7 tot nu toe. Later komen ze ook nog weer terug.

* This building expires after 5 days (It will be gone permanently!!!)
* The buildings power stack, so 2x mage or ranged multiplier will grand a +20% bonus.

Verdwijnen deze gebouwen na 5 dagen vanzelf? Wanneer je ze plaatst, en ben je ze dan voorgoed kwijt?
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is het omdat ik zelf in het orken & kobolden hoofdstuk zit dat het me opgevallen is. De beloningen (van de eventgebouwen) zijn bijna tweemaal zo groot in het daarop volgende hoofdstuk. Zal dat betekenen dat de eventgebouwen - die je verzamelt in het orken & kobolden hoofdstuk - een hoofdstuk verder al volledig achterhaald zijn?

@Atala Helaas wel ja. Ze hebben de waarden voor de evenementgebouwen verhoogd vanaf het boselfenhoofdstuk omdat we daar ook veel mana-cultuurgebouwen nodig hebben. Maar het verschil is idd erg groot. Nu ben ik er hier in mijn halflingen hoofdstuk natuurlijk heel erg blij mee, maar in mijn dwergenstadje op de beta zijn de waarden van de dagprijs gebouwen bijna niet meer de moeite waard :(
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij dit uitleggen?, bij de dagprijzen 4 en 7 tot nu toe. Later komen ze ook nog weer terug.

* This building expires after 5 days (It will be gone permanently!!!)
* The buildings power stack, so 2x mage or ranged multiplier will grand a +20% bonus.

Verdwijnen deze gebouwen na 5 dagen vanzelf? Wanneer je ze plaatst, en ben je ze dan voorgoed kwijt?

Ja het zijn tijdelijke gebouwen. Als je ze plaats zijn ze na 5 dagen uit je stadje voorgoed verdwenen. Dus pas bouwen als je voluit voor een toernooi wilt gaan, dat is precies 5 dagen ;)
 

DeletedUser1849

Guest
Het lijkt er op dat dat de manier is om ermee om te gaan. Hoewel, ik ga niet zover dat ik weinig opleverende cultuur gebouwen uitkies.

Inderdaad, maar dat vind ik zelf wel prettig, kan ik met gerust hart prijzen van vorige evenementen verwijderen en nieuwe in de plaats zetten. Ben nu met nieuwe dagprijs eenhoorn bezig. Even gekeken welke minste cultuur had. Dus als ik nieuwe dagprijs win kan ik hem meteen plaatsen, oude eruit nieuwe erin.
 

DeletedUser2114

Guest
Pfff, de aantallen voorraden die je moet verzamelen bij quest 36, 37 en 38 zijn echt enorm!! :( Hoeveel gaat dat dan zijn bij 66, 67, 68, 96, 97 en 98??? En dan tellen de voorraden die je verzamelt met het voltooien van normale quests nog niet eens mee
 

DeletedUser2099

Guest
Goedemorgen ... ik heb net 800 K munten ingeleverd tbv de quest en daar ook de suikerbieten voor ontvangen maar nu heb ik deze opdracht weer ipv een nieuwe. Alleen is de mogelijkheid om het aantal munten te verhogen niet meer aanwezig. Het euvel blijft nadat ik de pagina heb ververst. Hebben anderen dit probleem ook en zo ja ... kon dit worden opgelost?
 

DeletedUser

Guest
Pfff, de aantallen voorraden die je moet verzamelen bij quest 36, 37 en 38 zijn echt enorm!! :( Hoeveel gaat dat dan zijn bij 66, 67, 68, 96, 97 en 98???

Dat wil je (nog) niet weten :p. Maar het helpt enorm om voorradenspreuken op je werkplaatsen te zetten. En eventueel ook de burenhulp spreuk (betoverd geschenk, handjes) op je cultuur. Maar let op die laatste werken alleen als je burenhulp op dat cultuurgebouw actief is!

