• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Meiviering

DeletedUser2578

Guest
Ik kreeg na het voltooien van veel opdrachten een tweede meiboom. Leuk voor de vele munten, maar waarvoor?
Goede vraag. Als je de tweede Meiboom niet verder gaat evolueren dan is een tip om het een andere bestemming te geven door het voor toverspreukfragementen te verbreken. Vervolgens kun je in je Magische Academie iets anders mee bouwen. Heeft het toch nog een nuttige bestemming:)
 

DeletedUser2516

Guest
Wat een ongelooflijke waardeloze Grote Prijs, een 2de meiboom basis. Tis al moeilijk genoeg om de laatste artifact te verkrijgen en dan zo'n tussenprijs!!!
Handig voor het verkrijgen van toverspreukfragmenten?? Kep er bijna 9.000 en weet niet wat ik er mee moet. Een bonus van combinatieversnellers zou heel wat fijner zijn.
 
Ik heb hem nu ook, ik dacht dat hij pas na artefact nummer 9 zou komen, maar niet dus.

Wellicht telt Inno de bonus artefact van de laatste opdracht als nummer 9, maar dat lijkt me wat voorbarig, want zover is het nog niet. Hoe het ook zij, er is in ieder geval verwarring over.
 
Wat een ongelooflijke waardeloze Grote Prijs, een 2de meiboom basis. Tis al moeilijk genoeg om de laatste artifact te verkrijgen en dan zo'n tussenprijs!!!
Handig voor het verkrijgen van toverspreukfragmenten?? Kep er bijna 9.000 en weet niet wat ik er mee moet. Een bonus van combinatieversnellers zou heel wat fijner zijn.
9.000???? das veel!
 

Deleted User - 147694

Guest
9000 toverspreukfragmenten veel?

Het is DragonballZ niet...

Ik heb 56.000 op voorraad, zijn zelfs spelers die meer dan 100.000 hebben/hadden.
 
9000 toverspreukfragmenten veel?

Het is DragonballZ niet...

Ik heb 56.000 op voorraad, zijn zelfs spelers die meer dan 100.000 hebben/hadden.
Grote -CW
1590344766477.png

Kleine CW
1590344810289.png


Echter als je net wat minder actief in de toren bent is het een heel ander verhaal.
Met dit account heb ik lang lopen tobben met onder andere hamers waardoor ik maar niet lekker door de toren wilde onderhandelen.
1590344854513.png

Echter handwerk ik me daar wel suf en als je dus een beetje goed door handwerkt en je doet niet 1.5-2 levels per week in de toren dan komen de spelfragmenten ook niet je oren uit.
Wat veel is hangt dus ook erg af van je activiteit in de toren.
 
Laatste maand of 2 maanden elke week 2 keer toren op:
1590353011122.png


Geen idee wat ik er mee moet :p Nog steeds te veel rommel bij het handwerken.
 

Deleted User - 147694

Guest
Heb je wel alle gebouwen die 1 maal geproduceerd worden kunnen er al tussenuit gehaald?
 
Ik moet juist opletten dat ik niet achteruit ga in versnellers om niet straks vast te zitten in een event.

komt maar weinig voor dat ik geen van de 5 recepten craft en te vaak voor dat ik er 4 of 5 wil maken.
 
Wat een ongelooflijke waardeloze Grote Prijs, een 2de meiboom basis. Tis al moeilijk genoeg om de laatste artifact te verkrijgen en dan zo'n tussenprijs!!!
Handig voor het verkrijgen van toverspreukfragmenten?? Kep er bijna 9.000 en weet niet wat ik er mee moet. Een bonus van combinatieversnellers zou heel wat fijner zijn.
:eek:
 
374.000 en non stop academie draaiend :p

verdomd mooi schoon inventarisje?
374K is wel echt heel veel als je constant aan het handwerken bent

Ik heb eigenlijk sinds de introductie van de toren geen gebouwen meer gesloopt tenzij het echt niet anders kon bij een event.
Nu heb ik wel tijdens het herfst event er iets van 400 versnellers doorheen gejaagd en ben ik een bijpassend aantal fragmenten kwijtgeraakt.

Ik heb het idee dat ik tegewoordig wekelijks niet heel veel fragmenten er meer bij krijg. zodra er niets leuks is maar wel iets "gratis" (allen spelfragmenten) maak ik die ook.

We beetje geschrokken van hoe lanf 30 vapor opdracht kan duren zonder een tijdboostertje. 3 dagen als je pech hebt, gelukkig zijn de andere opdrachten veel sneller en kan je dat makkelijk weer inhalen. zolang z'n opdracht maar niet in de laatste paar dagen zit, dan is die wel pijnlijk. (yup speel zonder spoilers, lekker relax en fun en met zo weinig opdrachten goed te doen)
 
Zowel in de meievent, alsook in de magische academie zijn continue reliks te winnen of te maken. Reliks die je al lang niet meer zo hard nodig hebt als je het spel op een doordachte manier speelt (d.m.v. toernooi bv.) Eens wat voeding in de event als prijs had er best tussen gemogen.

En aangezien de grootte meerderheid van de comments over de spreukfragmenten en AM gaan...Veel magisch is er niet aan de academie als je de overgrote meerderheid van de te craften opties zaken krijgt die je evengoed op een andere manier kan verzamelen. (oude kp, gewone kps, reliks). De echt handige en unieke gebouwen zijn te zeldzaam naar mijn mening. Je bent uiteindelijk aan het wachten op niks. De at random kan ervoor zorgen dat je een maand geen combatgebouwen te zien krijgt. Een spel waar strategie in zit , doe je teniet door de geluksfactor te hoog te plaatsen. Hoe minder het van geluk afhangt, des te liever. Nu kan je jouw stad op een perfect opportune wijze opbouwen. De geluksfactor tegen doet dat volledig teniet ondertussen. En ik merk op dat men de geluksfactor steeds verhoogt. Met name de toren bv. waar er een gigantisch verschil is tussen spelers ivm de prijzen die men wint.
 
Bovenaan