• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

DeletedUser1018

Guest
Eerst Elvenar XV afmaken voordat ik aan het nieuwe hoofdstuk kan beginnen. Het zal nog wel eventjes gaan duren maar ben benieuwd.
 
Probeer de app eens, die is een stuk minder belastend en doet precies wat je vraagt.
Dat gaat inderdaad een stuk beter :)
Beetje klein de plaatjes op mijn telefoon, maar aan de schildjes is goed te zien welke soort units het is. Bij tweede scherm zijn ze wat groter en duidelijker.
Dank voor de tip!
 
Heb senaat ondertussen op level 4, en de ambassades laat ik op level 3 staan. Het leek me niet de investering waard om die ook nog naar 4 te uppen, maar dat zal wat van het level van het handelaar wonder afhangen vermoed ik.
Mijn berekeningen zeggen dat ik over 11 dagen alles geproduceerd heb (wetten doe ik met pp, dat scheelt een heleboel bureacratie), maar de kp gaat nog veel langer duren.
Kp opbrengst van 50 provincies in een ronde zie je compleet verdwijnen in 1 onderzoek. Geeft niet echt het idee dat het sneller gaat :)

Ik heb ondertussen nog wat vervolg opdrachten verzameld voor de geinteresseerde niet-italianen onder ons:
- Ontgrendel de Meditatiecirkel
- Bouw een Meditatiecirkel
- Verzamel 200 inspiratie
- Voltooi 4 confrontaties (beloning 5x 3a 0min booster)
- Bezit 4 fabrieken van level 28 of hoger (beloning 1 dierenvoeding)
- Ontgrendel level 3 dwergen-ambassade en bier-festival (1 relikwie)
- Bezit 3 bier-festivals van niveau 3 of hoger (1 runenscherf)
- Produceer 5000 aardbeibier (3x 2 uur booster)
- Bezit 3 theehuizen van niveau 3 of hoger (beloning 1 runenscherf)
- Verzamel 5000 dwergen voorstellen EN verzamel 5000 feeen voorstellen (3x 10% muntenregen)
- Bezit 8 woongebouwen van level 36 of hoger.
- Bespreek 2000 dwergen wijzigingen EN 2000 feeen wijzigingen.
- Upgrade senaat naar level 4 EN upgrade Meditatiecirkel naar level 3.
- Doneer 1000 thee EN doneer 1000 bier.
- Bezit een T5 van niveau 29 of hoger.
Super handig,dank je!
 
Ik heb geen tablet. Op mijn telefoon is het allemaal wel heel klein, maar ik zal eens proberen. Dank voor de tip.
Maar dan nog vind ik dat de online versie wel wat klantvriendelijker en handiger kan.

Telefoon is fijner dan tablet,

Bij de telefoon zit alles binnen "vingerbereik" wat het snel en effectief maakt. bij een tablet moet je toch al snel je arm bewegen en dan prefereer ik liever de browser.

Alles is voor verbetering vatbaar,gelukkig maar want anders was er geen ruimte meer voor ontwikkeling van het spel.
Maar daarnaast heeft zowel de browser als de app zijn eigen technische uitdagingen, om deze reden zijn sommige onderdelen anders geimplementeerd in de app dan in de browser.

Dit geeft soms een voordeel aan de browser en soms een voordeel aan de app, en afhankelijk van waar dat voordeel ligt kunnen wij daar weer ons voordeel mee doen.
Je moet er echter wel voor openstaan om die voordelen te pakken waar het kan.
 
Ik heb na bijna een week onderzoek meditatiecirkel gevuld met 190 KP en ondertussen nog niet de helft van die paarse papyrusrollen kunnen maken. Terwijl ik toch zoveel mogelijk 3 uur producties per etmaal doe. Balans is echt totaal weg en spel(plezier) is eigenlijk ook grotendeels onderweg ergens verdampt...
 
Ik heb na bijna een week onderzoek meditatiecirkel gevuld met 190 KP en ondertussen nog niet de helft van die paarse papyrusrollen kunnen maken. Terwijl ik toch zoveel mogelijk 3 uur producties per etmaal doe. Balans is echt totaal weg en spel(plezier) is eigenlijk ook grotendeels onderweg ergens verdampt...
:eek:
 

DeletedUser2578

Guest
Ik heb na bijna een week onderzoek meditatiecirkel gevuld met 190 KP en ondertussen nog niet de helft van die paarse papyrusrollen kunnen maken. Terwijl ik toch zoveel mogelijk 3 uur producties per etmaal doe. Balans is echt totaal weg en spel(plezier) is eigenlijk ook grotendeels onderweg ergens verdampt...
Ik loop hier ook tegen aan. Ik ben bijna twee weken mee bezig en heb pas 6.382 paarse papyrusrollen, zal zeker nog een week duren voordat de 8.500 zijn gemaakt. Vrije ruimte staat al een tijd leeg te wachten op de meditatiecirkel. Daarnaast ook nog weken bezig om 72.000 Orken te verzamelen voor het onderzoekvakje 'upgrade troepenomvang 57' en ben er nog niet.....pffff het is niet echt stimulerend :rolleyes: Dit hoofdstuk vereist nog veel meer geduld...
 

DeletedUser2578

Guest
@SparklyElf Sla die gewoon over dan, is geen verplicht onderzoek en bij vrijspelen ervan zorgt deze enkel voor wat hogere moeilijkheidsgraad in tornooi
Je hebt gelijk ik kan het ook overslaan. Het is meer dat ik wil dat alle onderzoeksvakjes zijn afgevinkt. Om het iets makkelijker te maken zal ik het tijdelijk overslaan en de Orken gebruiken voor het maken van nederzettingsgoed. Op het moment dat ik bijna door het onderzoek heen ben zal ik de upgrade troepenomvang 57 ook doen. Dank voor het advies! :)
 
Als je graag toernooi speelt kun je omvang onderzoeken beter overslaan, want dat scheelt in het aantal troepen wat je nodig hebt voor toernooi. Daarentegen worden de provincies op de wereldkaart wat moeijliker, maar dat zijn aanmerkeijk minder provincies dan wat je in de ternooien speelt week na week na week na ..., dus de provincies op de wereldkaar kun je dan beter afkopen als ze te lastig worden om te vechten.
 

DeletedUser2435

Guest
Probeer de app eens, die is een stuk minder belastend en doet precies wat je vraagt.
Helaas werkt het voor mij niet omdat ik 0 wachttijd heb en dat allerlei bijwerkingen heeft op de app. maar voor regulier toernooien muv. CW op arendyll switch ik eigenlijk altijd naar de app tegenwoordig.
0 wachttijd :eek:
Dan vraag ik me af hoeveel provincies je elke keer doet.
 
Bovenaan