[QUOTE="stan2002, post: 41357, member: 2114" En dan tellen de voorraden die je verzamelt met het voltooien van normale quests nog niet eens mee[/QUOTE]

De voorraden die je krijgt bij burenhulp tellen wel mee, dus help elkaar een handje ;)
 

DeletedUser

Guest
Goedemorgen ... ik heb net 800 K munten ingeleverd tbv de quest en daar ook de suikerbieten voor ontvangen maar nu heb ik deze opdracht weer ipv een nieuwe. Alleen is de mogelijkheid om het aantal munten te verhogen niet meer aanwezig. Het euvel blijft nadat ik de pagina heb ververst. Hebben anderen dit probleem ook en zo ja ... kon dit worden opgelost?

@Snellibelli Quest 15 vraagt je om de munten te betalen. De volgende quest (16) vraagt je om munten te verzamelen. Dus oogsten

@stan2002 jij typt net iets sneller dan ik :p
 

DeletedUser2114

Guest
Dat wil je (nog) niet weten :p. Maar het helpt enorm om voorradenspreuken op je werkplaatsen te zetten. En eventueel ook de burenhulp spreuk (betoverd geschenk, handjes) op je cultuur. Maar let op die laatste werken alleen als je burenhulp op dat cultuurgebouw actief is!

[QUOTE="stan2002, post: 41357, member: 2114" En dan tellen de voorraden die je verzamelt met het voltooien van normale quests nog niet eens mee

De voorraden die je krijgt bij burenhulp tellen wel mee, dus help elkaar een handje ;)[/QUOTE]
Burenhulp heb ik al gedaan en spreuken staan al op de werkplaatsen, cultuur staat op dit moment op 100%, dus die zet ik er wel op als ze werken
 

DeletedUser1751

Guest
Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar toch stel ik de vraag even. Als ik met de suikerbieten een kistje koop en ik krijg er runen voor. Kunnen dit ook runen zijn voor de OW die ik nog niet heb vrijgespeeld? m.a.w. Kan ik runen krijgen van tovenaars en draken (morgen kan ik beginnen met kp voor het ow-onderzoek, van dit hoofdstuk) / halflingen, of is het enkel de hoofdstukken die ik al heb vrijgespeeld?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar toch stel ik de vraag even. Als ik met de suikerbieten een kistje koop en ik krijg er runen voor. Kunnen dit ook runen zijn voor de OW die ik nog niet heb vrijgespeeld? m.a.w. Kan ik runen krijgen van tovenaars en draken (morgen kan ik beginnen met kp voor het ow-onderzoek, van dit hoofdstuk) / halflingen, of is het enkel de hoofdstukken die ik al heb vrijgespeeld?

Zover ik weet kun je ook runes winnen voor OWs die je nog niet onderzocht hebt. Dat was iig in het verleden wel zo. Hopelijk hebben ze dat niet veranderd ;)
 

DeletedUser1751

Guest
Zover ik weet kun je ook runes winnen voor OWs die je nog niet onderzocht hebt. Dat was iig in het verleden wel zo. Hopelijk hebben ze dat niet veranderd

Ooh, dat zou wel super zijn!

Ik ga pas bij latere dagprijzen mijn suikerbieten inleveren, dus misschien dat ik de T&D dan al vrij heb gespeeld en het dus niet meer uitmaakt. Maar het is goed om te weten dat dit kan, had ik niet gedacht.
 

DeletedUser2114

Guest
Dat wil je (nog) niet weten :p. Maar het helpt enorm om voorradenspreuken op je werkplaatsen te zetten. En eventueel ook de burenhulp spreuk (betoverd geschenk, handjes) op je cultuur. Maar let op die laatste werken alleen als je burenhulp op dat cultuurgebouw actief is!

De voorraden die je krijgt bij burenhulp tellen wel mee, dus help elkaar een handje ;)
Ik denk dat ik weet hoeveel het gaat worden... 36 is 4/12 van je maximale capaciteit voorraden, 37 5/12 en 38 6/12. Dan zullen de ander 6 wel steeds 1/12 meer zijn tot 12/12 :(
 
Bovenaan