• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Vraag: Kun je de portaalspreuk alleen gebruiken voor de Wetten in de Senaat. Mijn portaalspreuk geeft als ik met de muis erop sta alleen die aan.
Moet ik bier en thee huizen zetten om aan dwerg- en feewijzigingen te komen? Dit n.a.v een discussie in onze bs

Yup, net als bij de elvenar heb je bij dit hoofdstuk producties die je niet met portaalprofits kan voltooien, en deze keer zijn deze door het hele hoofdstuk verspreid.
 
Heeft iemand enig idee hoeveel theehuizen, bierfestivals en meditatiecirkels je best bouwt om op een redelijk tempo door het hoofdstuk te geraken?
Ik probeer voor te bereiden op elvenarchitect, maar als ik niet weet hoeveel er nodig zijn is het nogal zinloos.
 
Uiteraard een Senaat en 2 ambassades (Dwergen en Feeen), verder 4 van alles is een goed uitgangspunt… Mooo heeft overigens nog geen enkele meditatiecirkel staan... en en zo te zien ook (nog) geen ruimte voor. :oops:
 
Heeft iemand enig idee hoeveel theehuizen, bierfestivals en meditatiecirkels je best bouwt om op een redelijk tempo door het hoofdstuk te geraken?
Ik probeer voor te bereiden op elvenarchitect, maar als ik niet weet hoeveel er nodig zijn is het nogal zinloos.

Goede vraag. Er staat nog niets op de Wiki. Gems is summier zoals de laatste hoofdstukken al het patroon was. Ik krijg het vermoeden dat een deel van de strategie van Inno om ons niet te snel te laten gaan, is om niet al te veel info vooruit te geven. We zullen het zelf moeten ontdekken. Het getal 4 komt waarschijnlijk van de Beta waar al spelers bezig zijn. Laten we daar van uitgaan. Als je veel ruimte hebt, gaan de meeste hoofdstukken sneller (mits het aantal gebouwen niet begrenst is) met veel gastrasgebouwen op lvl 1 of 2 dan met minder op lvl 4, omdat de producten meteen de onderzoeken in kunnen ipv in de upgrades van de gebouwen. Of dat hier kan en hoe de producties uitpakken zullen we moeten uitvogelen in overleg door onze ervaringen te delen. Fijn dat we daarvoor hier een forum hebben :)
 
@DonFrank Feed back.
Senaat producties 1 uur, max 3 x 1 uur. Sorry, maar wat is hier het idee achter? Dat ik zo om 12 uur ga slapen, de wekker om 3 uur zet, inlog, producties in en dat ding weer op 3 uur zet, daarna terug in bed in en 6 uur morgen dezelfde riedel?
Ik vind het prima als ik 24 uur iets moet ophopen, maar heb ajb niet het idee dat je aan mijn nachtrust komt, want dat gaat nooit lukken. Slaapwel.
 

Deleted User - 147694

Guest
InnoGames vind slapen zo overrated denk ik, tenzij ze er vanuit gaan dat op elk account een 3-personenteam zit die elk 8 uur speeltijd op zich neemt. ;)
 
Ja, idd. Je zal bier- en theehuizen moeten zetten om verder te kunnen.
Eerst het portaal maximaliseren voor je portaalspreuken gebruikt. Anders brengen die niet genoeg op.
In deze fase van het spel kom je om van de portaalspreuken,
Je kan maximaal 1000% gebruiken op max senaat, dat is 3x niets zeker als je al een tijdje klaar bent met het elvenar hoofdstuk.
Mocht je daarnastr de toren doen dan komen de portaalspreuken letterlijk je oren uit, dus vooral niet druk maken over die dingen.

Uiteraard een Senaat en 2 ambassades (Dwergen en Feeen), verder 4 van alles is een goed uitgangspunt… Mooo heeft overigens nog geen enkele meditatiecirkel staan... en en zo te zien ook (nog) geen ruimte voor. :oops:
Meditatiecirkel is enkel nodig voor de eindproductie, echter ga ik er vanuit dat iedereen die dit hoofdstuk heeft bereikt voldoende portaalspreuken bij elkaar kan harken om dat deel te vergeten
Zelf kies ik voor 6 theehuizen en 6 oktoberfesten. rond senaar III is dan de (snelste) productie aan alle kanten in balans.

@DonFrank Feed back.
Senaat producties 1 uur, max 3 x 1 uur. Sorry, maar wat is hier het idee achter? Dat ik zo om 12 uur ga slapen, de wekker om 3 uur zet, inlog, producties in en dat ding weer op 3 uur zet, daarna terug in bed in en 6 uur morgen dezelfde riedel?
Ik vind het prima als ik 24 uur iets moet ophopen, maar heb ajb niet het idee dat je aan mijn nachtrust komt, want dat gaat nooit lukken. Slaapwel.
Helemaal mee eens,
Een argument dat ik hoorde is om idee te creeën dat je wat mist, dat is prima als er een idee achter zit, nu voelt het als klantje pesten.
Het zou logisch zijn als je naast de 3 reguliere producties, de 2 upgrade productie slots ook nog 2 premium productie slots zou kunnen kopen voor 200 en 500 diamanten.
Nu zit er een (commerciële gedachte achter en kan ik 2x1 uur begrijpen, maar met de huidige implementatie snap ik er helemaal niets van tenzij je speler op wil laten geven,
Die tijd zou gewoon 2 uur moeten zijn, dubbel de tijd voor dubbel de productie en dubbel de kosten. dan hebben we 6-8-10 uur wat al redelijk klinkt.
 
Die zijn dit jaar geannuleerd.... dus dat wordt een heeeeeel lang hoofdstuk.... ;)

Digitaal alternatief voor een mooi feestje,
Al vast hel wel op dat zich er enkel dwergen bevinden,

Bij het theehuis is wel een dwerg te vinden, Dwergen aan de thee???
Bugmans XXXXXX Black tea? ...Heiligenschennis! moet er niet aan denken.
 
Bovenaan