• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

Dit snap ik niet. Ik zei: als mijn muntenvoorraad vol zit, loos ik ze door KP te kopen. Ze kosten bij mij nu 2215K terwijl stadhuiscapaciteit 46000K is. Als mijn stadhuis (bijna) vol is kan ik ze dus makkelijk betalen.
Elke keer dat je een kp met munten koopt, worden die kp's duurder... dus na verloop van tijd kun je die - zelfs als je stadhuis vol zit met munten - niet meer betalen... :oops:
 
Eerlijk gezegd geld voor mij hetzelfde... ik ga dan ook - in tegenstelling tot eerdere event gebouwen - niet eens proberen om 'm helemaal te bouwen. Wel ga ik focussen op dag prijzen en bonusprijsjes uit de loterij
Voor eindspelers is het enige nut van de hoofdprijs 3KP per dag. Ik zie geen enkele dagprijs waar ik baat bij heb.
Beetje KP instants en dat was het wel.
Dit event is op beginners gericht net als het vorige, maar op Winyandor waar ik net in Feeën ben, is het enige echt nuttige cultuurgebouwen. Die met volk zijn echt veel slechter dan gewone woonhuizen. De rest gaat nergens over.
 
Elke keer dat je een kp met munten koopt, worden die kp's duurder... dus na verloop van tijd kun je die - zelfs als je stadhuis vol zit met munten - niet meer betalen... :oops:
Dat is waar. Zo ver ben ik nog niet. Zou een probleem kunnen blijken in 2025 of 2030. Dan moeten:
1. Dit spel zo lang door gaan
2. Inno zolang blijven bestaan
3. Ik dit spel zo lang spelen
.... Dat kan ik nu nog niet overzien :cool:
 
Je koopt blijkbaar maar heel zelden kp's met munten, anders was je allang op dat punt aangekomen... om die reden koop ik alleen kp's met munten als ik echt niet anders kan... en dat is dus eigenlijk nooit het geval, het kan altijd anders... ik moet dan alleen meer geduld hebben ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Mijn KP's kosten momenteel 883K. Ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat ze onbetaalbaar gaan worden
 

DeletedUser3012

Guest
Daar is (niet zo makkelijk) meer aan te komen. Net als alle andere leuke prijzen, zoals bibliotheken en al die dingen die 3 KP instants uitspugen. Lijkt er sterk op dat de 7 vette jaren over zijn en we 7 magere moeten zien door te komen :eek::p:D:D:D
Ja nu je het zegt, dat is waar. Vlak na dat de nieuwe, coole gebouwtjes werden geïntroduceerd, zijn ze bijna niet meer te krijgen gemaakt... Vraag me af waarom (oude sad)
 
Ik vind de grootafzetter aardiger dan die handelsgebouwafzetters die net als ons spelers zijn.

ik ben dan ook benieuwd wat hun beroep is in echte leven :). Ze maken in het spel er een hoofddoel van. Tijdens de BSA ook...100 elixer voor 200 ander T3 soort...ik weet het je neemt het niet af ...uit principe al niet..maar blijft mij verbazen...;)
 

DeletedUser3012

Guest
in aanvulling... de meiboom levert op level 8 elke dag 1 gebroken rune! ;)
Level 7, maar daarna niet meer. Vind het gewoon hoogst bizar dat kennispunten (die je ieder uur ontvangt) als meer waard worden gezien dan gebroken runenscherven (die je kunt krijgen als je runen breekt, en erg hard toernooit)
 
Vind het gewoon hoogst bizar dat kennispunten (die je ieder uur ontvangt) als meer waard worden gezien dan gebroken runenscherven (die je kunt krijgen als je runen breekt, en erg hard toernooit)
9 provincies ronde 1 en je hebt 2 kapotte scherven per week. Doe er 2 provincies ronde 2 bij, en je hebt 4 kapotte scherven per week.

Dat is toch best te doen? Krijg je er helaas ook nog 9 waardeloze KP bij.
 

