• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

DeletedUser4585

Guest
@yamar: let een beetje op de juiste vertaling een volgende keer, er is een verschil tussen verzamel en produceer. Voor verzamel zou je ook spreuken kunnen gebruiken, bij produceer mag dat juist niet.

39. Produceer verse voorraden voor de lokale voedsel markt / Verzamel een groot aantal munten
40. Voltooi 6 confrontaties of 24 toernooiconfrontaties / Verken 1 provincie of onderzoek 1 technologie of verzamel 15 visioendamp
41. Produceer een leuke hoeveelheid basis en/of ambachtelijke goederen naar keuze
42. Verzamel 8 relikwieën / Produceer voorraden om je ambachtslieden en arbeiders van nieuw gereedschap te voorzien
43. Produceer een leuke hoeveelheid basis-, ambachtelijke en/of magische goederen naar keuze / Besteed 8 kennispunten
44. Rekruteer een enorm aantal eenheden of investeer 15 kennispunten in een van je Oude Wonderen
45. Gebruik 2 betoveringen / Geef 5 keer burenhulp
46. Verzamel 2 betoveringsvoorwerpen / Produceer verse voorraden voor de inwoners van je stad
47. Voltooi 10 confrontaties of 40 toernooiconfrontaties
48. Breid 2 gebouwen uit naar niveau 5 of hoger / Koop 6 kennispunten
49. Onderzoek 1 technologie of verzamel 30 visioendampen / Accepteer 4 handelsaanbiedingen van spelers of de groothandelaar
50. Rekruteer een enorm aantal eenheden of verzamel 12 relikwieën / Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt
51. Breid 1 gebouw uit naar niveau 5 of hoger / Produceer een leuke hoeveelheid basis en/of ambachtelijke goederen naar keuze
52. Voltooi 6 confrontaties of 6 torenconfrontaties / Besteed 8 kennispunten
53. Produceer en leuke hoeveelheid basis-, ambachtelijke en/of magische goederen naar keuze
54. Verzamel 500 toverspreukfragmeneten of voltooi 5 confrontaties / Produceer voorraden om je ambachtslieden en arbeiders van nieuw gereedschap te voorzien
55. Voltooi 7 confrontaties of 28 toernooiconfrontaties / Besteed 4 kennispunten
56. Verzamel 2 betoveringsvoorwerpen / Produceer een leuke hoeveelheid basis-, ambachtelijke en/of magische goederen naar keuze
57. Verken 1 provincie of breid 1 gebouw uit naar niveau 5 of hoger / Verzamel een groot aantal munten
58. Verzamel 10 relikwieën / Produceer verse voorraden voor de lokale voedselmarkt

https://tinyurl.com/ybctnlsy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Mistwalker: Je hebt gelijk de vertaling was niet helemaal correct, mijn excuus daarvoor.
Moet daar overigens wel even bij vertellen dat ik op BETA-server na opdracht 38, niet meer uitgegaan ben van wat er staat op elvengems maar geheel mijn eigen ervaring heb opgeschreven.
Het verschil in MAAK en VERZAMEL zit 'm volgens mij alleen in de voorraad opdrachten, waar bij de maak-opdrachten geen meevaller in % tickets gebruikt kunnen worden, maar wel de betoverde voorraad spreuk. Voor de munten opdrachten kan beide manieren wel. Van de eenheden-train opdrachten zal ik dat binnenkort gaan uitproberen (met die nieuwe tickets die we laatst in de inventaris gekregen hebben)
Er zijn meer kleinere veranderingen gekomen met het overzetten van de BETA-server naar onze NL-servers; dus mijn eerdere lijsten zijn alleen bedoeld als richtlijn en niet als absolute opdrachtenlijst. Aanvullingen en verbeteringen zijn zeer welkom. ;)
 

DeletedUser4585

Guest
Ja, jammer dat Elvengems niet geupdated is voor dit event. :(
 
aanvullende informatie : Ergens eerder heb ik een lijst vermeldt met DAG-opdrachten omdat op de BETA-server vanaf opdracht 38 slechts 1 opdracht per dag gedaan mocht/kon worden. Op onze NL-server tellen de opdrachten gewoon door > men kan dus ook later meerdere opdrachten op 1 dag doen >> als men dat zou willen.

