• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

@CrazyWizard
Leuk voor jou dat je bijna klaar bent.:cool: En je bewijst dat het haalbaar is ;)

Alleen gaat het bij mij heel wat langer duren. Waarschijnlijk kan ik morgen senaat level 3 onderzoeken. KP zitten er in en goederen heb ik. Alleen nog paar wijzigingen nodig. En dan bouwen natuurlijk.
En dan weer een week of 2 die wijzigingen verzamelen voor de volgende onderzoeken. Deel Kp zitten er al in en tegen dan heb ik de rest wel verzameld.

We zullen doorgaan ......
 
@CrazyWizard
Leuk voor jou dat je bijna klaar bent.:cool: En je bewijst dat het haalbaar is ;)

Alleen gaat het bij mij heel wat langer duren. Waarschijnlijk kan ik morgen senaat level 3 onderzoeken. KP zitten er in en goederen heb ik. Alleen nog paar wijzigingen nodig. En dan bouwen natuurlijk.
En dan weer een week of 2 die wijzigingen verzamelen voor de volgende onderzoeken. Deel Kp zitten er al in en tegen dan heb ik de rest wel verzameld.

We zullen doorgaan ......

vanaf senaat 3 begint het allemaal een beetje te lopen dus het betere deel begint nu dan ongeveer.

ps. ben nog niet klaar he, nog 2 weken te gaan.
Een deel van de kennisboom is te doen zonder de troepenomvang onderzoeken te voltooien, ik heb expres dit deel eerste gedaan (ivm toernooi moeilijkheidgraad)
Nu dat deel af is blijft het bovenste deel over.
1590001872392.png
 
bij de volgende update komt waarschijnlijk de level 35 wonderen naar live toe.

Ik heb een grote voorraad maar 90K KP heb ik ook (nog) niet op de plank liggen, het zal toch een beetje vechten worden tussen de toernooi wonderen en de 2 nieuwe wonderen wie de KP ontvangen.
Deze nieuwe levels kunnen die troepenomvangupgrades redelijk tot goed compenseren.

al kost het toch redelijk wat tijd om de upgrades uit te voeren en komt er straks wekelijk 2.5-3000kp vrij voor de wonderen, inclusief de voorraad moet het al met al toch redelijk snel kunnen gaan.
 
Met 8000 kp kom je niet verder dan level level 19 (8662 kp) 18622 voor level 30, waarschijnlijk de 1 vergeten.
Oepsie :oops:
Nog erger en dus veel te veel de ADHD wesp neer te zetten.
Ik heb er vandaag wat tijdboosters tegenaan gegooid om senaat te kunnen uppen. Daar wordt het wel wat relaxter van.
Senaat maakt tenminste genoeg om ambassades beide werkend te houden.
Ondertussen staan 8 bier en 8 thee dus dat zal voorlopig genoeg maken. Up naar lvl 2 geeft de optie 7 uur ipv 3 wat het veel prettiger maakt. Optie 3 is 21, maar geen idee waarom je dat zou willen. Geeft ook 30% meer productie, maar dan zet ik er liever een paar bij. De beperking lijkt vooral in de senaat en ambassades te zitten dus daar zie ik geen urgentie.
Nu weer heel veel KP in gastrassen, die ik straks weer verwijder..... Ik voel mezelf een beetje een plaat die blijft hangen en daar luistert niemand naar dus ik hou er maar over op.
 
Ik heb een grote voorraad maar 90K KP heb ik ook (nog) niet op de plank liggen
Och arme ;)
Ik probeer vooral alle wonderen die mijn units sterker maken naar lvl 30 te krijgen waar ik in de verste verten nog niet ben. Ondertussen kom ik heel aardig toernooien en toren door dus is er geen stress. lol.
 
Net level 3 dwerg ambassade vrijgespeeld, en bezig de bier festivals te uppen.
Er komt wel meer uit, maar tot mijn verbazing moeten er dan ook meer orks in per eenheid bier bij de 7 uur produktie.

level 2 7 uur: 186/530=0.35094339622641507 bier/ork
level 3 7 uur: 250/720=0.3472222222222222 bier/ork

Als ik dat had geweten had ik de festivals niet ge-upped!

Gaarne de volgende keer eerlijk alle getallen geven in plaats van dit soort achterbaks truken, zodat ik een juiste beslissing kan nemen.

Kan ze ook niet weggooien en opnieuw bouwen, want naar level 2 uppen kost ook 5k orken, erg fijn weer allemaal.
 
Bij gebrek aan echte informatie, zou dat wel verwachten idd, tot nu toe zijn alle cijfers hetzelfde. van de bierfestivals en theehuizen per level.

Mijn getallen zijn overigens nog met 21% handelaar bonus, dus zonder handelaar is het gat nog groter.
 
Kan iemand me vertellen hoeveel meditatiecirkels ik best bouw. Ik heb die nu onderzocht en er 1 gebouwd. Om er meer te bouwen moet ik wat ruimte vrij maken.
 
Op basis van de informatie uit diverse bronnen, ga ik voorlopig uit van 4, maar hou rekening met 5... dat was ook de vereiste voor de biertuinen
 
Kan iemand me vertellen hoeveel meditatiecirkels ik best bouw. Ik heb die nu onderzocht en er 1 gebouwd. Om er meer te bouwen moet ik wat ruimte vrij maken.
Ik heb een opdracht om 1 cirkel te bouwen gehad.
Wunjo heeft uitgepuzzeld dat je 1 nodig hebt op level 3 voor de opdrachten: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/feedback-nieuw-hoofdstuk-ambassades.8685/post-94856

Als je de inspiratie wilt gebruiken om wetten mee te maken, zul je er wel meer willen, meer is beter :)
 

Deleted User - 147694

Guest
Vind het wel onduidelijk om te zien wanneer er producties van de Senaat gereed zijn.
 

DeletedUser2578

Guest
Voor de Quest lijst heb je 3 festivals nodig op level 3, zal het upgraden dus beperken tot 3 stuks
Zal voor Theehuisjes wss zelfde zijn vermoed ik dan ?
Dat zou wel fijn zijn want het bespaard weer ruimte om wapenkamers bij te bouwen. Ik kom steeds Orken tekort om daarmee alles te kunnen doen wat nodig is, zoals onderhandelen bij toernooien en de Toren, nederzettingsgoederen maken, sommige onderzoeksvakjes vrij spelen waarbij veel Orken worden gevraagd :rolleyes: Nu beperk ik het alleen bij nederzettingsgoederen mkaen.
 
pff, ben nu klaar met het hoofdstuk maar heb alleen voor de upgrades nog steeds een kleine 2m orks nodig.
nieuwe wonderlevels heeft ook al een flinke hoop opgesnoept, is voorlopig dus erg opletten en me orks managen. proberen in de toren zoveel mogelijk onder orks uit te komen.
 
Bovenaan