DeletedUser1026

Guest
Ik heb de Opdrachten naar NL vertaald maar krijg dat niet goed onder de spoilerknop. De knop lukt wel maar de uitlijning van mij bestand is meteen weg. Ik alles netjes met Tabs gedaan... zelfs een versie met spatie geprobeerd uit te lijnen. Maar ik ben schijnbaar te dom om daar een simpele lijst van te maken. Dus ik geef maar het tekstbestand dat met de TAB's is opgemaakt (wel als ASCI weggeschreven) Misschien kan iemand dat wel geregeld krijgen, of misschien is het bestand downloaden wel handiger, gewoon erop klikken en je hebt het!:
 

Bijlagen

  • Opdr Meiviering Word.txt
    3,6 KB · Weergaven: 117
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Guest
9 provincies ronde 1 en je hebt 2 kapotte scherven per week. Doe er 2 provincies ronde 2 bij, en je hebt 4 kapotte scherven per week.
Waaaauw! wel vier kapotte scherven per week! En met die meiboom op zeven zijn het er nog veel meer!
Krijg je er helaas ook nog 9 waardeloze KP bij.
Yup, en als je de meiboom upt, krijg je er niet alleen waardeloze kennispunten bij, ze vervangen de gebroken runen!
 
@Mupsie mooie lijst van vertaalde opdrachten > maar wel even bij vermelden dat gewone opdrachten gaan tot opdracht 38 en daarna je maximaal 1 opdracht per dag krijgt om te doen. Ergens verder naar boven kun je 14 dag-opdrachten vinden zoals ik die op de BETA server gedaan. (geen garantie dat ze gelijk zijn aan die van onze NL server, want ook bij de gewone Beta server opdrachten zijn veranderingen aangebracht voordat de Mei Queste bij ons begon = meestal makkelijker en/of met meer keuze)
 
@Mupsie: enorm bedankt voor het lijstje, ik ben er iig heel blij mee… en tip voor de volgende keer: niet proberen het zo mooi te maken, want (bijv) tabjes gebruiken gaat vaak mis.
 

DeletedUser1026

Guest
@Mupsie mooie lijst van vertaalde opdrachten > maar wel even bij vermelden dat gewone opdrachten gaan tot opdracht 38 en daarna je maximaal 1 opdracht per dag krijgt om te doen. Ergens verder naar boven kun je 14 dag-opdrachten vinden zoals ik die op de BETA server gedaan. (geen garantie dat ze gelijk zijn aan die van onze NL server, want ook bij de gewone Beta server opdrachten zijn veranderingen aangebracht voordat de Mei Queste bij ons begon = meestal makkelijker en/of met meer keuze)
Ik dacht dat dat vanaf opdacht 38 alleen op de Beta zo was en dat de opdrachten op de live server wel zouden doorlopen. Maar als ik dat nu nog eens lees dan geloof ik dat je gelijk hebt. Ik heb idd ook als wijzigingen in de opdrachten t.o.v. de Beta gezien en die zijn idd wel steeds makkelijker. Ik dacht dat daar wel mee te leven was. Sorry voor de foutjes. Voel je vrij om het aan te passen :)
 

DeletedUser1026

Guest
@Mupsie: enorm bedankt voor het lijstje, ik ben er iig heel blij mee… en tip voor de volgende keer: niet proberen het zo mooi te maken, want (bijv) tabjes gebruiken gaat vaak mis.
Graag gedaan hoor :) Ja.., dat met die tabs ben ik idd achter gekomen, pfff wat een gedoe, lol. Ik heb toen maar besloten om een tekstbestandje ervan te uppen. Vaak is het zelfs fijner om die opdrachten in een ander bestandje te hebben. Dan kun je het naast elkaar zetten of met Ctrl-TAB steeds even van venster wisselen. Ik vind dat wel makkelijk. (In ieder geval wel op de PC :) )
 
excel bestandje werkt het makkelijkste als je een mooi overzichtje wilt maken, deze kan je op het internet omzetten in bbcode (forumtaal)
 
Vaak is het zelfs fijner om die opdrachten in een ander bestandje te hebben.
Ik heb standaard altijd een kladblokje openstaan juist voor dit soort dingen en kopieer en plak naar hartlust! :) Ik gebruik ook hele veel platte tekst (.txt) bestandjes voor al die berichten die je als magiër vaak verstuurd, zoals welkomst mail, toernooi info enzocetera. Jouw lijstje gaat (met bronvermelding) door naar het BS en zal zeer gewaardeerd worden...
 
Bovenaan