(Opdracht 39 ) Dag 1 maak voorraad EN verzamel munten
(Opdracht 40) Dag 2 verzamel 15 Visioendampen EN voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooiontmoetingen

(Opdracht 41) Dag 3 verzamel T1 en/of T2 Goederen
(Opdracht 42 )Dag 4 verzamel 8 Relikwieën EN maak voorraad
(Opdracht 43 )Dag 5 investeer 15 KP in een Oud Wonder OF train heel veel eenheden
(Opdracht 44) )? Dag 6 verzamel 12 Relikwieën EN maak voorraad ? Niet zeker of ik dit goed genoteerd heb <> had haast
Dag 7 Upgrade 1 gebouw lvl 5 EN verzamel T1 en/of T2 goederen
Dag 8 voltooi 6 ontmoetingen (wereld of Toren) EN geef 8 KP uit.
Dag 9 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 10 maak voorraad EN verzamel 500 spreukfragmenten OF voltooi 5 ontmoetingen
Dag 11 voltooi 7 ontmoetingen OF 28 toernooi ontmoetingen EN geef 4 KP uit
(Opdracht 50) Dag 12 verzamel 2 spreuken EN verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 13 upgrade 1 gebouw lvl 5 OF verken 1 provincie EN verzamel munten
Dag 14 verzamel 10 relikwieën EN verzamel voorraad
.... verder ben ik niet gekomen
Geen idee of alles op onze NL-server dezelfde opdrachten als deze op BETA-server zullen komen <> gebruik van deze richtlijnen is voor eigen risico :cool:


Wat er gebeurd na opdracht 58 ? wie het weet mag het zeggen :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
aanvullende informatie : Ergens eerder heb ik een lijst vermeldt met DAG-opdrachten omdat op de BETA-server vanaf opdracht 38 slechts 1 opdracht per dag gedaan mocht/kon worden.
Bedoel je echt letterlijk maar 1 opdracht per dag? Want als ik me niet vergis, zou je nog wel meerdere opdrachten per dag moeten kunnen doen TOT het aantal opdrachten dat je nog moet doen gelijk is aan het aantal dagen dat resteert. Vanaf dan kun je nog maar 1 opdracht per dag doen (tenzij je natuurlijk dan weer een dag geen opdracht voltooid, dan kun je de volgende dag die opdracht plus die van die dag doen). Als je werkelijk na opdracht 38 nog maar 1 opdracht per dag kunt doen, dan moet je, als je alle opdrachten wilt voltooien, de eerste 38 onmiddellijk allemaal op dag 1 doen, anders is dat onmogelijk.
Op onze NL-server tellen de opdrachten gewoon door > men kan dus ook later meerdere opdrachten op 1 dag doen >> als men dat zou willen.
Als je werkelijk gewoon de opdrachten kan voltooien tot je ze alle 58 hebt gedaan, klopt er iets niet. Normaal gezien zou het moeten zijn zoals ik hierboven heb beschreven. Als dat niet zo is, en je gewoon kunt verder voltooien, veronderstel ik dat je na opdracht 58 niks meer hebt. (En dan is het eigenlijk een bug, aangezien in de aankondiging stond dat na de eerste 38, je nog 1 opdracht voor elke dag hebt.)
 
Ik ben nu door de 38 opdrachten en heb nu een timer op de opdrachten. Ik begrijp dat ik nu dus nog maar 1 opdracht per dag krijg? Met nog 16 dagen te gaan... kan iemand me dan uitleggen hoe ik ooit aan 58 opdrachten kom voor die ene artefact. Of zie ik iets over het hoofd?
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik ben nu door de 38 opdrachten en heb nu een timer op de opdrachten. Ik begrijp dat ik nu dus nog maar 1 opdracht per dag krijg? Met nog 16 dagen te gaan... kan iemand me dan uitleggen hoe ik ooit aan 58 opdrachten kom voor die ene artefact. Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij zou je nu 42 opdrachten voltooid moeten hebben. (58-16=42) Je krijgt nu nog 1 opdracht per dag die je kan voltooien, en dan kun je de laatste opdracht op de laatste dag voltooien, normaal gezien.
 
Oh dat zou ook kunnen dat ik toch al bij 42 ben. Niet echt op gelet want ik had in ene de timer.. Wat saai.... nog maar 1 opdracht per dag.:(
 
Wat er gebeurd na opdracht 58 ? wie het weet mag het zeggen :cool:
er gebeurd niks? er zijn maar 38 gewone questen en 20 dagquesten, zoals ik eerder je al probeerde duidelijk te maken.
En als je op dag 5 begint aan de dagquesten dan kan je meteen de eerst 5 dagquesten doen.
Ik snap niet waarom iedereen zo verward is hierover.
Misschien moet een mod dit eens duidelijk uitleggen?
 
Buiten de dagprijzen wat een flutprijzen onder die bloemetjes.
Jippie heb prijs wel 1 hele kp of een relic waar ik al minimaal 1000 van heb.
Spaar de bloemetjes op voor een paar leuke dagprijzen en hopelijk wat hamer instants. De rest kan me gestolen worden.
 

