• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback questlijn de mars van de kuddes

DeletedUser2278

Guest
Nee, net omgekeerd dus.
Is het event gestart, word je eruit gegooid.
Slechte timing.
 
Kan ik ergens al een spoiler zien van de dagprijzen? En succes iedereen, heel veel plezier. Ik heb er in ieder gaval mega veel zin in. Ziet er weer spetterend uit.
 

DeletedUser447

Guest
Kan ik ergens al een spoiler zien van de dagprijzen? En succes iedereen, heel veel plezier. Ik heb er in ieder gaval mega veel zin in. Ziet er weer spetterend uit.
ik keek ook al voor een spoiler maar ben nu de engelse aan het vertalen
 

DeletedUser1612

Guest
Trouwens, een beginnersvraagje: Je moet weer van die dingen oogsten, suikerbieten deze keer als ik het goed heb. Maakt het uit hoe vaak je dat doet? Kan dat één keer per dag, of moet je elke veertien minuten nerveus aan 't zoeken om er maar geen mis te lopen?
Ofwel, hoe snel loopt de bietenbalk vol?
 
Trouwens, een beginnersvraagje: Je moet weer van die dingen oogsten, suikerbieten deze keer als ik het goed heb. Maakt het uit hoe vaak je dat doet? Kan dat één keer per dag, of moet je elke veertien minuten nerveus aan 't zoeken om er maar geen mis te lopen?
Ofwel, hoe snel loopt de bietenbalk vol?

Als ik me niet vergis komt er ongeveer 1tje per uur bij op je map. en er kunnen er max 6 op je map verstopt zitten. Dus ik denk dat je elke 6 uur kan zoeken om goed te zitten.
 

DeletedUser447

Guest
ik nog niet, heb veel pech met de dag beloningen haha
 

DeletedUser1849

Guest
Waarschijnlijk is het omdat ik zelf in het orken & kobolden hoofdstuk zit dat het me opgevallen is. De beloningen (van de eventgebouwen) zijn bijna tweemaal zo groot in het daarop volgende hoofdstuk. Zal dat betekenen dat de eventgebouwen - die je verzamelt in het orken & kobolden hoofdstuk - een hoofdstuk verder al volledig achterhaald zijn?
 

DeletedUser447

Guest
weet iemand ook al wat de dag prijzen allemaal zullen worden?
eentje is al bekend natuurlijk lol
 
Bovenaan