• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback nieuw hoofdstuk: Ambassades!

Zo doe ik het ook. Heb de senaat geplaatst en nu verzamel ik KP voor Dwergen- en Feeên-ambassade. Om die te onderzoeken heb je 2000 wetsvoorstellen :eek:nodig. Die moeten ook nog geproduceerd worden. A rato van 50 per uur met een maximum van 3 uur op voorhand te plannen:(
Wees gerust, we zijn nog effe bezig;):D:D
 
@DonFrank
1587582346445.png

Alle gebouwen produceren meer bij upgrade naar hoofdstuk 16, behalve de fontein in de carnavalset. Is dat met opzet of is deze over het hoofd gezien?
 

Deleted User - 147694

Guest
Volgens mij hebben ze de bonussen van de oude setgebouwen vastgezet omdat ze "te sterk zijn"...

Ik meen dat @CrazyWizard het daar over gehad heeft.
 
Volgens mij hebben ze de bonussen van de oude setgebouwen vastgezet omdat ze "te sterk zijn"...

Ik meen dat @CrazyWizard het daar over gehad heeft.
Hi guys,

This turned out to be no bug. It's intended that certain older buildings after a certain chapter get less interesting to keep upgrading, therefore giving the player a new choice as to whether they want to keep these buildings or change them for buildings from newer events.

planned obsolecense van een aantal zeer sterke gebouwen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Wel jammer, maar goed, de "oudere spelers" hebben al heel erg lang van de voordelen kunnen genieten die nieuwe spelers nooit zullen kunnen krijgen in de game. Overigens zijn die gebouwen niet direct waardeloos, maar het kan wel zijn dat als we meer hoofdstukken erbij krijgen dat die gebouwen toch onvoordelig worden omdat die oude sets toch redelijk veel oppervlakte in nemen...
 
Alle gebouwen produceren meer bij upgrade naar hoofdstuk 16, behalve de fontein in de carnavalset.
Opmerkelijk dat het maar bij 1 gebouw in de set is, het was logischer geweest als het de hele set betrof en restaureren gewoon onmogelijk was geweest! Misschien ben ik te argwanend... maar nu is het net alsof Inno heeft geprobeerd om het te verstoppen! :D
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben ze de bonussen van de oude setgebouwen vastgezet omdat ze "te sterk zijn"...

Niet helemaal vastgezet maar er komt niet meer zo heel veel bij. Taveerne van de hofnar +1750 per etmaal en zeemeerminnenparadijzen +2040 aan productie. Grootste voordeel van die gebouwen blijft dat ze geen volk kosten en dat er geen voorraden voor nodig zijn en dus ook geen volk voor werkplaatsen en voor beiden geen cultuur. Ik hou ze toch nog maar even :cool:

Feestgangersfontein is met 479 mana/m2/uur inderdaad al waanzinnig goed vergeleken bij alle andere gebouwen waar mana uitkomt. Die blijft dus ook wel.
 
Opmerkelijk dat het maar bij 1 gebouw in de set is, het was logischer geweest als het de hele set betrof en restaureren gewoon onmogelijk was geweest! Misschien ben ik te argwanend... maar nu is het net alsof Inno heeft geprobeerd om het te verstoppen!

drumband, fontain, en de kersbomen van winderset.

Het geld voor alle gebouwen
Als je bij de gebouwen op architect kijkt dan zie je dat alle gebouwen bij de elvenar minder bonus kregen dan in eerdere hoofdstukken en nu dus weer een beetje minder erbij.

Dacht 50% goederen in vorig hoofdstuk en 25% goederen in dit hoofdstuk t.o.v de contructen.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ok, ze gaan bij mij zeker weten ook nog niet de deur uit. :)
 
Overigens zijn die gebouwen niet direct waardeloos, maar het kan wel zijn dat als we meer hoofdstukken erbij krijgen dat die gebouwen toch onvoordelig worden omdat die oude sets toch redelijk veel oppervlakte in nemen
Even gekeken. Een T1 lvl 31 maakt bij 3-9-9 uur productie ongeveer hetzelfde als een zeemeerminnenparadijs per dag echter op 25 tegels ipv 16. Dat komt op 68/m2/uur voor paradijs en 80/m2/uur voor T1 bij 3 uur productie. Voorlopig zul je de wekker elke nacht moeten zetten wil je meer maken, maar het kan zijn dat je op den duur gelijk hebt en het in verhouding minder wordt.

Het argument van ruimte gaat niet op omdat je voor die T1 +WP 3-4 woonhuizen nodig hebt en voor het zeemeerminnenparadijs geen. Die geeft volk.
 
Opmerkelijk dat het maar bij 1 gebouw in de set is, het was logischer geweest als het de hele set betrof en restaureren gewoon onmogelijk was geweest! Misschien ben ik te argwanend... maar nu is het net alsof Inno heeft geprobeerd om het te verstoppen!


Waar blijft die smile, is het soms einde tijdperk.
 
Vraag: Kun je de portaalspreuk alleen gebruiken voor de Wetten in de Senaat. Mijn portaalspreuk geeft als ik met de muis erop sta alleen die aan.
Moet ik bier en thee huizen zetten om aan dwerg- en feewijzigingen te komen? Dit n.a.v een discussie in onze bs
 
Bovenaan