DeletedUser2578

Guest
Bij dit event zijn veel opdrachten om (toernooi)confrontaties te doen. Hierdoor verzamelen we veel KP's. Toevalig komt het goed uit voor het onderzoek van H16 want daar worden heel veel KP's gevraagd.
 
Ik vind de opdrachten best wel pittig omdat ze nu dubbel zijn.
Dat vind ik nou juist wel leuk. Het is duidelijk dat we niet meer een trein lvl 1 fabriekjes neer kunnen zetten. De EN opdrachten maken het wel boeiend dat we 2 verschillende dingen moeten doen. De OF opdrachten geven vaak een uitweg. Tot zover goed te doen. Althans op Winyandor. Op Arendyll kijk ik niet eens. Soms vallen ze per ongeluk omdat ik blijkbaar gedaan heb wat gevraagd was. lol.
 
Vandaag opdracht 43 gedaan en kreeg bericht dat ik pas morgen de volgende opdracht mag/kan doen. Het is dus inderdaad zoals eerder o.a. door @super builder45 is aangegeven. Je kunt maximaal 58 doen met ALTIJD opdracht 58 op de laatste dag. Hoe je ook nu je best doet.
Het oneerlijke in dit systeem is > iemand die nu een weekje op vakantie gaat kan op de laatste dag alle opdrachten gewoon inhalen <> Iemand die toevallig de laatste dag niet aanwezig is kan nooit de laatste opdracht doen en dus niet de laatste upgrade-artefact halen. o_O:mad:o_O:mad:o_O:mad:
 
Feedback meiviering? Ok komttie: gatverdarrie WEER die tijdverspillende nutteloze 0, *heel veel nullen*1 procent kans op de dagprijs en miezerige andere prijzen. Maar bovenal dat domme draaiende ding rechts naast die boom. Wat moet dat voorstellen in godsnaam.... En waarom dat draaien.. heeft t nut? Nee.
Maak het nou s gewoon leuk om te doen. Zorg dat je je spelers enthousiast houdt. Als je geen leuke prijzen wilt geven doe dan geen event. 1 hele relic.... 1 hele kp.... WTF. Daar ga ik echt geen moeite voor doen met al die opdrachten.
Zo. Doe er wat mee zou ik zeggen.
 

DeletedUser2578

Guest
(Opdracht 39 ) Dag 1 maak voorraad EN verzamel munten
(Opdracht 40) Dag 2 verzamel 15 Visioendampen EN voltooi 6 ontmoetingen OF 24 toernooiontmoetingen

(Opdracht 41) Dag 3 verzamel T1 en/of T2 Goederen
(Opdracht 42 )Dag 4 verzamel 8 Relikwieën EN maak voorraad
(Opdracht 43 )Dag 5 investeer 15 KP in een Oud Wonder OF train heel veel eenheden
(Opdracht 44) )? Dag 6 verzamel 12 Relikwieën EN maak voorraad ? Niet zeker of ik dit goed genoteerd heb <> had haast
Dag 7 Upgrade 1 gebouw lvl 5 EN verzamel T1 en/of T2 goederen
Dag 8 voltooi 6 ontmoetingen (wereld of Toren) EN geef 8 KP uit.
Dag 9 verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 10 maak voorraad EN verzamel 500 spreukfragmenten OF voltooi 5 ontmoetingen
Dag 11 voltooi 7 ontmoetingen OF 28 toernooi ontmoetingen EN geef 4 KP uit
(Opdracht 50) Dag 12 verzamel 2 spreuken EN verzamel T1 en/of T2 en/of T3 goederen
Dag 13 upgrade 1 gebouw lvl 5 OF verken 1 provincie EN verzamel munten
Dag 14 verzamel 10 relikwieën EN verzamel voorraad
.... verder ben ik niet gekomen
Ik ben nu ook bij de dagopdrachten beland, best snel moet ik zeggen; binnen 4 dagen. Heb 7 Meiboomartefacten binnen, geen idee of het mogelijk is om alleen met de dagopdrachten nog 2 artefacten te halen, ben benieuwd..
 

DeletedUser726

Guest
ook netjes @SparklyElf - ik dacht waarom heb ik er dan nog maar 5, maar ik heb nog niet alle zaden uitgegeven, dus dat klopt wel....
en zoals @yamar zegt: als je alle dagopdrachten speelt krijg je er op de laatste dag 1 door de dagopdrachtenvoortgang. Dat zie je morgenochtend wellicht weer als je de dagopdracht bekijkt of ophaalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan